Ikkuh!!!! Gefeliciteerd met de geboorte van Luc!!! Leuke naam hoor!!! Ben benieuwd naar je verhaal en foto!!! Eerst maar lekker genieten meid met zijn 3tjes! Doe het lekker rustig aan!
nou blijkt wel in ziekehuis kunnen ze niet schatten... ze hadden sophie tussen de 53 cm en 54 cm geschat maar ze is nu pas 54 cm... maar ze doet het goed ze was goed gegroeid der gewicht zat ze iets boven gemiddelde lengte precies goed en hoofd omtrek was iets onder het gemiddelde en ze heeft niet gehuild bij al die onderzoekjes terwijl al die kindjes echt gingen huilen alleen jammer is dat de persoon die we nu gezien hebben weggaat maja der zijn ook nog andere aardige cb mensen 27 sept krijgt ze der eerste prikjes iemand nog tips?
ikkuh gefeliciteerd met je zoontje geniet ervan meid super !!!!! Fidel spannend morgen je eerste echo enjo it .....
@nooky: ik zou als ik jou was paracetamol voor babies van 0-3 maanden halen en dan eentje geven een uurtje voordat je moet. noa had van de eerste keer prikjes erg veel last, heeft toen bijna heel de dag gehuild en heb ook een aantal zetpillen moeten geven toen. de keren daarna heb ik hem voor de prikjes gegeven en dat scheelde wel. ze heeft toen ook bijna niet gehuild maar alleen geslapen. ook moet je goed de temperatuur in de gaten houden, want ze kunnen koorts krijgen, dat had noa de eerste keer ook. als dat zo is moet je sophie wat dunner aankleden, zodat ze de warmte kwijt kunnen. @fidel: heeeel veel plezier vandaag bij je echo!
Fidel veel plezier en geniet ervan! Het is moeilijk om advies te geven voor de prikjes waarom omdat ieder kindje er anders op reageert... Ik zou haar makkelijk zittende kleren aan doen en idd dunne stof en na de spuitjes lkkr gaan voeden en daarna lkkr in bedje leggen mocht ze nou koorts krijgen kun je altijd nog een zetpil geven! Ik moet de 26 ste voor haar eerste prikjes ben benieuwd hoe ze het doet... Zal dan gelijk mijn ervaring hier noteren Succes iig!
Gaat helemaal goed hoor, vanmorgen weer op check geweest bij de vk en alles is prima, wachten tot dametje zin heeft om te komen
Gaat helemaal goed hoor, vanmorgen weer op check geweest bij de vk en alles is prima, wachten tot dametje zin heeft om te komen. Hoe is het met jullie en je meisje, al een beetje gewend aan het gezinsleven?
Het is wennen in het begin om je ritme te vinden maar dat begint te komen nu. Manlief heeft nog vakantie, was 5 weken thuis. A.s maandag moet hij weer beginnen.. zal wel weer wennen zijn voor mij als hij overdag weg is! Maar dat zien we volgende week wel weer. Tegenwoordig (sinds 4 dagen) poept Lizzy overdag niet meer, ze gooit alles er in 1 x uit 's avonds, 's nachts. Vannacht was het 3:15.. en huilen dat ze deed.. helemaal in paniek!! Ik had haar gewassen want ze had echt een volle luier! Niet normaal meer! Volgens mij heeft ze er veel darmkrampjes bij ofzo??? Heb haar zeker een uur in mijn armen gehouden.
hoi dames, Allereerst dank je wel voor de felicitaties. Hier komt mijn bevallingsverhaal: donderdag ben ik ingeleid met gel, dat heeft niet aangeslagen. Zaterdagochtend terug op controle en toen was alles goed, moest maar veel lopen zei de vk. Zaterdagmiddag met vriendlief naar de stad geweest. Zondagochtend zijn mijn bovenste vliezen gebroken en savonds had ik weeen om de 7 minuten. Hele nacht niet geslapen. Maandagochtend moest ik terugkomen omdat mijn vliezen langdurig gebroken waren en ik de weeen om de 5 a 6 minuten had. Had toen een goeie 2 cm ontsluiting. Ze wilde me laten lopen in ziekenhuis een 2 uur en dan kijken hoe het was. Maar de gyn besloot dat ze maar gelijk mijn vliezen moesten breken. Dus zo gezegd zo gedaan. Toen schoot het niet op en hebben ze infuus aangebracht en me aan de weeenopwekkers gelegd. Ook dit schoot niet op. Lag om 9 uur sochtends in ziekenhuis en ik had savonds om half 11 nog maar 4.5 cm ontsluiting. De kleine kon mijn bekken niet in en was niet ver genoeg ingedaald. Toen hebben ze besloten keizersnede te doen en ik kon al vrij snel naar boven. Mijn ouders gebeld dat ze terug konden komen, die hadden de hele dag al in ziekenhuis gezeten met vriendlief. Dus die waren en toen mocht ik gelijk naar boven. En om 23.21 is onze Luc geboren. Het was een zware dag, maar ben blij dat het erop zit. IK herstel heel goed, had halve dag na de keizersnede infuus en katheter er al uit liggen. En ik ga sinds gistermiddag al zelf naar de wc, Luc ligt bij mij op de kamer en is heel tevreden. Naar alle waarschijniljkheid mogen ons manneke en ik morgen lekker naar huis.
nee nog niks gehoord van fidel. @ikkuh: jeetje meid, dat was vast wel zwaar allemaal! maar gelukkig heb je je mooie mannetje nu! en als je tijd en zin hebt willen we wel een foto van je mannetje zien natuurlijk! @siren: ah wat zielig voor lizzy! ik weet eigenlijk ook niet wat je daartegen kunt doen hier is noa al een paar dagen uit haar doen. alleen maar jengelen heel de dag en weinig slapen. ze is nu ook al een paar nachten 3 of 4 keer per nacht wakker geweest, terwijl ze echt al heel lang doorslaapt. misschien dat de tandjes nu echt door gaan zetten, anders weet ik het ook niet. ze bijt ook heel veel op haar vingertjes dus denk wel dat dat het is. verder gaat alles prima hier!
sorry dames dat het zo lang duurde maar ..... supergoede echo gehad, loop 1 a 2 dagen voor op banner. arts assistent had maar 3 tellen nodig met de inwendige echo om te zien dat alles goed was... wij hadden zoiets van WAAAAR???? toen wees ze aan waar je het hartje zag kloppen gaaaaaaaaaaaaaf!!!!! mag nu terug naar de vk, morgen even bellen en dan zien we het wel weer wanneer de volgende echo.
@ikkuh, zo he dat heeft lang geduurd! Maar gelukkig is jullie manneke er nu en is alles goed! Lekker genieten nu! X @fidel, Yesssssssssssssssssss! Wat heerlijk! Leuk is dat he, het hartje voor het eerst zien! @all, Lizzy ligt nu lekker te slapen. Ik heb maar even gebeld vanmiddag en ze zeiden dat het normaal is voor baby's van 4 wkn dat ze 1x p dag poepen. Ik zei, in het begin had ze zeker 7 poepluiers op 1 DAG! Maar dat schijnt normaal te zijn in de beginfase. We gaan er maar vanuit dat alles goed is! Volgende week nacontrole VK!