Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nou an hoe was de uitslag???

hier weekendje uit llogeren geweest, het dochtertje van me beste vriendin werd 1, wat gaat de tijd hard.. hier buikje neemt eindelijk vorm aan, schrok ervan.. soms denk ik goh zal dit het zijn.. (kleine kriebels) maar t zal vanzelf wel komen..

tel met spanning de dagen nu af, nog 2 wkn voor de 20 wkn echo, goh dan alweer op de helft... pfff de weken vliegen voorbij, energie wordt meer, heb niet echt meer behoefte om smiddags te gaan slapen..

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: jeetje meid wat zullen jullie geschrokken zijn! gelukkig gaat nu alles weer goed met lizzy!

@velvet: wat fijn om te horen dat alles zo goed gaat!

@an: hoe was de uitslag?

@fidel: dat gekriebel zouden best eens de schopjes kunnen zijn, maar over een tijdje kan je er niet meer omheen dan weet je het zeker haha. bijna al de 20-weken echo, gaat echt snel ja!

en waar blijven die buikfoto's??? haha ben wel benieuwd naar jullie buikjes!

nou hier nog steeds geen echte ongi te bekennen, heel af en toe heb ik wat bruin met afvegen, ik moet zeggen dat ik dat niet erg vind hoor haha.
    nou hier in huis is een ware griep-epidimie geweest haha, eerst was mijn vriend goed ziek, zondag begon ik met bijna 40 graden koorts en noa is ook niet helemaal lekker, maar gelukkig niet echt ziek. ik voel me sinds vandaag een stuk beter gelukkig, maar griep hebben met een baby is niet echt handig, want die willen gewoon aandacht en verzorging natuurlijk hihi.
    morgen weer naar het cb, ben benieuwd wat ze weer gegroeid is!

3. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Uitslag helemaal goed! Geen verhoogd risico gelukkig

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    :D:D Jeeeeeeeeej!

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    altijd goed nieuws!!! gefeliciteerd hoor, nu hopen dat je gauw je wat beter voelt

dames ik begin eindelijk frummel te voelen, welliswaar alleen nog als ik op bed lig, smorgens en savonds... geduld werd wel op de proef gesteld.. nog 2 lange weken wachten en dan eindelijk de 20 wkn echo pffff en wat denkt iedereen hier dat het wordt...
    even een gokje wagen ??

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Een jongen Fidel!!!! :D

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @an: dat is fijn! dat stelt je ook weer gerust;)

@fidel: ik zeg een meisje! :D en het is heel logisch dat je het alleen voelt als je op bed ligt, wanty als jij in rust bent is de baby wakker, als jij loopt of beweegt schommel je de baby in slaap;) noa ging bij mij ook altijd in de avond tekeer!

nou vandaag op het cb geweest en noa is nu 71cm en 8700 gram!:D ze zit nog steeds boven het gemiddelde hihi, maar dat is goed want ze zit in haar eigen lijn dus vandaar. ze is wel flink gegroeid zeg! 4cm in 1,5 maand:$ ik dacht dat al wel, want ineens paste maatje 68 niet meer hihi

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik mag a.s. maandag weer met lizzy. Krijgt ze haar 2e prikjes. Ben benieuwd hoeveel ze weegt.. voel haar met de dag zwaarder worden haha. Ondertussen zit ze in maatje 62. Wat gaat dat hard zeg! :)

29nov mag ik weer beginnen met werken. De baas belde vandaag of ik extra kan werken op 2dec. Ow het gaat nu al beginnen en heb nog niet eens gewerkt. ;) En ik heb zometeen een etentje met het werk... zit op manlief te wachten tot hij thuis komt van zijn werk dan kan ik vertrekken. Jippie!!!!!, ;);)

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    wat is het weer eens lekker stil hier...

@siren: hoe was je etentje? gaat snel he, dat verlof!

ik heb eigenlijk weinig te vertellen, maar dacht hier is vast wel iets gekletst, maar toch niet:(

10. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Jesje, inderdaad een lekkere baby als ik het gewicht en lengte zie! Als ik vergelijk met mijn meisje van 11 maanden. Wij zijn maandag naar het bureau geweest, was 73 cm en 8.1 kilo.
    Ze zit dan met haar gewicht ook ver onder het gemiddelde en haar lengt een klein beetje. Maar ze doet het goed! Is alleen niet zo'n grote eter. Hi Hi leuk om te zien dat er zoveel verschil zit tussen het ene kindje en het andere. Is maar goed ook he.

x Lies

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Etentje was gezellig hoor!!! Bijgekletst, nog 1 week thuis en dan mag ik weer gaan werken. Niet echt zin in eigenlijk.

Vanmiddag CB en de 2e prikjes!

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    zal ik het gesprek hier dan maar een beetje leven inblazen ???

pffff tis nog maar 9.04 en ben al kapot.. pffff mama is weer thuis, alles gaat voorspoedig, moet haar regelmatig terugfluiten want ze wil al gauw teveel doen. zaterdag verjaardag van me vriend voor familie gevierd, zondag min of meer rustdag, thja moest toch even weer naar mama toe he.

vanmorgen echt een ochtendhumeur, kwam beneden om 6.15, de hond van me mama had in de huiskamer gepoept.. sta je dan in je ochtendjas het op te ruimen, half zeven honden uitlaten en om 7.00 te stofzuigen en te dweilen..

had ook een beetje raar plekje op me been, dacht toch even langs de HA, thja tekenbeet, gordelroos, wondroos, kon van alles zijn, toch maar het zekere voor het onzekere... blijkt ringworm.. of te wel schimmel. vermoedelijk afkomstig van een van de honden van me mama..want die heeft ook een kale plek.. ben je mooi klaar mee. dus morgenmiddag naar de DA pffff en dan ook nog nu beginnende keelpijn:S:S

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: hoe zijn de prikjes gegaan?

@fidel: he bah meid, wat vervelend! en die hormonen die jij nu hebt zullen wel vaker opspelen nu je zwanger bent haha. en met keelpijn begon hier thuis de griep bij mij en mijn vriend. hoop voor je dat jij geen griep krijgt! als je zwanger bent ben je wel sneller vatbaar voor griep enzo

het lijkt wel of alleen wij met zn 3en nog hier kletsen:(

hier gaat alles goed, noa heeft eindelijk bijna haar 1ste tandje:D. ik moet zeggen ze heeft er niet heel veel last van gelukkig! ik heb een ontstoken pink, doet echt pijn! elk tikje ertegen doet zeer, nu merk je pas hoe vaak je met je pink ergens tegenaan tikt op een dag, maar ja ook dit gaat wel weer over hihi
    verder heb ik eigenlijk weinig te vertellen

fijne dag nog!

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ach er zullen vast wel weer meer mensen bijkomen.. ik denk als we aan deel 3 beginnen, want om als nieuweling 400 pagina's door te lezen... ja als je iets aan een vinger hebt, lijk je het wel veel vaker te stoten of iets dergelijks... ik heb een beschadigd spierkapsel bij mijn rechterduim dus deze is al gevoelig maar als het weer eens mis is dan blijf je er tegen aan te stoten..

eerste tandjes haha nou dan zal vast er binnenkort meer komen!!

hormonen ja vooral de laatste dagen gaat t lekker omdat ik me veel te druk maak.. en dan barst de bom.. daarbij me vriend zit ook tegen griep aan, hij wordt er eerst altijd lekker humeurig van.. alles behalve gezellig hier op t moment...zal ook zijn omdat hij vanaf 1 dec. weer bij huis is en weer werkloos tot aan ongeveer 1 maart..

ohja voel nu frummel bijna elke avond als ik op bed lig en me hand op me buik leg... heel bijzonder gevoel..dat maakt me dag dan altijd weer goed!!!!

15. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hai dames hier alles goed beetje drukke tijd... vandaag naar cb voor laatste prikjes voorlopig:) sophie groeit goed door en doet alles lekker.... weet iemand nog een site waar je goedkoop babkleertjes kan bestellen?

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
  17. Angel222

Angel222 Nieuw lid

22 nov 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet er iemand wanneer je een vroege zwangerschapstest kunt doen?
    Ik heb last van steekjes en trekjes in mijn baarmoeder. Ben misselijk en kan bijna niet eten. Heb geen last van pijnlijke borsten.

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @angel: wanneer is je nod dan? het is gewoon het beste om op je nod een test te doen, als je hem eerder doet en hij is positief, heb je veel kans dat het alsnog mis gaat en vaak test je toch pas op je nod positief of zelfs erna.

@fidel: oh dat zal wel een gezellige boel zijn dan bij jullie haha

@nooky: fijn dat alles zo goed gaat met sophie:)

19. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Hallo dames,

sorry dat het een beetje ingeslopen is, maar heb het druk gehad de afgelopen weken. Ik ben afgelopen maandag weer begonnen met werken. god wat is dat moeilijk om de eerste dag je kind weg te brengen, snik snik. MAar het is allemaal goedgekomen gelukkig.

Luc heeft zijn 2e prikjes ook al gehad en hij is 60 cm en weegt 6355 gram dus dat is een lekker manneke haha. Hij is zo fijn om te knuffelen met die lekkere papwangen haha.

Wat fijn om te lezen dat jullie kindjes het ook allemaal goed doen. En wat fijn om te lezen dat het met alle zwangere dames ook goed gaat en met de kindjes ook.

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    de griep slaat hier wel door, snotter snotter ik eet zelfs vrijwillig paracetamol ( bhel normaal krijg ik die dingen niet weg)
    gister ook vreselijke ruzie met die kerel van mij gehad, blijkt dat hij overbezorgt is, en bang is dat ik mezelf voorbij loop.. zwijmel zwijmel, tis weer helemaal goed!!! en moet gewoon vaker teruggefloten worden

straks naar mama, tante en oom komen straks op visitie, leuk leuk !! en vanmiddag met de hond van me ma naar de DA. nu gauw eigen afwas doen en dan honden uitlaten en omkleden

Deel Deze Pagina