Jesje, wat gaat dat hard met Noa!!!! De tijd vliegt he! Wel balen van die antibiotica!, ik hoop dat ze snel aanslaan!! Krijgt ze eerst onderzoekjes voor haar eczeem? Hier zit Lizzy ook aan de oogzalf... helpt compleet niks gewoon. Ze blijven ontstoken en ze wrijft er de hele dag in, zo zielig! Maarja, wat wil je? Ze heeft het al vanaf de geboorte. Een echt babykwaaltje... hopelijk is ze er met het jaar vanaf ownee, wat dat staat er voor! :x
Hi ladies, Ik kom me ook weer even melden! Moet wel zegge dat het hier erg rustig is hoor!! Maandag heb ik de nekplooimeting en ben ik 12 weken alweer... Gaat al best snel vind ik, maar niet snel genoeg. Zit nog steeds 3D daags aan de primperan voor mijn maag en lig nu sinds vanmiddag weer beroerd op bed. Ben dan zo op en verdrietig! Ik heb er nog geen dag van kunnen genieten! Ik laat maandag weten hoe het is gegaan
@fidel: wauw meid wat een mooie foto! echt al een heel mensje he! en hopelijk gaan de tips dan werken, lijkt me niet echt fijn om dat te hebben! @siren: ah wat zielig voor lizzy dat ze nog steeds zo'n last heeft van haar oogjes! ik weet niet wat de dermatoloog gaat doen vandaag. ik denk dat hij het gewoon moet vaststellen of het exzeem is of niet. ik zie het wel vanmiddag. @an: jeetje meid wat balen dat je niet kunt genieten van je zwangerschap ben je eindelijk zwanger na zo lang wachten, kan je alleen maar ziek op bed liggen, begrijp goed dat je dan verdrietig bent! hopelijk wordt het snel minder en kan je dan lekker gaan genieten! noa heeft mij nu ook aangestoken denk, nu ben ik strontverkouden en voel me zwaar belabberd, maar ja moeders mogen niet ziek zijn zeggen ze he, dus we gaan maar door hihi. ik hoop wel dat ik me maandag beter voel want dan gaan we een midweek naar centerparcs!
Jesje! Veel plezier in centerparcs! Hopelijk zijn jullie tegen die tijd helemaal opgeknapt en kunnen jullie er heerlijk van genieten!!!
@jesje doe maar luxe jesje pffff mag ik mee??? @an dikke knuffel, beterschap hoor, maar hoop voor je dat het snel afneemt. hier in iedergeval wel, alleen bij nog bepaalde geurtjes... thja en genieten merk weinig van t verdere zwanger zijn hoor, soms vraag ik me wel af, ben ik wel zwanger hahahahahahahaha!!!
Hoi meiden, Ik heb een vraag; Mijn innesteling heeft als het raak is afgelopen dagen plaats gevonden. Nu heb ik heel erg het gevoel dat ik ongi ga worden ( buikpijn, rugpijn, puistjes, winderig maar ik heb noooooit een vroeg cycles. Mijn nod is 11-11-11. Zou ik dan nu al last kunenn hebben van kwaaltjes? Maar als je kwaaltjes hebt moet je toch ook al zwanger kunnen testen? Liefs enjoyllive
@enjoyville: dat je kwaaltjes hebt wil niet zeggen dat je al zwanger kunt testen hoor meid. de meeste vrouwen testen echt pas met hun nod of soms nog later positief. ik had het geluk dat ik 4 dagen voor mijn nod positief testte, maar dat was echt een heeeel licht streepje. ik zou als ik jou was echt nog even een weekje wachten hoor, hoe moeilijk dat ook is! en je lichaam kan je ook behoorlijk voor de gek houden! @fidel: ja lekker he! we gaan met mijn zus, haar vriend en hun kinderen, wordt dus een gezellige boel! ik had dat ook in het begin hoor, dat ik soms vergat dat ik zwanger was hihi, maar als je eenmaal de trapjes begint te voelen, ga je je wel echt zwanger voelen hoor! dat zal ook vast niet meer heel lang duren bij jou. ik voelde met 15 weken het eerste plopje en toen voelde ik dat eens in de paar dagen, met 17 weken voelde ik het heel duidelijk, dus ben benieuwd hoe lang het bij jou nog gaat duren! het maakt wel verschil of je placenta aan de voorkant ligt of niet. als die aan de voorkant ligt voel je het meestal iets later. ik ben gisteren met noa bij de dermatoloog geweest en ze heeft inderdaad eczeem. ik heb nu creme gehad en moet haar zo'n 6 keer per dag insmeren daarmee en als het dan weg is nog 2 keer per dag. ook mag ze niet meer zo vaak in bad, nog maar 2-3 keer per week.
@noa, wat sneu zeg dat ze aan de antibiotica zit en wat gaat het allemaal hard zeg. @velvet, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje. Moet donderdag naar CB, Luc is al ruim 6,5 kilo dus die groeit als kool, hij zal ook aardig tegen de 60cm zitten denk ik. Hij krijgt toch niks speciaals, maar hij groeit gewoon heel hard, maar ja beter zo hard als helemaal niet. Ons mannetje is strondverkouden. Hij heeft het soms moeilijk om door zijn neus te ademen. Begint nu gelukkig beter te worden. Heb neusspray, en verkoudheidsbalsem. Verder al een ui op zijn kamer gezet. Hij komt nu snachts wel een keer omdat hij niet door zijn neus kan ademen, dus daar wordt hij wakker van. Komende zaterdag en zondag komt sinterklaas hier weer aan, dus gaan we kijken. Luc heeft een baby voetbalpietenpakje, zo lief haha.
@jesje, veel plezier in Centerparcs, welke gaan jullie? Sophie, groeit ook goed zeg, wat fijn en wat een mooie foto.
Ladies, Vandaag de nekplooimeting gehad! volgende week maandag krijg ik de uitslag en moet zeggen dat ik dat toch behoorlijk spannend vind hoor! hier 1 van de echo's van vandaag! ik kruip weer terug mijn bedje in
mooooooooooi hoor an!!! beterschap!!! dikke knuffel hoop dat je je gauw beter gaat voelen en echt kan gaan genieten van je zwangerschap
nou dames wat een rust hier! Hoe is het an en fidel? en met de andere mama's? Werke jullie ook al weer? velvet proficiat met jullie dochter en wat een mooie naam!!
@danielle: ja het is tegenwoordig erg rustig hier! hoe is het met de zwangere dames onder ons? wij zijn vandaag weer terug gekomen van een heerlijke midweek in centerparcs. het was echt lekker en noa vond het zwemmen echt geweldig! heeft er trouwens iemand hier verstand van spiraaltjes? ik heb in september het spiraaltje laten zetten en ben toen een week eerder ongesteld geworden, namelijk 5 oktober. maar ik ben nu nog steeds niet ongi??? zou het nu al niet meer komen, want ik weet dat dat met de spiraal je ongi weg kan blijven, of was de spiraal toch niet veilig en ben ik zwanger??? help!!!! ik sowieso morgen even een test kopen.
vanmorgen had ik bij het plassen met afvegen een klein beetje bruin slijm, dus ongi zal er wel aankomen gelukkig!
Ja tis hier indd erg rustig de laatste tijd! @Jesje, gelukkig maar!! Ik ben nu voor de 3e keer ongesteld.. daarna ben ik van plan de pil elke x weer wat door te slikken, mag op advies van de ha.. heb verschrikkelijke hoofdpijnen in de stopweek weer... dat heb ik niet gemist tijdens de zwangerschap! Maar in overleg met manlief toch maar besloten de eerste 3strips ongesteld te worden. @An, fidel.. hoe is het met jullie meiden?? Toch niet meer zo ziek he? Hoop het niet!!!!!
Vandaag was het crisis! Manlief deed de eerste fles vanochtend. Ik lag prinsheerlijk in mijn bed toen ik opeens Lizzy hoorde krijsen keihard... ik denk ow ow hij is weer te traag met de fles maken. Maar toen riep mijn man naar boven... Uhhh schat ik denk dat we ff met Lizzy naar de ha-post moeten!!! Ik was gelijk klaarwakker en zat rechtop... ik:hoezo??? Hij zei ze verslikte zich en ik wilde haar rechtop zetten.. en toen zei haar armpje... 'knak' Wij gelijk naar de post (mochten gelukkig gelijk komen) Bleek het een zondagsarmpje te zijn, dan is het een beetje uit de kom.. de dokter heeft een beetje gevoeld en wat geduwd en toen schoot het terug... pffff! Het gaat nu weer goed met haar. Ze had gelijk geen pijn meer. Maar man man man wat zijn wij geschrokken!! Manlief ook, die wist niet meer waar hij het had. Kan iedereen gebeuren, hij stond er zo zielig bij.
Ach gossie wat zielig! Ook voor manlief Vandaag de uitslag van de combitest. Ben best zenuwachtig! Als t maar goed is! Misselijkheid is nog niet voorbij, maar begin wel meer energie te krijgen gelukkig. Buikje gaat nu flink groeien!!
hallo meiden hoe is het met jullie allemaal? zwangere dames met jullie gaat alles goed ? Hier gaat het wel goed, Jordyn groeit goed is vandaag alweer 2 weken..... en eet goed gelukkig. En wat groeien die kleintjes toch snel zeg ppppffffff toen ze geboren was had ze maat 44 en nu al 50/56. Veder is ze een rustig meid hoor, alleen als ze moet eten dan hoor je haar wel goed. Ik ben nog bezig met fotos hoor die komen echt wel moet ze alleen nog op mijn laptop zetten ......moet ff er tijd voor gaan maken vandaag.