Hi ladies! Nog geen baby erbij?! Net terug van de follikelmeting. 14 mm dus woensdag klusdag de week erop even bloedprikken om er zeker van te zijn dat hij gesprongen is
@ikkuh: dat is raar, bij mijn vk moest je binnen 24 uur na het breken van de vliezen bevallen zijn wat jij beschrijft die pijn had ik ook dag voor de inleiding, volgende dag in het zh had ik 3cm ontsluiting @an: nou dat wordt aan de klus meid!
Ik dacht vanmorgen ga even met Eva naar het cb om haar te wegen... Laatste keer was 19-8 toen woog ze 3780 Gr. Dus nog niet haar geboortegewicht... Nou vandaag woog ze gewoon 4160 Gr. :0 ze is dus in 9 dagen 380 Gr. Aangekomen!! Dus ze krijgt genoeg bv das wel fijn om te weten... hoe is dat bij jullie?
hmmm ik dacht misschien heeft ikkuh hier nog iets geschreven, maar niet dus. heb in ieder geval nog niks van haar gehoord. zal nu elk moment kunnen zijn denk
Ik zit met een klein nachtbrakertje hier, ze slaapt de hele dag maar 's avonds en 's nachts ho maar!... dit heeft ze sinds een week ofzo. Dacht dan ga ik maar even beneden met haar zitten, zo het flesje geven en dan hoop ik dat ze wil indutten. Ze heeft ook wat last van darmkrampjes.. zo zielig om dat te zien! En dan hoop ik zo zelf ook wat slaap te kunnen pakken...
@siren: oh dat is minder ja dat lizzy 's nachts niet slaapt noa werd rond die tijd nog 1 keer per nacht wakker, rond 4 uur, maar sliep dan altijd wel weer verder na haar fles. @fidel: oh morgen je eerste echo meid!! spannend hoor!
meiden ikkuh is gisterenavond bevallen!!! ik krijg net het smsje. hij heet luc en weegt 3480 gram! hij is met een keizersnede geboren. ikkuh nogmaals: gefeliciteerd!!!
ikkuh gefeliciteert en hopeijk gaat alles goed met jou en luc ben benieuwd hoe hij der uit ziet en het bevallings verhaal meiden vandaag voor eerst naar cb toe ben benieuwd
en over nacht door slapen Sophie slaapt al paar nachten extra goed door ze gaat rond half 11 naa bed met laatste voeding en word pas rond 5 uur 6 uur wakker voor der voeding alleen ze word rond half 9 dan weer wakker om gezellie te komen knuffelen in bed
Gefeliciteerd Ikkuh! Leuke naam Luc ! Een KS...ben benieuwd naar je verhaal, want dat was niet gepland. Hoop dat je gauw opknapt, geniet ervan!
Meiden heb even geen tijd voor op iedereen te reageren, maar an, wat een goed nieuws over je klusdagen!! suc6 meid fidel; vandaag echo meid! spannend, hoelaat? nooky; als de kleine wat spuugt moet je het matrasje in het bedje een onder het hoofdje een beetje ophogen, door middel van een handdoek onder het matrasje leggen, daardoor spugen ze minder heb dit bij onze D ook gedaan.. hier is het weer 'voedertijd' dus meiden ben weer ervandoor!
ikkuh gefeliciteerd!!!!!! met jullie prachtige zoon luc !!!! ben ook benieuwd naar het bevallingsverhaal. @ boterbloempje zullen we er morgen van maken, ik wil wel nu hoor, maar de afspraak is morgen hihi