Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    HONGER!!!!! heerlijk net 3 pistoletjes gehaald, 1 nog op reserve, 1 met huzare salade en een met beenham mmmmmmmmmmmmmmm, verwen mezelf toch een beetje. gewicht eerst - 1.5, (83kg) nu +2.5 (85 kg)

2. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    @Suuzepuuz
    zoals fidel al beschreven heeft helemaal mee eens.. maar je lichaam kan natuurlijk zwanger zijn, maar je lichaam kan ook andere 'symptomen' aan je doorgeven wat lijkt op zwanger zijn.. een test geeft natuurlijk uitsluitsel.. zoals eerder gezegd hier; ga dan een testje halen van kruidvat! :) we horen natuurlijk graag je uitslag

3. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    whaaahaaa gaat goed hoor meid :D geniet lekker ervan..
    bij mijn zwangerschap +25kg en nu na de zwangerschap (maandje verder) -15kg en die andere 10kg die storen niet echt, weeg nu 75kg dus niks te klagen (behalve mijn blubberbuikje :p whaaha)

4. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    goed om te lezen dat het ietsjes beter gaat met jullie meisje!
    hier gaat alles goed, begin steeds meer mijn ritme te vinden en d maakt het super! Morgen voor het eerste naar CB dus ik ben eens benieuwd hoeveel meneertje nu weegt en hoeveel cm haha..

5. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi dames,

Ik ben al een paar dagen niet geweest, schandalig gewoon.
    gister de kraamzorg voor het laatst hier, en vandaag mag mama het alleen proberen, maar dat gaat allemaal heel goed.
    Ik herstel heel goed van de keizersnede en mijn hechtingen zijn er al uit. Ben afgelopen zondag al voor het eerst met Luc naar buiten geweest, blokje gelopen. Hij zit alweer boven zijn geboortegewicht dus we mogen niet klagen.

@fidel, lekker van genieten. die kilo's komen later wel haha.
    Ik ben in totaal 20 kilo aangekomen en daar zijn er al 9 van af, dus dat komt wel goed.

@an, wat vervelend allemaal zeg, sterkte.

@boterbloempje, ben ook benieuwd hoe groot en zwaar jullie D is. Maar dat horen we wel he haha.

@allen, heb alles terug moeten lezen, dus degene die ik vergeten ben sorry.

huilen, dat had ik ook toen ik thuis kwam van ziekenhuis. Ik had een grote ballon gehad van mijn zus en neefje en die had ik mee naar huis genomen natuurlijk. Dus ik stap uit de auto wil me vastpakken en laat de ballon los. dus die vloog weg want het waaide hard. Ik stond kei hard te huilen op straat. Vriendlief zo het is maar een ballon. Ik zeg die was 15 euro en die moest aan de box en nu heb ik niks meer haha. Was helemaal in paniek.

6. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Ben gister met Eva naar het cb geweest... Ze woog 4430 Gr., vorige week nog 4160 dus mooi gegroeid! Ze is nu 56,5 cm lang en de omtrek van haar hoofdje is 36,5!! Dus ons meiske doet het goed!

Ga haar nu maar wakker maken ze moet zo eten!

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    woehoe de brief van het zh is binnen, extra echo op 5 oktober om 10.30 uur bij de nurse practicien....

5 okt wat klinkt dat nog ver weg zeg.. eerst volgende week dinsdag!!!

8. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    zo fidel dat zijn heerlijke broodjes .....ja meid hoort er allemaal bij een goede eetlust te hebben. Ik ben tot nu 10 kilo aan gekomen hoop dat het niet al te veel meer wordt.

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik was tijdens mijn zwangerschap 25 kilo aangekomen:$ 16 vlogen er zo af zonder iets te doen en ben nu aan het sonja bakkeren om de laatste 9 er af te krijgen, ben er nu bijna 2 kwijt. mij stoort het namelijk wel, want heb nu wel flink overgewicht aangezien ik voor mijn zwangerschap al wat te zwaar was. ik wil nu proberen om minimaal 10 eraf te krijgen, maar meer mag ook wel van mij haha

@velvet: 10 kilo pas, netjes hoor meid! ik was binnen 8 weken al 8 kilo aangekomen haha

@fidel: oh meid lekker eten hoor meid! die kilo's die er straks af moeten zijn een zorg voor later haha. bij mij was het ook niet zo dat ik veel snoepte ofzo, maar at veel meer dan normaal en had 1 verslaving en dat was cola, echt slecht hoor haha

wat is het fijn om te lezen dat alles zo goed gaat met jullie kindjes en dat ze zo goed groeien! leuk is dat om te zien he! ik mag de 26ste weer, ben wel echt benieuwd, want het is dan 2 maanden geleden.

10. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Pffff hier echt een korte nacht gehad... Mevrouw kwam om 12 uur vannacht en is pas om kwart over drie weer gaan slapen... En om half zeven was ze er weer en om zeven uur kwam mijn zoontje naar beneden.... En ik lag om half elf in bed... Ben echt kapot en onze dame ligt nu natuurlijk prins(es) heerlijk te slapen... Nou ja we zullen zien wat de dag brengt! Dadelijk komt vriendin nog op kraamvisite dus gezellig!! Nu maar vast wat koffie drinken om goed wakker te worden;)

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hallo hallo!

Vandaag voor het eerst naar het CB geweest. Lizzy is nu 53cm en weegt 4085gr!, bijna een kilo erbij.. ben happy!!! Ze blijft al met al wel een kleintje als ik zo kijk. Hoofdje is 36,6.

Ik baal wel want ze moet naar de kinderfysio..ze heeft links haar voorkeurskant.. en het is al een beetje te zien aan het schedeltje en oortje. Heb gelijk gebeld en ze bellen morgen voor een afspraak. Hebben meer dames hier ervaring mee? Maak me wel zorgen!!!!

12. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    jesje cola verslaving dat heb ik ook een beetje ik drink zoiezo geen prik maar sinds ik zwanger bent moet ik elke dag een glas cola drinken. Gelukkig nog niet al teveel ben nu ook aan het minderen omdat ik last van gas ophoping heb in mijn buik en dat doet me zeer. sirene meid ik hoop dat je meisje snel haar rechterkant gaat gebruiken. Danielle dat is zeker een lang nacht.

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @danielle: pfff dat is een kort nachtje meid! noa wordt de laatste 2 weken ook elke keer snachts wakker:( vannacht was het weer half 4, kwart voor 5 half 7 en toen kwart voor 8. ik dacht dat het bij noa met tandjes te maken had, maar er zijn er nog steeds geen door.

@siren: oh goed hoor! een kilo is hartstikke netjes! ik heb geen verstand van de fysio met voorkeursligging, weet wel van verhalen van vrienden dat het bij hun goed had geholpen. hopelijk helpt het bij lizzy ook goed!

@velvet: ik dronk voor mijn zwangerschap eigenlijk alleen maar water en 1 blikje redbull, maar tijdens mijn zwangerschap dronk ik me gek aan cola, nu is dat weer voorbij, alleen vind ik het wel moeilijk om me er weer toe te zetten om meer water te drinken

14. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Hai sophie had gister lekker geslapen van half 11 tot half 7 smorgens maar vanacht om 11 uur tot 3uur en toen tot half 7 en toen tot half 10...moet vandaag voor controle van de heupjes naar het ziekehuis...

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    hier een vreselijke baaldag, soort van spanning/ruzie met vriendlief, begon gisterenavond, was nog niet aan de was toegekomen... dus DRAMA dat er geen handoeken in het kastje lagen.... vanmorgen niet op avanses ingegaan, geloof dat hij daar nu de pest over in heb... en ach dat in combinatie met hormonen... als het nou schreeuwen en ruzie maken is... nee met een nukkige kop rondlopen en niks zeggen.. ook nergens op reageren... dat is gezellig en ohwee als ik er wat van zeg zegt hij: ja weet t is toch altijd MIJN SCHULD...

16. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    jesje ja dat kan ik begrijpen om terug te schakelen naar water cola is zeker lekker hahahahahhah...... ik moet nog 8 weken dus hoop dat het minder wordt voor mij want ik weet dat het slecht is. Fidel meid negeren hoor ie ruzie is echt niet goed voor die keine. mijn man en ik hebben vanaf het begin afgesproken als de een lelijk tegen elkaar gelijk zeggen van sgat ik heb mijn dag niet dus laat me met rust en dat helpt ons echt hoor. Want hij weet dat ik me niet mag opwinden. Nooky fijn dat ze de goed heeft ge je goed slapen en hoop dat het goed is gegaan in het ziekenhuis ivm heupje.

17. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    netjes dat ze bij is gekomen!
    hier onze zoon heeft ook een voorkeursligging, maar we hoeven nog niet op fysio met hem, wel hebben we een folder gekregen en moeten we oefeningen met hem doen, en het gaat goed.. de volgende keer weten we of het heeft geholpen ofniet :) weet jij al wat meer? over hoe en wat?

18. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    fidel; hopelijk is jullie 'ruzie' vanavond weer goed bij te leggen.. mannen kunnen vaker onredelijker zijn, helaas :(
    ikkuh; fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat!
    nooky; hoe is het met jullie meisje gegaan in het zh ivm heupjes?

hier afgelopen woensdag naar CB geweest en onze D doet het prima :D 55,5cm en 4585gram.. was netjes met de lijn mee..
    gisteravond meneertje om 20u 'laatste' fles gehad (we doen voeden op aanvraag), en vannacht om 3.30u weer voor het eerst gemeld whoeehoeee :)

19. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    alles was goed:D gelukkig
    Alleen snap niet hoe ze meten hoelang ze zou zijn volgens cb 2 weekjes terug zou ze 54 cm zijn
    en gister was ze 58 cm.... in het ziekehuis dan:S
    dus wat is nu echt?

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @nooky: hmm dat is vreemd ja, lijkt me sterk dat ze in 2 weken 4cm gegroeid is. ik zou denk zelf het cb aanhouden, aangezien ze haar daar altijd gaan meten. en wie weet is je meisje ineens heel erg gegroeid haha.
    noa was tussen de 3de en de 4de maand ook 5 cm gegroeid, dus wie weet;)

Deel Deze Pagina