dat is spannend waarom krijg je en ks als ik vrgen mag en alles goed verder? hier wel in iedergeval ze is langer wakker heeft alleen weer spruw.. ze heeft 2daagjes wel veel gehuild daardoor maar nu alles weer goed gelukkig ze drinkt weer wat beter nog ni helemaal
ik heb verleden jaar 2 grote myomen (vleesboom) weggehaald en daardoor is mijn baarmoeder zwak geworden. dus aks ik ga persen kan het scheuren en die risico willen ze niet nemen. Al vanaf dag 1 dat de operatie is geweest heeft mijn gyn dat gezegd. ooooohhh hoop dat het nu wel beter gaat gaan met je kleine meid.is altijd wel erg om ze zo te zien. Ben jij al goed genezen van je keizersnee? lijkt me zo eng he!
@velvet: jeetje meid dat is balen heel het weekend in het zh, maar ja je kindje is het belangrijkst he. gelukkig is alles verder goed met haar en met jou! @nooky: ah wat zielig dat ze spruw heeft! dat doet echt zeer weet ik uit ervaring. heb het zelf niet gehad , maar mijn moeder wel na de chemokuur en die had er erg veel pijn van, dus kan me voorstellen dat sophie dan veel moet huilen nu. heb je daar spul voor? hoop het wel! met noa ging het gisteren een stuk beter, alleen vannacht vond ze het om 5 uur wel tijd om wakker te worden pfff. gelukkig is ze na het flesje nog wel even gaan slapen. nog 20 dagen en dan is ze alweer 6 maanden, gaat echt snel! maar ik vind het wel leuk hoor, al die ontwikkelingen die zo'n kleintje maakt echt leuk! oh ja noa zegt nu sinds een week papa en sinds 2 dagen ook mama ze weet alleen niet dat wij dat zijn haha
goedemiddag dames hier vandaag ziek gemeld, vanmorgen barstende koppijn, en niet helemaal in me hum.. kan het niet uitleggen maar ik weet niet.... morgen weer een dag hoor.. eigenlijk is het gewoon dagen verschuiven want eigenlijk woen. vrij geweest, dus nu woen. werken... nouhja 1 dagdeel dus dat is dan ook wel weer te overleven.. verder druk weekend gehad.. last van hormonen pfff zou helpen met stro laden ( zelf trekker rijden) bleek uiteindelijk niet nodig... moest er gewoon om janken!!! heb het mooi kunnen verbloemen maar dacht echt bij mezelf kop op zeg, doe normaal!!!
Hi meiden, ik heb al een paar dagen zitten meelezen, maar ga nu zelf maar wat plaatsen aangezien ik toch even mijn "ei "kwijt moet..Ik heb de 29e onveilig gevreeen en die avond hoogstwaarschijnlijk na een paar uur mijn eisprong gehad aangezien ik opeens een megasteek kreeg in mijn buik. Eigenlijk had ik die de vrijdag ervoor al moeten hebben omdat ik de 12e in de avond mijn ongesteldheid kreeg. Nu moet ik al een paar dagen flink veel naar de wc, heb ook 2 dagen lang hoofdpijn gehad ,soms heb ik steken in mijn borsten, voornamelijk ook in mijn buik en onderrug zoals een ongesteldheid zou komen, alleen heb ik daar vandaag geen last meer van. Aardig last van maagzuur en misselijkheid, voel mij op 1 of andere manier wel heel rustig, rustiger als ik normaal ben, wat mij eigenlijk ook opvalt, en vorm van serene rust met wat komt..ik kan het even niet goed omschrijven. Zwanger?? Ik weet niet waarom maar ben al met jongensnamen bezig...gek ook? Graag reacties van iemand die hetzelfde kent..of andere lieve reacties zijn natuurlijk ook welkom
@ suuzepuuz, je zegt onveillig gevreeen, hoe? ben je wel aan de pil en 1 x deze vergeten? of geen condoom en geen pil?? als je niet aan de pil bent, heb je dan een regelmatige cyclus? een buiksteek hoeft niet altijd een een eisprong te betekenen. het enigste wat je nu zou kunnen doen is afwachten tot je een overtijd bent en een testje wagen. succes!!
Geen condoom en geen pil, ben een desdochter, dus weinig tot zeer gering kans op zwangerschap op 1 of andere manier. voelde duidelijk dat het mijn eisprong was, die steek heb ik elke maand, alleen in de afgelopen 20 jaar dat ik sex heb is het nog maar 1 keer eerder raak geweest, ik ben 36 en was eigenlijk volledig in de veronderstelling dat ik wel eisprongen krijg maar niet vruchtbaar, en nu kom ik daar dus wel even op terug door alles wat ik nu voel en ervaar..en regelmatig niet echt nee, ik kan er nooit de klok op gelijk zetten wanneer ik het nou wordt, verschilt weleens een paar dagen, ik was er nu ook niet echt mee bezig tot ik al deze ellende krijg opeens
nooky; wij hebben dat boek en we zijn er helemaal happy mee er staat alles duidelijk beschreven en elk 'sprongetje' wat je baby doormaakt in zijn periode, staat beschreven en uitgelegd.. voor mijn vriend is het een hele duidelijke uitleg (want wij vrouwen snappen dat altijd iets beter en sneller haha) kortom een intersant boek en zou hem zeker aanschaffen.. (moet wel zeggen, of alles klopt wat erin staat dat weet ik niet, maar het is gewoon een duidelijk boek met goeie uitleg! ) gaat het trouwens nu weer op sophie? pff spruw is niks
fidel; heerlijk die hormonen hé en achja, als je zin hebt om te janken, doe dat gewoon lekker.. beter dan het opkroppen jesje; woowww!! ze zegt al papa en mama, geweldig! de tijd gaat idd snel.. d is woensdag alweer 4weken, pff veelste snel allemaal en de rest van de dames? alles goed? hier slaapt d steeds langer door de avond heen, heeeeerlijk.. alleen moet meneertje even de avondklok wat later aanzetten haha! de laatste dagen valt hij in slaap tegen 20u en slaapt hij door tot 2u snachts, dus we mogen niet klagen
Gaat dit onderwerp nu over 1e symptomen of over baby's? Heb het ideé dat de berichten niet stroken met het onderwerp
okee ehhh wat is een desdochter??? sorry hoor maar heb geen idee wat dit is. ten tweede wil je wel of niet zwanger worden want dat is me namelijk niet helemaal duidelijk. neemt niks weg van de kwaaltjes, maar vroeg het me zo even af. zover ik begrijp zit je nu 7 DPO ( 7 dagen na je eisprong), sommige dames hebben al vroeg eerste symptomen, andere hebben zogezegt nepsymptomen, wel vollere pijnlijke borsten, misselijkheid etc etc. maar worden gewoon ongesteld. er is nog niks van te zeggen, alles kan nu nog. een bevruchting wil niet altijd zeggen dat dit tot een zwangerschap uitgroeit. het enigste wat je kan doen is wachten en over een week een zwangerschapstest doen! wij adviseren dan de goedkoopste van de kruitvat, 2 voor 5 euro, deze is het meest gevoelig. laat je de uitkomst hier wel weten?? BEIDEN!!! wij kletsen hier al zeker een jaar samen, vanaf het moment dat er 1e symptomen waren, de zwangerschappen door. wij hebben een aantal vaste kletsers hier, een aantal ondertussen bevallen, een aantal zwanger en een aantal nog steeds niet zwanger, die elke maand de symptomen weer met ons alle delen ieder die tussendoor vragen steld, beantwoorden we allergraag, en als deze ook een vaste kletser worden, van harte welkom MAAR DAN HOEF JE NIET KORTAF ZO TE REAGEREN!!!!!!
Tuurlijk laat ik dat weten, bericht plaatsen is ook afmaken waar je aan begonnen ben..goed of slecht haha..Succes meiden met alles..een kind hebben is heerlijk..weet er alles van
Hi dames! Hoe is het hier?? Bij mij ontzettend wennen!, manlief zijn vakantie is voorbij. Vandaag voor het eerst alleen met Lizzy geweest, toch een stukkie drukker als je alles alleen moet doen! Ik was al 2u op en had toen Lizzy in badje gedaan, aangekleed en een flesje gegeven. Daarna voor mezelf koffie gezet. En een wasje aangezet. Gaat allemaal niet zo snel zo te merken. Belt ie op of ik een paar dingen voor hem wil gaan kopen, ook dat nog dacht ik... Maar komt allemaal wel goed
zo jesje dat is snel mama en papa zeggen.....en alweer 6 mnd jeetje wat gaat het senl zeg. zo te horen doet dekleine meid het goed leuk hoor.
gaat wel iets beter nog niet zoals het echt hoort maar wel beter as zaterdag enzoen hoe gaat het met jou boterbloempje?en de beeb?
Gelukkig dat het wat beter gaat nooky lijkt me echt vreselijk je kindje op zo een jonge leeftijd zoveel pijn te zien hebben
@fidel: oh meid jij bent zoooo zwanger hahahaha, lekker huilen hoor meid! toen ik zwanger was huilde ik ook om het kleinste dingetje haha