Ik vloei niet meer, heel raar! Van heel veel naar niks binnen een dag. Maarja de ongi is weer voorbij, op naar de 2e strip... die is gelijk veilig... fijn!
Eh Siren...was de eerste strip niet gelijk veilig dan......?? Haha dan is het maar goed dat ik gisteravond voor de 2e keer ongi ben geworden, dan ben ik dus niet zwanger geworden...
oeps dat wist ik dus ook niet.... kan wel al ongi geweest zijn maar weet het niet zeker.... hahahaha maar goed dat ik het weet... meijke mag jij nu ook een jaar niet zwanger worden? en ik heb een soort schotje in me baarmoeder zitten waardoor sophie dus in stuit lag... en elke zwangerschap gewoon hele grote kans weer een stuit... was dat vorig week vergeten te vertellen..
Meiden sorry dat ik jullie zo verwaarloos allereerst: gefeliciteeeeeeeeeeeerd an!! met jullie wonder.. woww.. hoe voel je je? gaat het goed met je? Bezigbijtje lees ik dat ze ook zwanger is! woww super!! nou dames heb meer dan 10pag moeten terug lezen dus weet het echt niet meer van iedereen.. hopelijk gaat het gewoon goed met jullie allemaal en met de kleintjes! hier gaat alles prima, drukjes allemaal.. maar wel goed te doen en geniet nog elke keer van ons mannetje, maar de tijd gaat zoooo snel.. hebben jullie dat ook? denise; meid jij bent de volgende die gaat bevallen toch? ..las dat het even wat minder ging, hoe gaat het nu? sorry dames als ik niet op iedereen reageer
@ boterbloempje, dat probleem heb ik ook. Ben zo de hele dag met ons mannetje bezig of met andere dingen dat ik soms dagen niet reageer op bepaalde dingen. Dat wil niet zeggen dat ik het niet meer leuk vind hoor, maar moet soms ff de tijd vinden om wat te kunnen reageren. Vandaag heeft ons mannetje toevallig een slaapdag ingelast haha. Na de fles valt hij gelijk weer in slaap., @jesje, de Nutrilon Omneo werkt bij ons mannetje, heb gistermiddag en vanochtend een poepbroek gehad. En volgens mij is hij er nu weer eentje aan het fabriceren. Ben blij dat hij zelf poept. Je merkt wel dat hij nu een heel stuk rustiger en tevreden is nu de krampjes weg zijn en hij zelf kan poepen. Hele opluchting weer. Hoe is het met jullie kindjes allemaal? Volgende week naar het CB, ben benieuwd. Onze Luc krijgt eigenlijk 31 okt zijn eerste spuit, maar omdat wij 7 oktober voor een week op vakanite gaan, krijgt hij ze voor de vakantie, zodat hij toch met ons lekker mee mag zwemmen, dat is voor hem ook wel lekker. Een echt vakantiegevoel. Ben blij dat ze die uitzondering wilde maken in ieder geval. Ons mannetje weegt nu 4100 gram hebben we thuis gewogen, dus dat is in 2 weken tijd ongeveer 600 gram erbij, dus dat gaat de goede kant op haha.
hihi idd erg moeilijk om een tijd uit te rekken wat ik wil, dat wil onze D niet hihi.. sinds gisteren duwt onze D zich met een beentje zich een beetje omhoog aan de linkerkant echt niet normaal.. en lachen doet die de hele dag, zonder geluid hahaha alleen van zijn iewjj oeeejj geluidjes hahaha.. gelukkig gaat alles prima met Luc.. ik ben benieuwd hoe het gaat met hem bij het CB
was even nieuwsgierig hoe het hier ging hier alles goed, op vreselijke oorpijn en tandvleesontsteking na Fijn dat iedereen van het oude clubje zwanger of al mama is! Groetjes ilse
Hier gaat het ook goed met mij hebt het gevoel dat mijn meisje al aan het indalen is omdat ik zo'n een druk op mij heup en liezen hebt. nou hier nog 6 weekjes gelukkig en dan is ze er eindelijk.
jeetje wolfje: jij alweer 26 weken, gaat echt snel! en hoe is het met de andere zwangeren onder ons? @ikkuh: wat fijn dat de nutrilon zo goed helpt! @boterbloempje: wat fijn dat ze al eerder de prikjes willen geven bij D. is toch wel leuker als hij ook gewoon mee kan zwemmen! noa moet maandag weer naar het cb, ben benieuwd want ben nu al 2 maanden niet meer geweest! als het goed is krijgt ze nu geen prikjes, volgens mij pas weer met 11 maanden gelukkig! en over de dames die het zo druk hebben: het duurt even voordat je een ritme vind hoe je het allemaal het beste kunt doen. heeft bij mij ook een tijdje geduurd, maar het gaat nu goed. en ja, je bent ook afhankelijk van hoe je kleintje zich die dag voelt hihi
wat is het hier stil geweest? ik heb gisteren een spiraal laten plaatsen, dit keer is het gelukkig wel gelukt! had wel wat buikpijn en rugpijn, maar dat is nu weer over. verder weinig te vertellen en aangezien niemand meer iets heeft gezegd na mijn laatste bericht, kan ik ook niet reageren haha
Hi dames, Hier weer een update. Heb zetpillen gekregen voor mijn maag, maar vandaag willen ze niet zo werken. Voelde me vanochtend prima, maar liep naar buiten en t sloeg om. Nog maar even rustig thuis zotten voor ik ga werken. Baal als een stekker want ik moest vanmiddag 80 km rijden
hai alles goed hier verder? jesje blij dat het spiraaltje dan gelukt is dee hetveel pijn? ben zelf gestopt met bv en aan de pil gegaan... ann jammer dat je je zo misselijk voelt etc.... hier gister naar ziekehuis geweest en sophie heeft reflux kijgen eerst verdikking middel.... ze woog gister 5kilo en was 57 cm lang goh ze lag daar om onderzocht te worden en van uit de verte zie je dus hoe groot ze pas is vond der wel behoorlijk gegroeit met hoe ze er uit zag toen ze net geboren was:O...ag ben zo verliefd op ons meisje zeg
Even update zag op denise der hyves dat ze bevallen is van een dochter tegan GEFELICITEERT MEID geniet der van