Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Leuk An!! Heerlijk zeg! Je eerste echo over 11 nachtjes! Duurt lang he als je moet wachten :)? Enne, mei is een prachtige maand voor een kindje, heerlijk vond ik het...verlof in het voorjaar en de zomer!

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ja ik had het ook gelezen hahaha, mooi he eindelijk, zo ver ik begreep na een 1e IUI poging!!!! had haar al gepbt wie weet sluit ze zich ook hier weer bij aan.

wisten jullie trouwens dat ashley rose ook zwanger is, allang ze is de 20 wkn al voorbij... wie houden we over, baby boom en door natuurlijk omstandigheiden maikki ofniet!!

duimen dat de beebs van jouw en en BB plakkerts blijven hoor!!! kunnen de moeders tegen die tijd onze buddy's worden hahahah

3. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @an, wat lastig die misselijkheid, maar tis wel een goed teken.
    Wat leuk voor bezigbijtje. We houden inderdaad Babyboom en onder omstandigheden Maikki over.

Hier gaat alles zijn gangetje. Onze Luc heeft last van krampje, waardoor het soms oorlog is hier thuis. Zijn longen werken in ieder geval goed. Verder is het een heel tevreden manneke, maar hij kan niet zelfstandig poepen, dus moeten we hem helpen. heb van de dokter al Roosvicee Laxo voorgeschreven gekregen, maar het helpt nog niet echt. Volgens mij heeft hij een kleine aambei, waardoor hij niet kan poepen, is zo zielig om te zien. Maar dat komt ook wel weer goed. Ga zo lekker aan de poets, want ons manneke slaap lekker in de kinderwagenbak.

4. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Waaaah had een heel verhaal en weg!!! Opnieuw dan maar.

Kreeg gister een pb reactie van Ashley. Wel gaaf hoor dat zo
    goed als iedereen nu zwanger is of een kleine heeft.

Gisteravond was de misselijkheid te doen en vandaag gaat alles goed. Probeer geen rare dingen te eten en lekker rustig aan te doen. In de ochtend thuis gewerkt (werk op vrijdag alleen de ochtend) en lekker gedouched en gegeten. Vervolgens kreeg ik de kriebels en al mijn 3 de verdiepingen zijn schoon. Wasjes gedaan, vaatwasser... Nu met de flair op de bank.

Weekend!!!

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    lieverdss,,

het klopt indd dat ik zwanger ben!
    Het lijkt nu eindelijk een beetje aan te komen. Zo lang wacht je erop en dan is het zover, en dan komt het niet aan :p

Maar ik voel me goed, misselijk (maar niet te) en moe. Trekkende buik maar ben ik onderhand al aangewend volgens mij haha.

Ik had echt niet t idee zwanger te zijn omdat ik al 4nachten wakker lag van ongi rugpijn, daarom ook pas 15dpo getest voor t eerst... en dat was geen tuur test haha (zal ff showen nog:p)

Wil even zeggen dat ik het onwijs lief vind dat jullie me nog kennen en zo blij zijn voor me:D

6. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hoop dat t iets langer blijft zitten. Ik ben zelf 2 weken eerder jarig. Mijn zus ook, mijn opa, 2 neefjes, Moederdag en de dag erna is hemelvaart. Hmmm niet handig hihi wel een heerlijke tijd!!

7. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Gefeliciteerd bezig bijtje!!

Hier gaat het ook allemaal zijn gangetje! Eva is een heerlijk meiske en een absolute bron van rust tussen de twee broertjes die af en toe de boel af breken ;) hihi!

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @Bezigbijtje, wat heerlijk voor jullie! Geweldig! Geniet ervan he meid! Gefeliciteerd! Ook voor je man!!! :)

@An en fidel, hoe voelen jullie je? An nog even wachten las ik voor je 1e echo.. spannend hoor!!!

@mama's hoe gaat het met jullie kleintjes??
    Hier gaat alles goed, Lizzy heeft voor het eerst vorige nacht van 22:30 tot 6:30 geslapen! Heerlijk! :D Hopelijk houdt ze dit vol zo! ;)
    Nog even een vraagje voor jullie.. ik ben voor het eerst weer ongi nu maar het is echt niet normaal!!! Ik verlies zo veel bloed!, ik moet om het uur mezelf helemaal opschonen zeg maar en er zitten ook veel stolsels bij. Is dit normaal??

9. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    nou nog meer zwangere erbij hier zo leuk......meiden gefeliciteerd alvast. Hier naar de gyn gweest alles goed met onze kleine meid ze ligt al met haar hoofdje naar beneden. Vindt best wel vroeg of kan dat al? Heb nog 7 weken te gaan namelijk.
    Sirene ik denk dat het normaal is hoor je moet niet vergeten dat je nog niet zolang bent bevallen dus alles wat nog in je buik zit wat er niet hoor in te zitten komt er allemaal uit. En anders als het nog steeds zolang blijft bloden met stolsels ff de dokter bellen meid.

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @bezigbijtje: jaaaaaa zwanger!!! oh meid wat leuk voor je!! ben echt blij voor je en voor je vriend natuurlijk! ik weet nog dat wij samen met fidel zo'n beetje de eerste vaste kletsers hier waren hihi.

en ashley rose ook zwanger, leuk hoor!!!

@siren: ja het is normaal meid dat je veel bloed verliest bij je eerste ongi. en als je het toch niet vertrouwt gewoon ff naar de ha gaan;)

@fidel en an: bij jullie gaat het ook nog goed lees ik. ik vind het wel leuk dat er nog wat zwangeren zijn hier. en de maand mei is zeker een mooie maand om te bevallen! (dan ben ik jarig:p) hihi

ik heb vandaag ff een iets minder dagje. mijn moeder is vandaag 10 jaar overleden, pfff gaat hard zeg!

11. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Oh jesje wat rot. Zijn altijd de confronterende dagen dan.

Dikke knuffel!

12. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    sterkte jesje lijkt me echt heel moeilijk!

13. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    jesje sterkte hier gaat het zijn gangetje Sophie drinkt slecht en plast weinig gister ha geweest die vond dat het een niet ziek kind was en niks mis mee was de cb vond door verwijzing nodig naar ziekehuis donderdag hebben we een afspraak met ka voor verborgen reflux hier trouwens ff een foto met der nieuwe jasje

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @ bb welkom terug!!! en nogmaals gefeliciteerd!!!!
    @jesje ohh dikke knuffel, blijft moeilijk hoor!!
    @nooky wat vervelend dat drinken zeg
    ehhh ik kan op t moment echt niks onthouden dus als ik wat vergeet sorry!!!. heb de commode nu gebeitst in de huiskamer staan, is supermooi geworden, zal binnenkort even een foto maken... nu verder achterstallig huishoudelijk werk doen ( pfff maar ben kapot pffff)

15. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    ik heb sinds vanmiddag van nutrilon voor hongerige babys gehaald het lijkt wel te helpen ze huilt minder en slaapt eindelijk weer tussen door:) en ze kijkt ook weer stukken vrolijker hier net na het eten

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb dus toch maar even de vk gebeld ivm het vele bloedverlies/stolsels... werd alleen maar meer joh! Ze heeft even met de assistent gyno overleg gehad, schijnt normaal te zijn als je binnen 6wkn na je bevalling met de pil begint. Maarja, ik voel me wel duizelig en erg moe... hopelijk zit ik niet tegen bloedarmoede aan... dan moest ik terugbellen. Het is nu minder het verlies maar vanmorgen moest ik om de 30 min een nieuw verband in doen! Dan was er geen stukje wit meer te zien! Niet normaal meer!

17. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @siren, wat vervelend. Ik vloei ook nog steeds maar niet zo erg als jou.
    @ nooky, wat fijn dat ze tevreden is en weer lekker slaapt.

Ik ben vandaag overgegaan op Nutrilon Omneo. Ons manneke kan van de Friso niet poepen endat is zo zielig, dus ga de Nutrilon proberen. Krijgt vanavond voor de eerste keer dus ben benieuwd.

18. maikki

maikki Actief lid

17 nov 2010
    181
    0
    0
    zuid-limburg
    klopt fidel hiet niks meer gedaan loop nog steeds krom van het ongeluk pfffff ben wel regelmatig hier om te lezen wie weet wagen we nog wel een poging maar denk dat die kans heel klein word nu helaas

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ikkuh: hoe is het gegaan met de nutrilon? ik moest bij noa ook overstappen van friso naar nutrilon. noa kwam bij friso niet aan, die is namelijk licht verteerbaar en nutrilon is wat vetter. na de nutrilon kwam ze gelijk aan! luc kan wel wat krampjes krijgen door de omschakeling van voeding, maar dat is maar heel even.

20. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, hij is de nacht goed doorgekomen. Merk wel dat hij meer scheetjes begint te laten en dat hij er rustiger van is. De krampjes zijn zo goed als weg en hij doet nu minstens een kwartier over de fles. Met Friso deed hij er een slordige 7 minuten over dan was het al weg. Die is ook heel dun en indd licht verteerbaar. Als Luc 120 cc op had, dan had hij nog honger, het vult gewoon niet. Ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat.

Deel Deze Pagina