wolfje22; meid jij al meer dan 25weken wooow dat gaat echt snel zeg.. alles goed met je zwangerschap?
meiden hoe zat het met jullie ongi na de bevalling? ik heb tot 5weken gevloeid, ben ik eindelijk ervanaf en 5dagen niks meer gehad en vorige week zaterdag hormoonbom was ik, super chaggi (teken van ongi) en savonds had ik weer bloedverlies en nu nog steeds na 1week? hoe is dat bij jullie gegaan?
Ik heb na de bevalling niet gevloeid...alleen beetje bruinverlies, errug fijn dus ! Na 3,5 maand mijn eerste ongi, gestart weer met de pil en nu net van mijn tweede ongi af. Ik heb dus niets te klagen !
@boterbloempje: ik had na de bevalling 3 weken gevloeid, toen ook een week niks en toen ongi, duurde bij mij iets van 5-6 dagen, maar is bij elke vrouw anders. ach ja je kunt het ook zo zien: je cyclus komt wel weer mooi op gang. @danielle: gefeliciteerd met je dochter! aparte naam zeg, nog nooit gehoord! wel heel mooi! @nooky: he meid balen dat sophie reflux heeft en idd dat groeien gaat heel hard, noa had tussen de 3 en 4 maanden een groeispurt gemaakt, dat kon je ook wel merken aan haar kleertjes, die pasten ineens niet meer. over dat spiraaltje: het zetten vond ik op zich niet echt pijnlijk, je voelt het een beetje aan je baarmoeder, je moet je gewoon heel goed ontspannen, dat scheelt een hoop. daarna kreeg ik wel last van buikpijn en rugpijn, voelt als ongi zijn, maar dan wel flink ongi haha, maar ik heb een pijnstiller genomen en dat hielp goed. ik ben in ieder geval weer veilig voor de komende 5 jaar, maar denk zelf dat ie er over een jaar of 2 wel weer uitgaat
@Denise, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje tegan!!!!!! @boterbloempje, ik heb 4weken kraamvloed gehad, toen 3weken doorbraakbloedingen door de pil, daarna in de stopweek kwam het vloeien weer echt op gang (was de 1e ongi), zo erg dat ik elk half uur schoon verband in moest doen, was echt niet normaal.... was er helemaal duizelig en slap van.. zat tegen bloedarmoede aan, moest het van de vk afwachten maar tis nu over gegaan. Zit in mijn 2e strip en nu ongi af. Eindelijk na bijna 8wkn geen maandverband meer in haha! @Jesje, heheh eindelijk je spiraaltje, fijn!!! @wolfje, bijna 27wkn alweer... hoe gaat het? @Am, voel je je al wat beter??? Hope so! @Nooky, ja ik had gister ook een dag.. Lizzy lag bij ons op bed en ik kijk en denk jeeeeej wat ben jij groot opeens!!! Ze weegt nu 4,5kg en is 53 cm. Ze was bij geboorte vrij klein natuurlijk.
heey dames, heb even een beetje afstand genomen van zp... van de week namelijk iets heeeeel naars gebeurt. nee met mij en frummel en vriendlief alles goed hoor!!!! maar dinsdagavond te horen gekregen dat mijn tante plotseling is overleden, vermoedelijk een hartstilstand oid. Oom en tante waren op vakantie op cyprus en op de 2e vakantiedag zijn ze smorgens gaan wandelen, smiddags voelde me tante zich niet zo lekker en is op bed gaan liggen. Helaas is ze NOOIT meer wakker geworden. Er is nog een poging gedaan tot reanimatie, maar het heeft niet meer mogen baten. Mijn tante is 69 jaar geworden. ik denk wel dat jullie snappen dat ik op het moment niet heel veel behoefte heb om op zp actief te zijn. tot gauw, fidel
@jesje, wat fijn dat het spiraal geplaatst is. Nog 2 jaar en dan weer eruit haha. @ fidel, gecondoleerd meid en natuurlijk begrijpen we dat. heel veel sterkte gewenst. Vanavond met vriendlief lekker wezen wokken en naar de film Friends With Benefits geweest. Waren vorige week 2 jaar samen. Luc is voor de eerste keer bij opa en oma slapen, morgen hem lekker weer ophalen, ben benieuwd hoe het gegaan is. Ga zo lekker slapen en dan mag ik eens een nachtje doorslapen. Ons mannetje heeft nog niet door dat hij gewoon van 11 tot een uur of 6 moet slapen haha. Komt snachts nog steeds om de 4 uur ongeveer. Hopelijk komt de tijd snel dat hij gaat doorslapen. @ siren, ja het gaat hard he. Als ik zo ons mannetje zie als iemand anders hem vast heeft, dan denk ik oh wat is hij alweer groot haha, terwijl mensen zeggen wat is hij nog lekker klein haha. Ik heb ook ongeveer 4 weken gevloeid na keizersnede en wacht nu op volgende ongi en dan begin ik weer met de pil.
Ikkuh, leuke avond gehad dus, fijn !! Haha doorslapen...hier heeft ze pas 4 keer 7 uur aangetikt...verder is het altijd tussen 5 en 6... En Nienke is al bijna 5 maanden. Nu zijn er uiteraard kindjes die al eerder langer slapen, maar ik denk dat Luc nog wel ff zo doorgaat .
@fidel: jeetje meid, gecondoleerd! dikke knuffel voor jou! noa sliep met 10 weken echt helemaal door. dan sliep ze van ongeveer 9 uur tot half 7. nu slaapt ze nog langer hihi, vanaf 8 uur ongeveer tot ongeveer half 9- 9 uur! daar ben ik echt zooo blij mee haha morgen naar het cb, ben echt zo benieuwd! is nu toch 2 maanden geleden. als het goed is moet ze nu ook boterhammen enzo gaan eten, maar dat vind ik stiekem wel een beetje eng hoor! en vandaag is het feest! noa is een halfjaar! whoehoe!! haha
hoi meiden.. ik heb een vraagje hoe snel merkte jullie dat jullie zwanger waren ? volgens mij heb ik echt alles gevoeld, eisprong, innesteling, alles.. en nu de hele dag zo'n geen honger gevoel, moe, kan van bepaalde dingen over mijn nek gaan ?!
fidel gecondoleerd meid wel heftig op vakantie gaan en dan in een keer ben je er niet meer. @ wolfje nou voor mij mag het wel wat sneller gaan hoor pppppfffff ben echt moe de laaste tijd, laast loodjes is inderdaad zwaar. Ons meisje babykamer is klaar enkel nog haar hemeltje ophangen. Zo van mij mag de tijd echt iets sneller gaan zodat ze in haar bedje kan liggen.
@citygirl: bij mij begon het ook met moe zijn en mijn humeur was heeel slecht haha. bij mij begon het ongeveer een dag of 5 voor mijn nod, het is heel moeilijk te zeggen, een zwangerschap lijkt met symptomen heel veel op een ongi, je zult echt nog even geduld moeten hebben en volgende week een testje wagen, ik weet het, het is moeilijk en die week lijkt eeuwig te duren, maar een test is het enige wat uitsluitsel kan geven. je lichaam kan je zo ontzettend voor de gek houden! @velvet: ja is zwaar he meid, die laatste weken. ik was het vanaf 37 weken echt helemaal beu! nog heel eventjes geduld en dan heb je je mooie meisje in je armen!
ben bij het cb geweest en noa weegt nu 8130 gram en is 68 cm er mag nu ook een fles af en die moet ik vervangen met avondeten. echt leuk!
Ben met Eva naar het cb geweest ze weegt nu 5335 Gr. En is 58 cm en ze heeft haar eerste prikjes gehad maar ze heeft het super gedaan ze moest wel ff huilen maar even getroost en toen was het al over
jesje zo nou gaat het zeker leuk worden als ze mee mag eten met jullie ........vondt het altijd zo leuk bij mijn nichtjes als zij warm eten kregen. En wat gaat het allemaal hard met jullie meiden, ze groeien goed.........
hallo allemaal, ik ben nu een paar dagen overtijd, begin een beetje een bolling te krijgen in me onderbuik en het voelt alsof me baarmoeder erg laag zit. ook ben ik nu bijna continue misselijk, niet tot overgeven aan toe maar meer schommelend van een beetje naar behoorlijk. heb behoorlijk veel onveilige seks gehad en niet bijgehouden wanneer, maar iig vaak genoeg. ook heb ik heel tegenstrijdig met de misselijkheid een enorme eetlust gekregen. en heb in de meest rare dingen trek. aangezien ik eerder miskraam had en het toen allemaal wel beetje anders aanvoelde twijfel ik of er een mogelijkheid is dat ik weer zwanger ben, zouden jullie mij je meningkunnen geven ben best zenuwachtig