Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Jesje fijn dat alles goed is met noa!

Siren heeft lizzy ook vuile oogjes? Want Eva heeft namelijk vanaf de geboorte een vies oogje en mijn andere twee kids hebben dit ook gehad... Ze hebben tegen mij gezegd dat dit komt doordat het traanbuisje te nauw is... Dit kun je masseren om het wat losser te maken en idd een paar x per dag schoonmaken... Het duurt jammer genoeg best lang voordat het over gaat.. Bij mijn andere twee tot bijna een jaar....:(

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    bah bah bah, vanmorgen na t wegbrengen van me vriend een poging gedaan tot wc-pot knuffelen, nuchtere maag, kwam niks, maar wel samentrekkende maag bah. dus vanmorgen extra lang uitgeslapen. denk dat t kwam door vieze geurtjes van buiten ofzo, reageer daar deze week heel heftig op... en vaak in comb met nog niks gegeten gaat t niet geweldig... dus eens gauw even een broodje smeren

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja! Al sinds de geboorte. Ze zeggen dat het inderdaad tot het jaar kan duren. Ik masseer het ook en paar keer per dag goed schoonmaken. Babykwaaltje kreeg ik te horen...

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    De kwaaltjes zijn er nog steeds bij mij. Ben nu 2 dagen overtijd. Ow ow ow! Ik wacht nog steeds op mijn ongi. Heb vanmorgen een kv 2 v 5 gedaan....lijkt licht posi???:$ Zo testte ik bij Lizzy ook in het begin...

5. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    oooohhhh sirene je zal wel geschrokken zijn of niet. Fidel probeer anders beschuit te eten dat helpt ook hoor. volgende week woensdag hoor ik welke datum ik mijn keizernee krijgt......einde van mijn zwangerschap komt steeds dichterbij eindelijk zeg.

6. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje wat fijn dat je voor Noa iets hebt gekregen tegen de ontlasting waar ze geen krampjes van krijgt. Hier begint de lactulose nu pas echt zijn werk te doen

@Nooky, wat een klotenieuws zeg en wat shit dat je niets voor haar kunt betekenen nu he. Sterkte voor jou en je vriendin gewenst.

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd maar was helemaal vergeten te vermelden dat wij een weekje naar Center Parcs De Eemhof zijn geweest. Jammer van het weer. Luc is 2 keer mee wezen zwemmen maar werd er zo vermoeid van dat hij de rest van de dag helemaal uit zijn ritme was, helaas. Dus zijn er maar mee gestopt, verder was het veel indrukken voor hem, dus hij had wel zijn momenten. Wordt tijd dat hij eens gaat snappen hoe hij door moet slapen haha.

@ Velvet, Je bent al aardig op weg naar de bevalling, nog even en dan heb je jullie kleintje in je armen.

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ohoh siren... heb je een foto van je test? anders morgen nog ff keertje testen.

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Siren :$:$... Jeetje wat schrikken, en...?

9. Meijke

Meijke Niet meer actief

Jesje, fijn dat alles goed gaat met Noa!

Onze meid heeft zoooooooooo goed geslapen vannacht, helemaal trots! Van 19.30-07.00 en maar 1x wakker geworden (om 4.00, speentje erin en weer slapen :))

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik ben trouwens al sinds half 6 wakker pfff....
    noa is alweer heel erg verkouden en hoest zich suf en toen moest ze zo hard hoesten dat ze had overgegeven in heel haar bedje. sindsdien wil ze niet meer slapen en stond ik dus om 6 uur haar bedje te verschonen pfff
    hopelijk wil ze zo nog even slapen dan ga ik toch mooi ook nog even terug in bed!

11. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Siren ik ben ook nog steeds niet ongesteld... Maar moet nog 4 pilletjes en dan stopweek kijken of ik het dan wordt... Heb nog wel een test gedaan deze was gelukkig negatief.... Maja nog geen ongesteldheid te bespeuren:(
    Heb je nog een test gedaan?

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    siren wij willen een foto zien joh....

jesje dikke knuffel voor noa hoor, zo'n ziek meisje dat is toch echt zielig bah.

hier een gebroken nacht. gisterenmorgen me vriend om 06.00 uur op het werk afgezet, kreeg om 21.30 uur een smsje dat het heel laat werd en dat ik eerst wel op bed kon. om 3.30 belde hij me of ik hem wilde ophalen.... en om 8.30 uur ging de wekker alweer want om 10.00 uur moest hij weer beginnen... het werk van een loonwerke gaat niet over rozen..

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    dames ik heb een vraagje:
    binnenkort is t dochtertje van mijn beste vriendin jarig, ze wordt 1, wat geef je een 1 jarige nu kado?? ik vind het best lastig eigenlijk, knuffels hoef ik niet mee aan te komen want daar is ze al bij de geboorte mee doodgegooid.. en verder vind ik t erg moeilijk, ik weet ik kan de ouders vragen, maar wil ze echt verrassen... ze zijn gek van nijntje, ik denk zowieso een leuk pakje bij de V&D vandaan van nijntje en verder???

14. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Je hebt bij intertoys wel spul van Nijntje of hebben ze dat al? Weet je wat ook leuk is zo een boek je kind van 1 t/m 12 waar je als ouder VAB alles in kunt zetten ook leuk:)

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Goed nieuws, ben ongesteld geworden vandaag pffff!!! Wat een opluchting. :) We zullen het er maar op houden dat het een indroger was!

16. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ze hebben bij de intertoys een heel schattig plastic servies van Nijntje, deze heb ik een vriendin haar dochtertje ook gegeven en ze speelt er zo grappig mee

17. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    @ sirene jij moet wel erg opgelucht zijn he...... @ jesje oooohhh zo zielig dat noa ziek is hoop dat ze snel beter wordt.

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @siren wat een opluchting!!!

nou plastic bestek en servies heeft ze al gehad bij de geboorte, een heel uitgebreid pakket, loopwagen heeft ze ook al, moeilijk moeilijk...

trouwens dames weet niet of er iemand fan van is de American Pie films, maar er komt een vervolg van met de orginele Cast, april in de bios American Pie 4: American Reunion teaser trailer & foto’s | Cinema

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Fidel, kijk anders op intertoys.nl en dan op nijntje zoeken... krijg je heel veel leuke dingen te zien!

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: ohh gelukkig maar meid! eigenlijk stom he dat we nu blij zijn om ongi te worden, terwijl we er eerst zooo verdrietig van werden. ik bloed nu al 2 weken pfff, heeft met het plaatsen van de spiraal te maken, dan kan het onregelmatig zijn, maar het is ook echt veel, bah ben het nu wel echt beu!

@fidel: ja ik zou ook bij de intertoys ofzo kijken. speelgoed is altijd wel leuk voor die kleintjes lijkt mij!

noa is echt zo verkouden, zo zielig, ze heeft elke keer een dikke snotneus haha. vanmiddag gaan we naar de kermis, die is nu in breda, is even kijken of er ook iets is waar zij in kan, misschien die olifantjes ofzo

Deel Deze Pagina