Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    wat een heerlijke meid Siren!!!

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Dank je! :)

3. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Jazeker mooi meiske!! Je ziet ook echt al dat ze al wat wijder de wereld in kijkt...! Das bij onze Eva net zo:)!

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: wat een mooi meisje meid! en idd ze kijkt al lekker alert en wijs hihi

@fidel: veel plezier morgen bij je echo:D

@an: oeh spannend meid, over 2 weken echo! en je gevoel is meestal het beste;)

5. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @fidel, wat spannend meid.
    @siren, wat een heerlijk meisje.

Zal ook een foto van onze Luc bijvoegen.

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ikkuh... wat een mooi ventje!!!! Heerlijk al die mooie babyfoto's!!!!

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    hier eerst niet zo last van misselijkheid, maar nu poeh ik denk eerdaags dat ik toch de wc pot ga knuffelen... en de moodswings bah. en zo moe.........,

maar dames: vandaag 2e echo gehad en SUPERGAAAAAAAF, HARTJE GEHOORD, alles goed, uitwenidige echo, is toch wel fijner hoor!!!
    zal morgen de foto plaatsen!!! ben wel 2 dagen teruggezet, maar ach het is een momentopname!!!!

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: jaaaa mooi he om dat hartje te horen kloppen! en het is ineens al veel groter he? zie je ineens de vormen van een echt baby erin hihi

9. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @fidel, fijn dat alles goed was, helemaal geweldig.
    Dan maakt die 2 dagen niet uit he.
    Nu lekker genieten van de zwangerschap.

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    en wc pot knuffelen hebben we ook ontdekt bah bah bah, mijn avondeten is er gisteravond wel weer uitgekomen en voel me nu ook niet op en top, schommelt tussen honger en misselijkheid in..

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Fidel, fijn dat je echo goed was!!!! Prachtig is dat he! :)

Jammer van die misselijkheid joh! Ik herken wel het hongergevoel, ik kon de hele dag bakken vol wegwerken, misselijk gelukkig niet geweest! Ik hoop voor je dat het niet te lang duurt!

12. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @siren, ik kan er ook over meepraten, kon ook alles wegkrijgen je hoort weleens dat mensen eten niet meer lusten, maar dat voor mij niet op haha

13. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja precies, ik kon wel 3 volle borden 's avonds wegwerken, was echt niet normaal!!! :D

Hoe gaat het met Luc?? Lizzy is een beetje opstandig de laatste paar dagen, langer wakker en brullen dan ook. Is normaal zeiden ze bij het cb, rond 6 weken krijgen baby's een dipje?? Het zal er wel mee te maken hebben.

14. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    ooohhhh zo leuk al die babyfoto!!!!! ben zo jaloers ik moet nog 7 weken. Fidel is een goed teken misselijk zijn meid.....niet leuk is het niet nee. Als het teveel wordt en je houdt het niet meer kan je naar zetpillen vragen heb ik ook gehad en dat heeft mij goed geholpen hoor.

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: oh bah meid echt vervelend dat je zo misselijk bent:(

@siren: ja klopt bij 6 weken krijgen ze een huilperiode, maar dat gaat over hoor;)

@velvet: nog even geduld hebben meisje, ik weet het, het is moeilijk, vooral omdat veel hier al zijn bevallen, maar jouw kindje moet echt nog even blijven zitten;)

nou ik moet 22 september weer een nieuwe poging doen om een spiraal te laten zetten. nu bij de gyn. ik was gisterenavond ongi geworden, dus bel net, zeggen ze er is geen plek. dus ik uitgelegd dat ik er echt gek van wordt, dat ik al een half jaar bezig ben om hem te laten plaatsen. nu mag ik bij een gyn die het ook zonder menstruatie doet. hopelijk lukt het dit keer wel

16. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    hey Fidel,

ondertussen al geknuffeld met t porselein?? ik NOG niet... vanaf gistermiddag voel me ik beter... af en toe een misselijke vlaag. ben vandaag lekker thuis aan t werk.. .languit op bed.. laptopje erbij en tv aan... werkt heerlijk :D:D moet zeggen dat ik me dan ook een stuk rustiger voel (ziek op mijn werk werkt dubbel op mijn maag)

morgen nog een half dagje...

ben vaak aan het einde van de middag wat duizelig als ik loop... heel vervelend! verder voel ik me wel goed...hoop dat de misselijkheid verder wegblijft... ik en mijn braakfobie... dan is dit hel hahaha

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nou het is niet in de wc beland maar buiten in de bosjes, met de honden uitlaten... me vriend zei ga dan even frisse neus halen als je zo beroerd bent, was net de tuin uit ( lees 50 m lang) en meestal kon ik het wel wegkuchen maar nee hoor tussen het hoge gras...

waarschijnlijk kan ik geen melk meer verdragen, want nu ik geen melk drink is het stukken minder, ben wel 2 dagen ziek thuis gebleven, morgen vrij en dan maandag weer proberen. wel balen want ben dol op melk vooral bij het avondeten:(

hebben gisteren wel de commode opgehaald, net schoongemaakt en geschuurd, moet alleen nog in de blanke beits gezet worden.

dit wordt waarschijnlijk het wiegje
    ZÖLLNER Wiegenset met applicatie "Adorable Pooh" - online bestellen! - babywalz

18. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    ahhhh wat schattig!!!

oh jeee... wat vervelend joh!! mag hopen dat het stopt.. ik heb trouwens vaker gehoord dat je van melkproducten misselijk kan worden tijdens de eerste weken...

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Fidel, wat fijn een goede echo :)

ff hot news (of misschien wisten jullie het al ;)) maar eh... Bezigbijtje is zwanger :D!! Na zo'n lange tijd! Ik zag net dat ze gisteren een posi test had! Een knaltest!

20. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    ja ik zag het.. BB en ik worden allebei Mei mama's :) zoooooo leuk

Deel Deze Pagina