fidel mooi foto van je kleintje, als het ziet weet je gewoon het is echt super hoor!!!!! ikkuh zo wat een schatje geniet heerlijk van je mannetje en rust goed uit.
wat een knappe kerel!!!! geniet er maar van ikkuh!!!! @ timon als je nog bedenk dat dit al deel 2 is dus er nog 500 pagina's aan vooraf gaan. kan ik me voorstellen dat je niet alles gaat teruglezen..
@ikkuh: wat een scheetje zeg! nou hier zijn het echt de tandjes denk waar noa last van heeft. ze heeft gisteren 2 dunne poepluiers achter elkaar gehad en die stonken me toch zuur! bah haha en vanmorgen met wakker worden had ze nog zo'n luier en normaal poept ze maar om de dag ofzo, hopelijk zetten ze snel door, want ze heeft gisteren van 8 tot 8 helemaal niet geslapen en alleen maar gejengeld en gehuild
Jesje ik zou haar een zetpil geven dat hielp hier altijd heel goed en dan kan ze nog wat slapen... Of doe je dat al?
..dat verklaard dan wel weer een hoop.. maar het is en blijft zo zielig als ze niet lekker in hun vel zitten of dat hun wat 'dwars' zit en niet kunnen zeggen wat
Dames, heb even mijn uitgebreide bevallingsverhaal erop gezet, voor diegene die intresse hebben: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/230075-plaats-hier-bevallingsverhaal-36.html
Hi ladies, ik kom me weer even melden wat is Luc een mooi mannetje zeg!! Zware bevalling ook las ik. Ben blij om te horen dat je goed herstelt. Fidel: geen woorden voor hoe blij ik voor je ben. Zeker met al die extra echo's! Wel zo fijn! Hier wat minder nieuws. Uit de ct-scan blijkt dat ik een leveradenoom heb. Oftewel een tumor. Deze is gelukkig goedaardig en net een cm groot. Alle emoties van vorig jaar kwamen omhoog. Om dit 2x in 2 jaar tijd te horen is onwerkelijk. Het vervelende hiervan: mag nooit meer aan de pil en zwangerschappen zijn "gevaarlijk". Het gezwel groeit door hormonen dus anticonceptie is geen optie. Ik in blinde paniek want ik wil wel zwanger worden!! Fertiliteitsarts en ha gesproken en die zeiden beide dat het gewoon kan, maar dat ik dan onder extra controle moet. Redelijk opgelucht maar toch eng
an ik heb geen woorden voor jouw, waarom het jouw nou weer moet overkomen... ondanks goedaardig helemaal niks is natuurlijk veel beter... en dan zulk nieuws over zwangerschappen... bah. ik weet echt even niet wat ik moet zeggen..........................
@an: jeetje meid....wat een ****zooi! ik ben er helemaal stil van! heel veel sterkte! @boterbloempje: ik heb je verhaal gelezen, echt niet normaal zeg dat de ontsluiting eerst niet opschoot en toen ineens heeeel snel ging! maar gelukkig is je mannetje gezond en wel geboren! @danielle: nee zetpil had ik nog niet gegeven, als ze vandaag weer zo wordt ga ik dat wel doen, bedankt voor de tip! @siren: ik heb 2 van die bijtringen in de koelkast liggen, maar dat helpt maar heel eventjes, dan gaat ze echt als een gek tekeer met dat ding! ik gebruik nu dentinox en heb ook chamodent, maar als de pijn heel erg is helpt dat ook niet meer helaas!
Doen hoor jesje dat geeft echt verlichting! An ik vind het echt kl*te voor je! Ik wil je veel succes wensen met het verdere verloop!
heeft iemand hier het oei ik groei boek? en wat heb je vind je der van? wil der een gaan aanschaffen namelijk maar wil eerst weten of het wel iets is...
hallo meiden hoe is het met de nieuwe moeders onder ons en hun prachtige wondertjes. Ik heb het hele weekend in het ziekenhuis gelegen had veel buikkramapen......aan de ctg scan gelegen om te kijken of ik weeen had en de naar het hartslag kijken van onze kleine meid, gelukkig alles goed met haar en ik geen weeen. Niks bijzonder kunnen vinden. Heb wel last van mijn bekken want madametje ligt al met haar hoofdje beneden.