Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    fijn om te horen dat het met lizzy goed gaat met de fysio.. hier gebruikt meneertje ook steeds meer de andere kant, maar aan het hoofdje is het te zien :) maar even afw8en tot donderdag bij het cb

2. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Oh jeetje siren!! Wat zou je ervan vinden als t wel zo
    is?! Ik durf echt niks erover te zeggen. Kan van alles zijn

Echo was helemaal goed. De smurf was vorige week 3,6 mm en nu al 9mm! Hartje was ook weer mooi. Ik mocht ook weer naar huis dus dat is mooi.

Heb nu ook die andere zetpillen gehad en moet die 3x
    per dag gaan nemen. Volgende week nieuwe controle. Zal straks de echo erop zetten.

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja een blinde start... moesten we met condooms vrijen de 1e strip. Hebben we netjes gedaan want ben als de dood weer snel zwanger te worden. Nou ik ben gewoon netjes ongesteld geworden in de stopweek. Maar sinds vorige week voel ik me anders en heb dit niet verteld aan mijn man.

Hij is nu op oefening, afgelopen zondagochtend vertrokken. Zondagavond stuurt hij een berichtje... ben je zwanger??? Ik zo huh...:$, ik had hem niks over mijn gevoelens verteld. Ik dacht wacht wel tot de stopweek. Ik zo, hoezo??? Nou, zegt ie zo zag je er gisteravond wel uit! Zo moe, en je zag er een beetje pips uit. Klopt want ik was ook misselijk toen.

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Laten we het er maar op houden dat het het wennen aan de pil is. Het kan toch ook helemaal niet.... Zeg maar ja dames haha!!!:)

Ik voel me echt een domme muts nu! ook al kan ik er niks aan doen, mijn lijf doet raar! Waarom doet mijn lijf zo....

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    okee als we het omdraaien is dag 19 wel erg vroeg voor kwaaltjes dus ik blijf erbij dat het wennen aan de pil is.. wanneer zou je ongi moeten worden ??? en nou niet gaan stressen want dan kan je cyclus alsnog van slag raken... ik denk dat het eerder projecteren van angst is.... als we iets willen krijgen we rare verschijnseltjes, maar ook als we iets niet willen kunnen er rare verschijnseltjes optreden...

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik moet nog 8 pilletjes nemen. En dan meestal 2 a 3 dagen voor ik ongi word. Dus nog 11 dagen zoiets.

7. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    hallo meiden,@ Fidel nog gecondoleerd ......zo heerlijk als je je nieuws kan delen met iedereen nu je de 12 weken hebt bereikt.
    @Sirene ik hoop voor je dat je lichaam aan het wennen is met de pil, kan me goed voorstelen dat je een beetje in paniek bent meid. Ons lichaam kan ons goed voor de gek houden ja.@ Boterbloempje heerlijk hoor zo''n weekendje weg...... Ben je een beetje uitgerust terug gekomen? Ann fijn dat kleine ukkie het goed doet en dat het hartje goed klopt.
    Hier gaat alles zijn gangetje lekker genieten van mijn zwangerschapverlof . Nog een paar kleine dingentjes kopen zoals sokjes, mutsje en thermometer en dat hebben we echt alles. nu maar afwachten tot 31 okt of 1 nov om mij geplande keizersnee te doen.

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: heeeel veel plezier bij je echo morgen!!

@an: wat fijn meid dat je weer een goede echo hebt gehad!

@siren: ik denk ook dat het is wat fidel zegt, dat je lichaam moet wennen aan de hormonen in je lijf. even nog een hele rare vraag: heb jij een neefje dat karel heet? ik was vanmorgen bij de ha en daar zat een jongentje en die zei dat ie een nichtje had en die was ook baby en die heet lizzy. en aangezien je ook in breda woont dacht ik misschien wel jouw lizzy haha

@velvet: succes met de laatste loodjes meid!

nou hier dus vanmorgen naar de ha geweest met noa. heb daar 2 uur moeten wachten pfff.... noa drinkt namelijk helemaal niks extra en haar flessen drinkt ze maar voor de helft leeg. ook heeft ze al een paar weken last van obstipatie. ik had het al bij het cb aangegeven, maar die zeiden dat het normaal was door verandering van voedsel enzo, maar meer dan een maand leek me wel erg lang. nu moet ik waarschijnlijk volgende week naar de ka, dat hoor ik morgen. de ha had de ka al wel gesproken hierover en die zei dat ik wel gelijk moest beginnen met lactulose, dus dat heb ik vandaag gelijk gegeven en heb net een mega-poepluier gehad hahaha. nu maar hopen dat het niks ergs is!
    verder een goede dag gehad, heb heel de kinderbijslag op gemaakt vandaag voor nieuwe kleren voor noa, dus ze kan er weer even tegenaan hahaha

9. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Nou siren bij mij is hetzelfs nog raarder... Ik ben nog niet eens ongesteld geworden!! Ben nu al een aantal weken geleden ca vier, gestopt met bv geven...
    Ik had idd ook allerlei rare kwaaltjes, pijnlijke borsten, misselijk, ongi krampjes, rugpijn...
    Nou ben ik pas sinds een anderhalve week aan de pil.. Maar hebben het twee x onveilig gedaan toen ik nog bv gaf... Ik weet het dom dom, maar ik dacht zoals vele voor mij ik word toch niet zwanger...

Had ook al een test gedaan en die was negatief maar ik dacht de volgende dag wil toch nog ff kijken op die test en toen was er toch een licht streepje te zien, ik hoop indrooglijntje, maar goed wacht nu tot stopweek en kijk dan wat er gebeurt of niet:(

10. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    sirene; we gaan uit dat het van de pil is :D;)
    jesje; gelukkig is er al wat eruit gekomen bij noa :p
    danielle; we zijn benieuwd :)
    velvet; aftellen meid :)

D krijgt morgenvroeg zijn 1ste spuitjes, iemand tips?
    en wat kan ik het beste doen voor :(
    flesje meenemen naar cb zodat die daarna meteen aan de fles kan? badje, vanavond doen of morgenavond?

verders niets bijzonders hier ;)

11. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hai hier ook het zelfde zit in stop week maar nog geen ongie te bekenen... 4dagen al gestopt maar nog geen ongie klachten.... en geen ongie... 1x onveilig gedaan weet idd heel stom wil wel gaan testen maar durf niet... zou nu ook niet weten wat ik moet doen als ik zwanger ben...maja ga vandaag toch denk testen...

12. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    nounou meiden die nog niet ongi worden ;)
    jullie houden het spannend! :D hihi..

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    (Breekt even in),

Hoi Boterbloempje83 (en de rest van de dames natuurlijk ook).

Toen mijn mannetje zijn eerste spuitjes kreeg werd mij veel advies gegevens. Zoals inderdaad liever in jouw geval vanavond een badje geven omdat ze er eventueel koorts van kunnen krijgen. Ze geven ook als tip mee om thuis koude/natte doekjes erop te leggen.

Wat ze mij er niet bij vertelde en wij dus met veel pijn en gedoe moesten uitvinden, was dat zijn beentjes echt heel erg opzwollen.
    Toen ik zijn broekje uit deed schrok ik echt ervan.

Gelukkig had mijn man net een pak luiers van een maatje groter gekocht. Per ongeluk, maar kwam erg goed uit!!
    Toen we hem dus de te grote luiers aandeden en zijn beentjes meer de ruimte kregen was het ook erg snel over.

Niet dat het betekend dat dat bij jullie zo gebeurd, maar ik heb er wel mijn lesje van geleerd. Bij de tweede spuitjes gebeurde het nl weer en toen was ik dus voorbereid;).

Ik dacht, ik geef je deze tip even mee, hopelijk heb je hem niet nodig en heeft hij nergens last van. Kan ook natuurlijk.

xxx Esther

(Breekt weer uit)

14. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    zo dames jullie gaan gelijk op met jullie klachten ivm een mogelijke zwangerschap. Ik hoop voor jullie dat de uitslagen zijn die jullie willen. Hier inderdaad aftellen ja ........

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    oh oh oh dames toch foei hoor!!!! onveillig tjonge jonge hahahaha hier er wel lol om hoor. zoals eerder gezegt maanden hoop je op kwaaltjes en uitblijven van je ongi en nu omgekeerd hahaahahahahaahahah

sorry ontzettend vrolijk vandaag, hartje wel gezien, niet gehoord, standaard van dit zh totenmet 12 wknen inwendige echo.. maar was moeilijk te meten. mocht een week schelen. ach maakt niet uit, hartje klopt en morgen de VK, vanavond schoonvader jarig, zijn ook nog naar de babyzaken geweest en heb een slabbertje gekocht met iets van opa... ( sorry weet nu al niet meer wat er op stond)

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik ben niet de enige zo te lezen met kwaaltjes. Vandaag voel ik niks eigenlijk, wel weer een klein beetje bloed. Weet niet waar dat vandaan komt midden in me cyclus. ??? Wij hebben het eigenlijk niet onveilig gedaan. Vanaf de 2e strip zou het veilig zijn dus dan ga ik daar nu maar van uit gewoon. Misschien speelt het ontzwangeren ook wel mee???

Ik wil eigenlijk wel heel graag een 2e kindje maar niet nu. Maar stel dat het nu wel zo is, dan is hij/zij harstikke welkom! :) Gelukkig zijn mijn man en ik het daarover eens hahaha! :p

17. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Lizzy heeft vanmorgen de prikjes gehad. Ik heb haar gisteravond in bad gedaan. Dan hoef ik vandaag niet aan haar lichaam te prullen zal ik het maar noemen. Heb haar in de box gelegd en ze slaapt de hele dag al! Ik ga haar zo weer eens wakker maken voor de fles.. gelukkig eet ze wel goed vandaag. Ze is wel huilerig als ze wakker is, normaal is ze zo niet. Dus ze zal zich niet zo heel lekker voelen (denk ik) Maar ze heeft geen koorts, zal zo weer een x opnemen, goed in de gaten houden! :)

Morgen manlief thuis van oefening!!! jaaahoeee!!! 1e oefening met kindje overleefd!!!

Zo, verder heb ik niks te vertellen.

18. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Oww Jesje, nee heb geen neefje dat karel heet. Ik heb helemaal geen familie in Breda wonen.

19. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    oh dames wat een toestanden!!! allemaal bang dat ze zwanger zijn hihihi

hier de echo van gister!

had een tip trouwens ooit ergens gelezen.. als ze koorts krijgen van de prikjes de sokken natmaken met citroensap...

20. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ze begint nu wel wat verhoging te krijgen, 37,9 was het net. Heb maar een zetpilletje gezet en een pyama aangedaan bij d'r, zit toch wat lekkerder dan een spijkerbroekje geloof ik. Ze heeft net wat gegeten. Nu ligt ze weer lekker te slapen.Hmmm zorgen zorgen zorgen. Jammer dat manlief weer eens weg is nu!!!:(

Deel Deze Pagina