Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Asley gefeliciteerd met jullie dochter en wat een mooie naam!!

2. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    En ikkuh wat een leuke foto!! Echt om trots op te zijn;)!

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ashley GEFELICITEERD als je zover bent willen we natuurlijk een uitgebreid bevallingsverhaal, met foto van de kleine he!!!

pfff vanmmorgen weer op geurtjes me banaan eruit gegooid bah bah bah. wanneer houd dat nou eens op..

vandaag heeft me zus de 20 wkn echo, spannend hoor, ze komt vanavond langs maar verteld niet wat het wordt.. flauw he hahah. tis hier echt rustig hoor, niks aan meer kletsen jullie dames!!!!

4. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hi dames!

Vandaag weer onderzoeken gehad en we hebben het hartje voor t eerst gehoord! Kleine is bijna 3cm groot en bewoog al flink! Trots!!

Mijn zus is vorige week bevallen van een gezonde zoon!

Sorry dat ik er bijna niet ben hoor, ben nog steeds niet aan het werk en ben veel met mezelf, therapie en de zwangerschap bezig.

Over 2 weken weer echo en onderzoeken en dan breng ik jullie weer op de hoogte.

Ashley proficiat!!!

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    JOEHOE DE VLAG UIT VOOR AN!!!! zie je wel wij zouden samen zwanger zijn!!! hadden we toch afgesproken!!! komt helemaal goed deze keer!!! we willen natuurlijk wel een foto van de echo zien he :p:p wij willen ook meegenieten!!!!! pfff hier de dagen weer aan t aftellen voor controle, ben benieuwd of het alleen hartje luisteren wordt of er ook een echo bij krijg, nog bijna 8 dagen te gaan....

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Jeej wat een super nieuws An!!!!!

Fidel, balen dat je er steeds alles uitgooit, ik hoop dat het snel over is!!!! Lijkt me niks zo!!

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nee pfff tis echt een reactie op stinkende geurtjes, bijv. uien die al een dag staan, of ehh was die niet helemaal droog is, wat muf ruikt.. alles ruikt echt zoveel sterker. probeer t vaak wel weg te hoesten, maar uiteindelijk toch naar de wc, en dan vaak wel braakneigingen, maar niet altijd dat er wat uitkomt, gelukkig, alleen tis zo lekker gevoel voor je buikspieren bah..

vriendlief is vanavond weer wat later, hij denkt tussen 21.00 en 22.00 uur dus ben benieuwd, mits er niks stuk gaat ofzo...

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hier onze Lizzy!

Ze groeit als kool! Zit alweer in maatje 56, sommige dingen 62 passen ook al! Ze heeft alleen nog wel erg veel last van haar oogjes, komt zoveel vuil uit!!! Ze zijn ook helemaal rood en kapot rondom, van het steeds schoonmaken. Smeer ook creme daarvoor. Echt zielig! Verder doet ze het goed! :)

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    wat een schatje!!!!! ik ben verliefd... Luc is ook een schatje hoor!!! zou niet kunnen kiezen hahahaha, tot straks me eigen hummel er is, die wordt het allermooiste hahahaha:D:D:D, die heeft zo lang op zich laten wachten, dat wordt vast een schoonheidskampioen!!!!, ohh hemel begin melig te worden en ben alleen thuis, hoe krijg je het voor elkaar!!!!

10. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ikkuh, zoekt Luc niet nog een vriendinnetje haha!!!!! :p ;)

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @velvet: uhh meid, ongikrampen kunnen een teken van beginnende weeen zijn hoor;)

@ashley rose: gefeliciteerd meid met de geboorte van jullie dochter! en idd een erg mooie naam!

@an: wat goed om te horen dat je het hartje hebt gehoord! stelt je toch wel gerust he?!

wat een knappe kindjes komen er allemaal weer voorbij zeg! ik heb verder weinig te melden, ga lekker mn bedje opzoeken!

12. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @siren, het scheelt een maand en die van ons zit op dezelfde kledingmaat als Lizzy haha. Luc groeit zo hard, dat is niet normaal. Mensen die hem al even niet hebben gezien kennen hem niet meer terug haha.
    Het is wel een leuk stel he, 2 knappe kindjes, wat wil je nog meer :) haha.

@fidel, wat vervelend, die braakneigingen, kan er niet over meepraten, want ik ben nog geen seconde ziek geweest.

@an, wat een geruststelling dat je het hartje weer gehoord hebt meid. Nu lekker genieten.

13. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    Halloooooo Dames!!

Poeh wat ik veel gemist en moeten bijlezen :) sorry maar erg druk met ons mannetje.. maar alles gaat prima hier :)
    ik ben weer begonnen met werken, dus weer drukke dagen en de afgelopen 2dgn vrij gehad, en die natuurlijk met mijn mannetje hele tijd doorgebracht, heeeeeeeeerlijk!!
    en D begint steeds meer dingen te ontdekken en te doen, oooh zooo leuk!! :D
    over 2weken weer naar cb voor de spuitjes, heb een week naar achter gezet aangezien, hij die dag naar de opvang moest en ik moest werken, maar wil bij hem de hele dag zijn als die weer zijn spuitjes krijgt :)

wat een heerlijke kindjes weer voorbij zien komen!!
    ..Wowww Luc is ook een lekker kereltjes zeg, en ook al zo groot ;) is bijna of ik D op een foto zie :)

ashley: proficiaaaaaaat meid!! geniet van de nieuwe spannende periode die aangebroken is..

de zieke kindjes; weer allemaal beter? met de verkoudheid? Tis me ook een weertje zeg pff..

an; super goed nieuws alweer! wowww.. heerlijk om steeds weer te lezen dat je samen met fiddel zwanger bent :) zooo leuk voor jullie beide!

dames, ben er weer vandoor, ddl moet D naar de opvang en ik naar het werk ;) fijne dag vandaag!

14. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    ..ff foto spammen :p

15. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    nou dames ik ga maandag het ziekenhuis in en wordt dinsdag geholpen..........ben erg zenuwachtig voor alles. Ik probeer dinsdag een foto te plaatsen als ze er is, we zijn erg druk bezig om nog de laaste kleine dingen te doen nog.
    Als jullie mijn niet meer horen is pas weer als mijn kleine meid er is.

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    velvet veel plezier en succes!!! en wij wachten vol spanning af naar een prachtige foto!!!

17. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Velvet, heel veel succes! En geniet ervan! We wachten op de mooie foto! En verhaal. :)

18. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hey meisjes even snel een knuffel van deze kant. zie zo'n leuke foto's voorbijkomen :D:D:D

fidel idd die van jou heeft zo lang op zich laten wachten t zal vast en zeker een heerlijk kindje zijn straks

19. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Veel succes velvet!! En geniet van alles;)

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    zo vandaag aan t winkelen geweest pfff, portomonnee leeg, tassen vol, gekocht een luieremmer van tijgertje, voedingskussen van nijntje, hydrofiele luiers en washandjes, kadootje voor me zus, 2 dekentjes, 1 lakentje, verjaardagkadoo voor vriendlief, 2 kruiken enne ehhh dat was het wel geloof ik

Deel Deze Pagina