Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Dames. Ik wil het nieuws even aan jullie kwijt...

Ik ben weer zwanger!! Nu duimen dat t blijft zitten

2. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    daar issie dan... 2 minuten na t testen

3. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    heey ann van harte gefeliciteerd meid dat is een duidelijke streep.......ben blij voor je !!!!!
    Hier een beetje last van hard buik pppppffff......wordt een rustige dagje voor mij, manlief en opa zijn bezig met de babykamer wat komt er toch een hoop bij kijken zeg.

4. Delta

Delta Niet meer actief

@ an: gefeliciteerd ! na 16 rondes ! mooi is dat hoor ! :)

ik zit nog ver voor nod.. maar heb ook allemaal jeuk op mn buik en onderbuik... geen idee of dat een symptoom al zo vroeg kan zijn?

5. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Gefeliciteerd An, ik duim voor een plakkerd :D

Hoi meiden ik zal jullie even updaten.

Donderdag naar de vk geweest, die vond mijn bloeddruk wat hoog voor mijn doen. Ik moest toen gelijk op een stick plassen om te kijken of er eiwitten in mijn urine zaten, die zaten er duidelijk.
    Ik werd dus gelijk doorgestuurd naar de gyn voor verder onderzoek. Ik mocht gelijk 's middags komen, bloed geprikt, weer urine ingeleverd, uur aan de ctg gelegen en een extra echo gehad. Bijna alles was goed behalve de eiwitten en een lichte afwijking in het bloedbeeld, bloeddruk was wel weer gezakt.

Moest vandaag weer terug om het hele riedeltje overnieuw te doen, vandaag weer 3 uur verder, eigenlijk weer een beetje het zelfde beeld, alleen was nu mijn bloeddruk wel weer te hoog voor mijn doen. Bloeduitslag was nu wel goed en urine hadden ze nog niet toen ik terug kwam. Dus op zich goed maar als totaalbeeld niet goed genoeg om mij weer terug voor controle te sturen naar de VK

Heb waarschijnlijk zwangerschapsvergiftiging, want tinteling in mijn handen door het vocht, ik dacht dat dat van de warmte was, hoofdpijn (dat wijt ik niet direct aan mijn zw), soms wat sterretjes zien............dit in combinatie met eiwit in mijn urine en een hoge bloeddruk zijn blijkbaar duidelijke symptomen.

Ik moet nu maandag weer terug naar het zh, krijg weer het bovenstaande riedeltje en dan wordt er direct beslist inleiden of terug naar de verlos (ik hoop natuurlijk op het laatste)

6. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Gefeliciteerd an!! Nu een duidelijke positest!! Ik ga duimen dat het een plakbeebje blijft dit x!! Duim duim!!

Denise jij moet nog bevallen! Ik dacht dat iedereen al bevallen was.... Schaam:s maar zwangerschapsvergiftiging is best ernstig toch? Ik hoop dat het maandag weer goed is! Anders wordt je iig gauw mama!

7. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Gefeli ann:D hopelijk bijft die goed plakken:D
    vandaag verwend door me zus en moeder:D nieuwe kleren gekregen:D lijkt alleen wel sinds dat ik bevallen ben dat ik heel andere kleren leuk vind dan eerst... :)
    maar me vriend vind ze leuk staan en gelukkig niet zo tuttig als dat ik dacht:) me zus zegt dat je veel meer van vrouwelijke kleren gaat houden( of nettere kleren als eest)

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Nee ik mag nog :D
    Heb het best druk dus vind het moeilijk om meerdere topics bij te houden ;)
    Moet hier wel echt vaker me snoetje laten zien

9. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @an, gefeliciteerd meid, ik blijf voor je duimen dat deze blijft plakken. Geniet ervan. En wat een duidelijke test, dat kan niet missen he.

@denise, hopelijk valt het allemaal mee en anders wordt je indd snel mama.

Hier gaat alles goed. Luc doet het goed en slaapt goed. Hij krijgt nu al friso 1 extra voor hongerige babys. Valt niet in slaap van de gewone Friso en ga niet de hele nacht met een huilend kind opzitten. Gisteravond kwart voor 10 laatste fles en vannacht om 02.30 was ons mannetje er en toen pas weer om 7 uur en toen om 10 uur. Dus vriendlief en ik hebben lekker uitgeslapen. Morgen gaan we met Luc naar de eerste verjaardag, ben benieuwd.

10. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    hai dames sophie heeft weer is lekker geslapen van half 11 tot half 8:D heelemaal top nu had ik een vraag mag ze buiten de fles voeding ook dingen drinken als sap? of mag dat nu nog niet?want ze blijft namelijk erge dorst houden we geven der nu al 130ml per keer en gaat der helemaal in....

11. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    owja Sophie doet mee aan de baby van de maand verkiezing willen jullie stemmen aub?

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @an: jaaaaaaaaaa meid wat goed zeg! ik hoop echt zoooo erg dat deze wel blijft plakken!! gefeliciteerd!!

@denise: oh meid hopelijk is het maandag dan allemaal weer helemaal goed!

@nooky: sap mag ze nu nog niet hoor! daar zitten suikers enzo in en daar kan ze nog niet tegen. je zou wel wat lauw water kunnen geven, maar zou niet teveel doen, want werkt laxerend voor een baby. als het heel warm is moet je sowieso altijd wat extra water geven. ik zou iets van 20 cc geven, of de fles maken met 20cc water extra en wel gewoon de normale hoeveelheid schepjes

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    JAAAAAAAAAH WOEHOEEEE JEEEEEEEEEEEEH SUPER!!!!!!!!!!!

ik duim echt zo hard ik kan voor nu een echte plakkert!!!!!

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @ denise spannend hoor!!! succes!!!

zo hier weet gisteravond thuis gekomen, supergaaf weekend gehad. veel te laat op bed ( vrijdag 4 uur snachts, zaterdag 3 uur snachts) maar overdag nog bijgeslapen. eigenlijk weinig kwaaltjes gehad dit weekend, ben weer thuis en het begint weer hahaha. mijn damesteam heeft het heel goed gedaan 2 x gewonnen, normaal verliezen we alles haha

moet nog de me werk vandaag bellen of anders de VK moet morgenochtend werken maarja dan de 2e echo.. spannend!!!!
    maar eerst vandaag nog de hele dag werken bah!!!!

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    oehhh fidel morgen 2de echo!! spannend!! en alweer 9 weken, gaat snel!:D

@nooky: jij vroeg nog over dat drinken. geef je nog borstvoeding? misschien heeft sophie behoefte aan meer dan 135 cc? hoeveel weegt ze nu? ik gaf flesvoeding en op het pak nutrilon staat dat je tussen de 4 en 5 kilo dan 150 mag geven, weet alleen niet of dat bij bv ook zo is.

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    tis geregeld gelukkig kan morgen gewoon op de afgesproken tijd naar de VK!!! spanning stijgt!!!

en idd wat gaan die weken snel zeg!!! nou hopen dat morgen alles goed met frummel, vast wel maar blijft toch spannend

17. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hi Fidel,

laat ik je toch niet helemaal in de steek ;)

hoe voel jij je verder? hier met vlagen flink misselijk. vanochtend bloed laten prikken bij de FA en mijn HCG is 107.. de FA zei dat dat keurig is.

over 2 weken de eerste echo! moet zeggen dat omdat mijn testen zo mooi donker zijn ik nu goede hoop heb dat het goed gaat!!

18. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    An, meisje! Gefeliciteerd!!!! Kijk!, dat is nou eens goed nieuws als je 4 dagen niet online bent geweest! Dat wil ik vaker! :D Geniet ervan.... En nu blijven plakken ukkie!!!!

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Lizzy pakt de oefeningen goed op! Ik hoop dat het zijn vruchten afwerpt! Over 2 weken komt de aardige mw weer een x terug!

Gister dagje Efteling gedaan, jammer dat ze er nog niks van meekrijgt! :D Maar was leuk, met 11 mensen.. grote vriendengroep!

20. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    was weer ff geleden daarom weer een foto van ons meiske

Deel Deze Pagina