Hallo dames!!! Ik zit ook met een paar vragen.... Mijn vriend en ik hebben besloten om voor een 2e wonder te gaan. Dochtertje is nu 15 maanden.. Ben vorige maand dus ook gestopt met de pil. Nu heb ik al 2 weken last van mijn onderbuik (menstruatiepijn) af en toe misselijk en vaak plassen. ook last van de borstjes Ben alleen bang dat ik het wat te graag wil... Moet vandaag ongi worden, maar zie nog niks Zit veel op de forums te lezen, en nu zie ik dames over een tempraturenlijst. Nu heb ik dat nog nooit gedaan. Had het gisteren gelzen en heb me vanochtend gemeten en de tamp was 37.2 op de dag dat ik ongi moet worden Kunnen jullie mij nu iets meer vertellen??? Ik ben bang dat me lichaam me in het ootje laat, maar wie weet..
heleblijemama is moeilijk te zeggen......... je lichaam moet weer zelf op gang komen als je net gestopt bent met de pil, dus dan kunnen er symptomen zijn die erop wijzen dat je zwanger bent. je lichaam moet eerst ontpillen maar het kan ook zijn dat je zwanger bent gebeurt wel eens. dus ff afwachten meid.
idd wat velvet zegt: ff afwachten, je lichaam kan je erg voor de gek houden. en anders misschien een testje wagen, je zit op je nod toch? pfff noa heeft vannacht weer overgegeven in haar bedje, denk dat ik deze week maar ff nieuw matrasje ga kopen want die is nu echt niet fris meer. ik ga morgen het cb maar bellen of ik daar iets tegen kan doen. het komt puur doordat ze heel erg moet hoesten en daardoor alles eruit gooit
Aaaa jesje zielig hoor.... Leg eens een ui op haar kamer dit schijnt te helpen tegen verkoudheid.... Misschien gaat ze dan minder hoesten en hoeft ze dan niet te spugen...
jesje jeetje vervelend dat noa zo ziekjes is.....hoop echt dat ze snel beter wordt. Is altijd vervelend om je kleintje ziek te zien. heleblijemama verstandig van je om nog ff te wachten met testen.
@heleblijemama : je zegt net dat je pas gestopt bent met de pil, hang je er niet teveel aan op dat het meteen lukt, want vaak moet je lichaam nog zijn eigen ritme vinden(ontpillen) temperaturen moet je doen vanaf dag 1, dan kan je er namemlijk van opaan, je weet niet wat jouw normale temp is, bij sommige ligt deze hoog, bij andere laag. als je de hele maand tempt dan stijgt deze na de eisprong minimaal 0.3 graden en moet minimaal drie dagen ook hoog blijven. bij een naderende ongi, daalt deze temp minimaal 0.3 graden.. succes @jesje ahhh wat zielig joh, geef noa maar een dikke knuffel. iemand lid van de veronicagids?? daar staat nu een pakket van 110 voor 20 euro in..alleen geldig voor leden hahha vermoeiend weekend gehad. vriendlief was vrijdag op tijd thuis maar zaterdag moest hij ook werken en was pas om 04.15 thuis. gelukkig had hij deze keer zelf de auto mee, dus hoefte hem neit op te halen... hopelijk zijn deze dagen snel voorbij..
Hier weer een weekje zonder manlief. Weer op oefening, joepie hmmpfff! Had al 3 dagen keelpijn en nu is dat over gegaan naar hoesten en geen stem meer hebben. Ik kan echt niet meer goed praten haha.. zie je Lizzy raar kijken als ik wat tegen haar zeg.. dan zie ik haar denken... zo klinkt mama normaal toch niet haha!
@siren beterschap. wat is t rustig hier dames, vroeger kletste we pagina's tegelijk om kwaaltjes te beschrijven... hmmm saaaaai hoor hier eigenlijk ook niks te vertellen, waarschijnlijk vanavond nog even naar me moeder, ze heeft een neef en nicht van haar te logeren uit australie, zeker 15 jaar niet gezien dus wel net zo netjes om even gedag te zeggen
jeetje het is idd stil hier! ik was al een paar dagen niet hier geweest en dacht dat ik wel veel moest bijlezen, maar toch niet. @fidel: wij luisteren graag naar jouw kwaaltjes hoor meid! noa is nog steeds strontverkouden en blijft hoesten en dus ook overgeven. ze hadden me geadviseerd om zo'n 7-daagse kuur van vsm te gebruiken, gebruik hem nu sinds zondag, maar nog zonder resultaat ondertussen heeft ze mij ook aangestoken en hoest ik me ook rot, verkouden en rauwe keel, maar ja ik weet wat ik eraan kan doen en ik mag ook een stuk meer dan zij. ik hoop maar dat het allemaal snel overgaat!
@dames, wat vervelend dat jullie kindjes verkouden zijn. De mijne is dat ook. vooral neusverkouden. heb neusspray van VSM en dat helpt op zich wel, maar tis zo zielig als ze liggen te slapen en te snurken. Ben erachter gekomen dat ons mannetje beter slaapt als het warm is. als het koud of koel op zijn kamer is, dan slaapt hij niet. Het begint nu gelukkig wat beter te worden, hij slaapt nu snachts al 5 uurtjes. Meestal 11 tot 4 en dan tot uur of 9, dus dat is netjes. Scheelt mij 2 keer uit bed te gaan haha. Ons mannetje wordt zo groot. Mensen vragen hoe oud is hij, ik zeg 7,5 week, dan kijken ze me aan zo van, dat kan niet. Hij is zo groot, dat mensen denken dat hij minstens 3 maanden is haha. Hij zit qua truitjes ook al op maat 62, omdat 56 te kort is. Broekjes heeft hij wel nog maat 56 aan en dat gaat nog goed.
@ikkuh: zozo nu al op maat 62 dat is wel groot ja, maar dat maakt toch helemaal niks uit joh! jongens zijn vaak wel ook wat groter dan meisjes, maar luc is wel erg groot, maar is alleen maar een goed teken, dan groeit hij goed! de verkoudheid wordt nu gelukkig wat minder, dus die kuur van vsm begint nu wel te werken. alleen het hoesten is er nog steeds, wat gisteren weer overging in overgeven maar daar is eigenlijk niks aan te doen. hopelijk is het gauw over. ow ja het poepen gaat nu echt supergoed bij noa! ze had van de kinderarts ander spul gehad en dat werkt echt geweldig! nooit meer buikpijn, elke dag een goeie poepluier, echt geweldig dat spul haha
tis hier echt rustig zzzzzzzzzzzzzzzzz........................ val er bijna bij in slaap!! nog iets minder dan 2 weekjes en dan weer controle bij de vk, altijd spannend. blijf nog steeds ontzettende last van me bilspier houden, dan toch eens vragen wat dit is, voornamelijk gisteren van behendigheid pffff echt last van met slapen... misselijkheid wordt eindelik weer minder, als ik maar smorgens op tijd blijf eten, want anders ga ik kokhalzen als ik te laat eet... bah had vandaag aan t werk gekund, maar even afgewezen, want deze client heeft wel eens last van een lekkend stoma, nee dank je daar ga ik echt niet heen... vriezer zit ook weer vol, was een koe geslacht van mijn schoonvader, dus dan ook vlees voor ons, heerlijk, een nadeel dit keer een achterbout, dat betekend biefstuk..... vriendlief wel en ikke niet kan er wel van huilen..... nou ja niks aan te doen, in jan. weer vlees en dan ook een achterbout en deze biefstuk blijft tot na april in de vriezer... vanmiddag eens het ledikantje schuren en beitsen, morgen in elkaar draaien, dan ruimte verder maken op de "logeerkamer/babykamer" en daar opruimen. gebruik het nu als wasopvouwruimte...
@fidel: nee dan zou ik ook niet gaan werken als die stoma kan gaan lekken, helemaal niet als je snel misselijk bent! en is het gelukt met het ledikantje? je bent al druk bezig met de kamer zo te lezen! ik heb verder vrij weinig te vertellen en er valt hier ook niet echt op iemand te reageren, waar is iedereen???? @an: hoe is het bij jou? voel je je goed?
hallo meiden het is inderdaad stillejes hier war is iedereen gebeleven? Nou hier zijn we echt aan het aftellen heb nu erg last van menstruatieachtige pijnen ppppfffffff......begint nu wel te rommelen. Moet nog 9 dagen en dan is ze er eindelijk,ben wel moe van de laaste loodjes zeg wat is dat zwaar. @ jesje fijn om te lezen dat noa het beter doet @Fidel leuk dat je al bezig bent met het ledikantje, heerlijk gevoel he dat je nu echt bezig kan zijn met je kindje kamer.
Hier gaat alles zijn gangetje Eva doet het super... Volgens mij wordt ze nu wel verkouden... Maar ja als drie van de vijf verkouden zijn dan is dat niet gek hè? Fijn dat Noa weer goed kan poepen!
Hi meiden, even een berichtje van mij! Zoals jullie in mijn handtekening zien is mijn kleine meid inmiddels geboren! Iets te vroeg, maar alles gaat super.. Hopelijk gaat ook alles goed met jullie, heb nu helaas geen tijd om bij te lezen, allemaal erg druk en een spannende, nieuwe periode. Hoop jullie snel te spreken!
Wat is het rustig hiero! @Ashley, Yes!! Gefeliciteerd!!!!! Lekker genieten van jullie meisje nu!!!! @Ikkuh, wat een cute foto!!!! Wat een plaatje zeg!!!! Heerlijk manneke!!!! Hoe is het met Fidel en An????
@siren, dank je wel. Het is zeker een plaatje. Had niet beter mijn best kunnen doen haha. @ashley, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Lekker genieten want het gaat zo hard. En ik kan het weten haha.