jeetje 4 maanden en nu al maatje 74 daar zit noa nu op haha noa is eindelijk een beetje aan het opknappen gelukkig! mag ook wel na een week 40 graden koorts te hebben gehad!
hai dames alvast fijne dagen sophie der 2e tandje is al door dat gaat snel zeg bijtring werkt idd goed en die spul die je op der tandvlees mag smeren ook hoe is het voor de rest hier?
@An, foto! @NookY, dan is ze er vroeg bij! gemiddeld is zo'n 6mnd. Maar Lizzy kwijlt ook heel veel en kauwt op alles, ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren bij haar! @maat... Lizzy zit nog steeds in 62, pas allemaal nog perfect! Ze is wel wat langer dan gemiddeld.. bij sommige broekjes beginnen de pijpen wat te kort te worden. Vandaag nieuwe kleertjes in 68 voor haar gekocht. Leuk! hopelijk kan ze ze snel aan hihi! Hier is de verkoudheid over, gelukkig!
@nooky: wow dat schiet op meid! wel leuk! noa heeft ook pas 2 tanden hihi noa is vandaag 9 maanden alweer! nog 3 maandjes en dan is ze alweer een jaar, wat is die tijd snel gegaan zeg! @all: iedereen hele fijne feestdagen en een heel goed 2012!!!
hoop dat iedereen fijne feestdagen gehad heeft... hier heel gezellig gehad, 1e kerstdag lekker vrij en 2e kerstdag bij mama eten en kadootjes.. reuzegezellig... vanmorgen weer gewerkt, kom amper me bed uitkomen... vandaag verder rustig dagje gehad... had ook niet veel puff en morgen weer VK stuiter stuiter.. schaam schaam en dan zal ik echt buikfoto's gaan maken...
hier ook een hele leuke kerst gehad! kerstavond vrienden langs geweest, 1ste kerstdag naar schoonvader en 2de kerstdag hadden wij 10 man visite over de vloer, lekker gegeten(gourmet ga echt niet koken voor 13 man hihi) cadeautjes gedaan, was zeer geslaagd! gisteren huisje gepoetst, leek wel of er een orkaan doorheen was gegaan met zoveel mensen hihi en nu voorbereiden op oud en nieuw! wij geven elk jaar een groot feest bij ons thuis, dus noa gaat lekker logeren, vind ik dan toch iets prettiger. @fidel: ohh spannend weer naar de vk, is altijd weer leuk he?! en ja wij zijn onderhand weleens benieuwd naar de buikjes van de zwangere dames!
@jesje, wat gezellig met oud & nieuw een groot feest. Onze Luc heeft 2 keer de griep achter elkaar gehad en vandaag heb ik al 6 spuitluiers gehad. Hij sliep door van half 8 savonds tot half 8 smorgens, dan moest ik hem wakker maken, maar omdat hij geen lucht aan kan en nu spuitluiers heeft, komt hij snachts wat vaker, helaas. Maar dat komt ook wel goed. Onze Luc zit nu van broekje in 62 (nog beetje groot) en truitjes in maat 68 (iets of wat te groot). Maar hij is dan ook al 63 cm en weegt al 7,5 kilo dus een grote flinke jongen, maar ik vind dat wel lekker, van die lekkere wangetjes. Hij vindt knuffelen en kussen ook heel fijn. Sinds vandaag is hij uit de kinderwagenbak en zit hij in de wandelwagen, hij moet wel wennen, maar accepteert het goed. Hij paste niet meer in de wandelwagen, zat klem met zijn hoofd tegen de bovenkant en zijn voeten aan de onderkant haha. Wij vieren dit jaar ook oud & nieuw bij ons lekker thuis. Ouders, zus en neefje komen bij ons. Dan kan Luc lekker in zijn eigen bedje. En we hebben een hond die vuurwerk heel leuk vind en het wil pakken, dus die loopt nu al de halve nacht te blaffen, er wordt hier namelijk al veel afgestoken. Vroeger hebben ze een keer vuurwerk naar hem gegooid en nu ziet hij dat als spelletje haha. Mocht ik jullie niet meer spreken, dan wens ik alle dames een gezond en gelukkig 2012!!
Onze meid zit nu officieel in mt 68. Wat gaat het hard he. Ze heeft het vooral voor de lengte nodig. Ze heeft lange armen en benen haha.. net mama. Ik moet ook altijd een grote maat hebben voor de mouwen en lentemt voor mijn broeken. Iedereen alvast een fijne avond morgen!! En een gelukkig, gezond 2012 gewenst!!!! xxxx
@ikkuh: ja noa blijft bij mijn ooms slapen, maar ze heeft al vaker gelogeerd en dat vind ze allemaal prima. misschien komt er bij luc een tandje door? spuitluiers zijn daar een kenmerk van. noa krijgt volgens mij ook weer een tandje, ook spuitluiers, 's nachts huilen en als ik dan dentinox gebruik is het weer goed en slaapt ze weer lekker verder. iedereen een hele fijne jaarwisseling!!!
Iedereen een fijne jaarwisseling!!! En een gelukkig en gezond 2012!!!!! Met heel veel baby's hahaha!!!!
whahahah iedereen een heel gelukkig 2012!!!! hier bij mama geviert, ivm bange honden en mama anders alleen is.... heel gezellig gegourmet tv kijken etc etc vuurwerk afgestoken dat viel wel tegen...betijds op bed ik denk tegen 02.00 uur.. meteen heel bijzonder gevoel gehad, frummel voor het eerst echt zelf aan de buitenkant voelen schoppen wauw!!! helaas voor vriendlief is frummel eenkennig, zodra hij zijn hand op me buik legt, wordt het rustig... komt wel goed maar hij wil het graag ook voelen whahahah
iedereen de beste wensen voor 2012!! hier was het erg laat geworden, 6 uur ik was gisteren dan ook niks meer waard hahahaha, maar het was wel erg gezellig!! vandaag moet ik weer naar de ha met noa, ze had gisteren en vannacht weer bijna 40 graden koorts, maar ze begint nu ook zwaar te ademen en te brommen, ben bang dat ze iets van bronchitis heeft. en dit keer laat ik me niet meer wegsturen door de ha met het is een virus, ze is nu al een maand aan het sukkelen met ziek zijn enzo, ik wil nu dat er is iets aan gedaan wordt:x @fidel: je vriend zal het binnenkort vast wel voelen hoor straks gaat heel je buik op en neer golven, dan valt het niet meer te missen hihi
nou ben bij de dokter geweest en noa heeft weer een luchtweginfectie, ze heeft nu antibiotica en 2 soorten puffers gehad, hopen dat het snel helpt!
Nou .. ik heb me ook eindelijk net geregistreerd omdat ik deze website al tig x ondersteboven heb gehaald ... In mijn geval, was het niet de bedoeling om zwanger te worden maar wel van harte welkom. Ik kan me natuurlijk ook hallucineren .. Maar dit is zo vreemd gevoel. Ik kreeg precies met kerstavond ontiegelijke krampen in mijn buik! *op een of andere manier wist k dat het me ei was, omdat ik dat de eerste zwangerschap ook gehad heb (alleen die is mis gegaan ) Net toevallig keek ik ook op berekeningen en ja hoor precies die dag zou me ei moeten zijn, nou dag ervoor was dus een klusje maar mocht ik hem geloven was zijn de zaadjes niet binne gekomen. Maar toch voel ik me na die ei heeeeel vreemd en ook wat ik eerder herken. -Snel geirriteerd -Honger waar je u tegen zegt *als ik eet, word k uur later weer misselijk van de honger* -Mijn tieten zijn licht opgezet -Afscheiding, maar vooral Vocht!! Als ik zit voel ik het er gewoon uit lopen heel vreemd .. -Vergeet achtig, in de war -Rommelende darmen -Al paar keer echt duizelig geworden, heb ik normaal echt nooit ... en vooral in de ochtend bijna flauw vallen gevoel. - De vorige x had ik echt veel uitslag op me gezicht en borst.. normaal gesproken krijg ik ook wat puistjes rond ongesteldheid, maar dit is echt extreem! -En heeeeeel moe .. Nou mag ik pas de 7e testen volgens de schema omdat ik dag 10 van december eerste ongstld dag had. Maar ik wacht het af... en ben Heeeeeeeel benieuwd!!!! -