ja ja had heel wat pb's hahahahaah @an dan denk ik ook dat het een dochter wordt.. voorspellende droom!!! ik ga weer vliegen moet vanmiddag ook werken bhel ben kapot, maar ga als verrassing morgen mijn vriendlief mee uit eten nemen, zondag zijn we namelijk 6 jaar bij elkaar, mocht geen kadootjes meer kopen, nou dan doen we het zo wel hahaha, hij weet dat we weg gaan, maar niet waar naar toe en wat we gaan doen hahahahaahahahahaha kan haast niet wachten
hoi meiden hoe is het hier? ik wil ff klagen hoor haha. noa heeft echt zoveel last van doorkomende tandjes, niet normaal pfff. ze wordt elke nacht ongeveer 10 keer wakker en krijg haar dan bijna niet meer in slaap. overdag is ze veel aan het jengelen en wil vooral veel bij mij hangen, pff ben echt kapot! zo dat moest ik echt even kwijt haha
Oh wat rot jesje, mijn neefje was gister bij ons en begint er ook last van te krijgen. Heb flink heen en weer gelopen waar hij rustig van werd, maar met dik 9 kilo op de arm hou je dat niet lang vol(is een dikkerdje hihi) Vroeger doopte ze een speen in de drank, lijkt me niet goed anno 2011/12, maar na gister kon ik het nut er wel van in zien. Ook wilde hij continu knauwen op mijn vinger. Misschien een bijtring halen? Hier weer wakker (standaard) pffff ben klaar met die zwangerschap! NU AL Vriendlief heeft de baby gevoeld gisterochtend. Wat een magisch moment! Hij lag lekker over mijn buik te wrijven en opeens knal! We schrokken allebei! Zeker omdat we het ook niet verwacht hadden dat t al zo snel kon. Ik lag natuurlijk gelijk te janken
an wat bijzonder he... hier vriendlief nog niks gevoeld.. maarja tis soms lastig.. placenta ligt ervoor dus het is ook lastig om soms zelf iets te voelen hahah, ze zeggen met 25 weken dat je je kleintje dagelijks moet voelen... dus kan niet wachten vannacht zo beroerd geweest... weer eens last van luchtophoping, kwaaltje van mij.. wordt je wakker midden in de nacht net zo misselijk.. en dan begin je heel charmant te boeren... zit je dan om 03.00 snachts aan de cola bah... voel me nu echt kut... en dan ook zo nog aan het werk bhel.. vriendlief luie donder op t moment hij draait zich lekker om als de wekker gaat. grrrr...
@Jesje, ow wat zielig voor Noa, ik zie er ook al tegenop als dat hier gaat beginnen want daar zien ze zoveel mee af. Heb je een bijtring??, kun je ook in de koelkast leggen, is lekker koud voor het tandvlees.. paracetamolletje kan helpen. En ik dacht dat er ook aanstipvloeistof voor is?? Weet niet zeker... @An, wat jammer dat je zwangerschap zo zwaar is... Maar las dat jullie je beebje hebben gevoeld en dat nog wel met zijn 2 tegelijk! Super! Kijk, voor dat soort momenten doen we het allemaal he?! @Fidel, ook gebroken nachten las ik? Balen joh! Maarja, als de cola helpt. Je bent weer over de helft.. wat vliegt de tijd toch! Nu over mij.. vanmorgen naar de HA geweest voor me migraine.. heb weer een nieuwe pil gekregen.. de Yaz 24+4.. dan slik je altijd.. dus zonder stopweek.. 4 pillen zijn placebo's dus wel elke maand een ongesteldheid helaas.. vond het wel lekker af en toe doorslikken zonder bloeding maarja, als ik geen migraine meer heb... want 3 aanvallen per week is echt niet te doen. We gaan het proberen. Ben benieuwd. Verder alweer de 2e werkweek.. morgen mag ik weer beginnen. Maandag is mijn vrije dag. Vanavond Sint bij schoonouders voor Lizzy!, ben benieuwd wat ze krijgt! Ik heb voor schoonmoeder een ketting en voor schoonvader een douwe egberts pakket.. ben benieuwd wat ze ervan vinden.
@an: wat bijzonder dat je vriend het gevoeld heeft! en snel ook al! @siren: ja als dat wel helpt tegen je migraine dan maar ongesteld worden he bedankt voor ale tips, maar de rust is weer teruggekeerd. er zitten ineens 2 tanden! dat verklaart een hoop natuurlijk! dat mocht ook wel, want noa was wel laat met haar eerste tandje, maar nu dus gelijk 2 haha. alle dingen die jullie zeiden had ik trouwens allemaal al geprobeerd hihi, maar toch lief dat jullie meedenken! als de tandjes groot genoeg zijn zal ik weleens een foto maken van noa met haar tandjes haha, maar nu zijn ze nog te klein om daar een foto van te maken
heey meiden, vanaf vandaag heeft frummel een wettige papa hihi, vanmorgen beebie laten erkennen!! verder DA voor kattenenting, en nog even bij mama langs geweest... pffff ben nu echt KAPOT.. eten wordt maar een broodje pindakaas ofzo, geen puff meer om te koken
Je hebt gelijk fidel, dan maar een x makkelijk eten! Tof zeg dat het geregeld is! Ik weet niet precies hoe dat zit, wij zijn getrouwd en dan hoef je niks te doen, ja aangeven na de geboorte.. that's it! Vanmiddag ging het rijstepapje ietsje beter.. ze heeft 2 lepels meer op dan gister haha.. ik wilde eigenlijk met de fles doen maar de spenen die ik heb zijn allemaal te klein. Zelfs de 3 speen. Wat raden jullie aan??? Mijn meisje heeft net de fles leeg, ik ga haar eens naar bedje brengen..
mijn meisje vind de papfles super lekker en ligt nu ookal heerlijk te slapen... ik gebruik voor de pap een middel speen gaat goed en de fruithapjes bevallen ook steeds beter
Een middel speen? nr 2 ofzo? Die van ons gaat echt niet.. die pap is veel te dik en ik doe maar 2 lepeltjes.. ik dacht.. niet te enthousiast in het begin haha
@siren: heb je flessen van avent? die heeft spenen met een 1-2-3 stand, als je dan stand 2 gebruikt, moet het wel lukken, die gaatjes zijn een stukje groter, die gebruik ik ook omdat die andere spenen niet werken. en erkennen moet als je niet getrouwd bent, anders heeft de vader niks over het kind te zeggen en kan dan ook zijn achternaam niet dragen. je kan ook geregistreerd partnerschap doen, is eigenlijk hetzelfde als trouwen, alleen trouw je dan niet haha. ik wilde eigenlijk nooit meer trouwen, omdat mijn ouders zijn overleden en ik hun er graag bij had gehad, maar de laatste tijd zit ik daar toch vaak aan te denken om het wel te doen hihi, maar dan zal toch ik mijn vriend ten huwelijk moeten vragen, want hij gaat dat niet doen haha
Ik heb vanmorgen de avent 2 geprobeerd en de pap bewust wat dunner gemaakt.. voor Lizzy om te wennen ook maar hij loopt echt niet... ben ook met een naald bezig geweest om de gaatjes wat groter te maken.. nee gaat niet werken...
ja maar je hebt van avent ook spenen die je op 3 standen kunt zetten, er staan dan streepjes op om te zien of hij op 1,2 of 3 staat. die gaatjes zijn standaard iets groter dan de gewone speen 2. of anders misschien een ander soort pap proberen, sommige worden wat dikker dan andere. ik gebruik zelf als laatste fles die kant en klare pakjes van pyamapapje, dan zit ze lekker vol, maar dat is pas vanaf 6 maanden volgens mij, maar daar moet ik ook die andere speen voor gebruiken, bij een normale stand 2 past die niet.
@an vreemd he om dat terug te lezen... wie had dat gedacht een jaar later... zie je dit is toch ondanks alles, ons jaar geworden... de wonderen zijn de wereld nog niet uit hoe ist nu dan met je?? nog zo misselijk?? of wordt het al minder, heb er hier totaal geen last meer van met uitzondering van een enorme hoestbui... dan kan het wel overslaan in een braakneiging... begin nu wel met veel voorover staan last te krijgen van t zuur krijgen bah.. maar dat veel liever dan misselijk, mag tot nu toe niet klagen
Ja ik had het ook gehoord van die speen indd, zal em eens proberen binnenkort.. eerst nog ff gaan kopen. THNX xxx