Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    heb je al een test gedaan? als je overtijd bent zou je een test kunnen doen, dan weet je gelijk waar je aan toe bent. en dat het niet hetzelfde voelt als de vorige keer wil niks zeggen, want elke zwangerschap is anders. zijn jullie wel bezig voor een kindje? of ben je vergeten iets te gebruiken?
    het klinkt allemaal bekend, maar is moeilijk te zeggen, want je lichaam kan je ook heel erg voor de gek houden, daar weten de meiden hier op het forum alles van.
    ik zou gewoon een test doen, dan weet je hoe of wat. ik raad de kruidvat 2 voor 5 euro aan, die zijn het gevoeligst

2. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hai net terug van cb ze heeft voor de eerste keer de prikjes gehad.. zo zielig voor der maarja gelukkig is ze nu nog stil ben beneieuwd hoeveel ze der van gaat merken...

3. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    ik merkte het pas een paar dagen voor mijn NOD en eigenlijk niet eerder :).. maar er zijn genoeg meiden die een tijd ervoor ook alles meekrijgen en meemaken ermee, maar helaas kan ik je erbij niet helpen.. succes!!

4. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    al een test gedaan? ..dan weet je tenminste al wat meer.. het klinkt allemaal wel bekend in de oren, maar er zijn hier ook genoeg dames die ook alles ervanaf weten dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kunt houden.. succes!

5. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    meid!! gecondoleerd.. neem je tijd.. en we horen je wel weer wanneer je eraan toe bent.. maar neem vooral de tijd! dikke knuff

6. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    jesje; whaahaaa spannend! een fles laten vallen en aan eten te beginnen.. weet je al wat je gaat koken voor der vandaag? haha.. :D

nooky, danielle; jullie meisjes al de spuitjes gehad :( ooh gadver, wij moeten volgende week gaan voor de eerste spuitjes..

wij gaan dit weekend een weekendje weg met zijn 3en, over 3weken moet ik weer beginnen met werken :(:( en vind het helemaal niks die gedachten al alleen :(:( maarja.. nu dus nog meer dubbel genieten :)

tevens ff foto spammen :D

7. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hi ladies,

hier net terug van de echo! We zijn een week teruggezet, maar dat dacht ik al ivm laat ei.

We hebben een mooi kloppend hartje gezien dus dat was al een hele geruststelling!!

Ze heeft mijn urine gecontroleerd op uitdrogen maar dat was prima. Volgende week weer echo en controle. Als ik niks aankom en blijf afvallen nemen ze me misschien op! Oh jee!!!!

8. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0

whoeeeehoeeee an..!! :D:D super nieuws als ik lees dat jullie een mooi kloppend hartje hebben gezien!! superrrrrr :D:D heb je fotooooo??
    en fijn om te lezen dat de rest ook goed was.. nu maar hopen dat je niet blijft afvallen

9. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @ an, wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien, dat is al een geruststelling. Hopelijk ga je zelf nog wat aankomen zodat ze je niet op hoeven te nemen.

@ boterbloempje, wat een knapperd zeg. Ben er maar trots op.

Onze Luc krijgt ook volgende week zijn spuitjes al ivm onze vakantie. Heb ze eerder gevraagd. Ben benieuwd hoe hij erop gaat reageren.

@jesje, ben benieuwd hoe jullie meisje gaat reageren op het avondeten en de fles eraf.

Het lijkt me zo'n mooie tijd als ze het eerste fruithapje krijgen, lekker kliederen haha. Zie dat al helemaal voor me. Maar daarvoor moeten we nog 3 maandjes wachten, maar het gaat allemaal zo snel. Luc was gister alweer 4 weken pfff.

10. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    ook even een foto spammen!!

11. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    ff foto update hier is sophie gister gemaakt:)
    en te net had ze 38,5 koorts na die prik...Zo zielig gelukkig slaapt z veel:)

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Wat een leuke foto's zie ik hier weer voorbij komen!!!
    Zal ook even een nieuwe van Lizzy opzoeken.

Verder gaat het harstikke goed met haar! :)

Bij deze:

13. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @An, wat fijn een kloppend hartje! Wiehoeee!!!!!!

@velvet, nog heel eventjes volhouden meid! Het is het allemaal dubbel en dwars waard!!!

@jesje, wat fijn dat Noa mee mag gaan eten, daar kijk ik ook naar uit!!! :) Maar alles op zijn tijd! Heeft Noa al tandjes??

14. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    ooh echt een heerlijk mannetje!! **zwijmel, zwijmel**

15. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    lizzy en sophie; wat een lekkere meiden zeg!

hier gisteren een dagje zonder D gehad, hij is een dagje naar schoonouders geweest.. zodat ik even op 'rust' kon komen en kon bijtanken.. nu kan ik er weer helemaal tegenaan gaan! Afgelopen di-dag was meneertje nergens mee te bezeilen, huilen en krijsen, niets was goed en kon niets anders doen dan meehuilen met hem.. vandaar dat die even een dagje bij schoonouders is geweest :)
    gisteren en vandaag is hij weer helemaal een lekker blij, vrolijk en tevreden mannetje! :D
    tevens heeft die vannacht weer eens doorgeslapen, heeeeeerlijk! gisteravond om 22u naar bed gegaan en vanmorgen tegen 6uur heeft die zich gemeld, superrrr!!

hoest met de andere meiden hier?

oohjaa schaam schaam helemaal vergeten te zeggen: Denise nog van harte met de geboorte van jullie dochter Tregan!

morgen gaan we een weekend weg, lekker, lekker..
    jullie nog plannen met dit geweldig weer dit weekend?

16. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @boterbloempje, je kunt ook lekker wegzwijmelen bij jullie D hoor, wat een mooi mannetje. Mag je zeker trots op zijn.
    Wat fijn een weekendje weg heerlijk, geniet ervan, het wordt in ieder geval lekker weer he.

Vandaag naar CB geweest. Ons mannetje is 54 cm en 4730 gram dus hij doet het goed. Hoofdomtrek was 38.3. Was ook goed zei ze. Dus zal wel goed zijn. Verder is hij geslaagd voor de test om zijn hoofdje op te tillen.

17. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    hallo meiden hoe is het met jullie? Fijn om te horen dat alle kleintjes het zo goed doen.....ze zijn lekker flink dus.Hier gaat het ook goed onze kleine meid groeit goed, nog een halve kilo en dan is ze op gewicht 2500 gr. Ze ligt nog steeds met haar hoofdje naar beneden dus ik denk dat ze niet meer gaat draaien.

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @an: ohh meid wat heerlijk dat je zo'n goeie echo hebt gehad en dat het hartje goed klopte!! is een hele geruststelling he! nu hopen dat jij snel aan gaat komen!

@velvet: nee denk ook niet dat je baby nog draait hoor. meestal liggen ze nu wel vast, ze hebben dan nog zo weinig ruimte om te draaien. noa lag ook al met 32 weken met haar hoofdje naar beneden.

@all: wat een mooie, lieve kindjes hebben jullie allemaal zeg! en wat worden ze snel groot he?! ik was gisteren wat kleertjes aan het uitzoeken en toen zag ik wat kleertjes van maat 50 er tussen zitten. ik had echt zoeits van: heeft noa daar in gepast??:$

het avondeten gaat erg goed bij noa, ze vind echt alles lekker en wordt boos als ik niet snel genoeg het eten in haar mond doe haha. ze eet ook al zelf liga en lange vingers, vind ze erg lekker hihi:D alleen moet ze nu extra drinken maar dat wil ze dus niet. ze bijt dan alleen maar in haar fles, maar als ik het heel voorzichtig zonder dop geef, drinkt ze wel, dus dan maar zo. ik weet niet meer wie het vroeg, maar tandjes heeft ze nog niet, ze heeft al sinds 3 maanden flinke bobbels in haar mondje en af een toe en dag met alle kenmerken van doorkomende tandjes, maar tot nu toe zit er nog niks hihi, zal vast snel komen denk.

als ik iemand vergeten ben, sorry!! weet niet alles meer wat er gezegd is:):)

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
  20. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Jesje, wat is Noa een mooie grote meid geworden al!!!! Wat leuk!!! :D

Als ik foto's van Lizzy terugkijk van 2maanden geleden bijna denk ik ook al, wat is ze veel veranderd!!!!!! Wat gaat het toch hard ej!

Deel Deze Pagina