hoi meiden even hier een berichtje op jullie te laten weten dat ik meeleef met jullie heb besloten om toch weer wat afstand te nemen... lees wel met jullie mee, maar regeer niet altijd overal op... knuffel
Wolfje en fidel.... lekker klussen meiden!!!!! Het komt wel goed! Ik leef met jullie mee hoor!!! Denk best vaak aan de tijd dat ik me ook zo voelde, snap jullie heel goed!!! Dikke knuffel!!! X X X
Mijn hubby is net thuis, had een CB gekocht om toch nog even samen met hem te doen, ik geloof dat hij het begint te geloven hihi. Gaf gelukkig ook alweer 2-3 aan... Maar ik moet er weer vandoor, heb 2 oppaskindjes waar ik zo pannenkoeken voor ga bakken. Kan hubby ook alvast wat oefenen, haha ben benieuwd!!!! Fijn weekend meiden!!!!
hey meiden, Had vandaag een bloedtest en alles is tiptop in orde! Heb al 4800 HCG (ofzo) en 20 progesteron, dus alles ziet er heel goed uit! En ben nog steeds negatief voor toxoplasmose en CMV, HOERA *klein vreugdedansje*!!!
denk het of tenzij der echt iets is waardoor ze het moeten doen denk ik.... hmm gen idee naja inmiddels is bijna 22december zal dan wel horen of ik bloed moet laten prikken etc
k ben deze week ook moeten gaan bloedprikken met een verwijskaart van de verloskundige, dus meid, dat zul jij ook wel krijgen met je intake.. hcg gingen ze niet controleren op het papier bij mij, wel de glucose en andere termen.. mijn vk zei is het niet in orde dan bellen we je, is het goed dan krijg je de uitslag met je 2de echo.. maak je niet druk als je nog niet hebt bloed geprikt..
ah dankje wel hahaha maak me niet druk hoor heb lichtelijk een afkeer van prikjeshahaha ben vroeger echt lek geprikt dus vandaar dat is ik bloed moet laten prikken dat ik stress maar gaat wel beter tegenwoordig al kijk ik nog steeds niet