hoe is het verder hier met de dames? zwangere dames hoe is het met jullie? hier gaat alles goed, noa heeft een luchtweginfectie gehad, maar dat is nu weer over gelukkig! verder erg druk, veel verjaardagen enzo
Wat fijn dat Noa aan de betere hand is! Ik heb foto's in mijn albums gezet van mijn buik en het kamertje. Mochten jullie nieuwsgierig zijn
an: ik heb je foto's bekeken en wat een mooi buikje heb je! enne je kamertje al helemaal af zie ik, jij bent er helemaal klaar voor! leuk hoor en een erg mooi kamertje! ik wist trouwens niet eens dat je eenn jongen krijgt zal er wel overheen gelezen hebben denk hihi nou met noa gaat het met haar gezondheid gelukkig een stuk beter, nog wel erg verkouden, maar dat is te overzien. alleen 'snachts pfff wat een hel is dat de laatste 2 weken zeg! ze wordt elke keer om ongeveer 1 uur wakker en wil dan niet meer slapen, wat ik ook probeer! uiteindelijk valt ze na 1,5 uur ofzo bij ons in bed in slaap, ik weet dat dat niet goed is, maar het is de enige manier om haar nog verder te laten slapen, als ik haar in hara eigen bedje terug leg, raakt ze helemaal overstuur. maar als ze bij ons in bed slaapt, slapen mijn vriend en ik dus voor geen meter, dus mocht er iemand de gouden tip hiervoor hebben, dan hoor ik het heeeel graag!
@ jesje overdag minder laten slapen misschien... dochtertje van een vriendin heeft dat ze nu snachts ook ineens helemaal overstuur wakker wordt en dan niet meer wil slapen ( okee ze is wel gezond dat wel) maar ze laten haar minder overdag slapen zodat ze snachts uitgeput doorslaapt....en overdag ook bezig houden.. snap dat het lastig is als ze ziek is.. bah..anders zou ik het ook niet weten... @an een zooon waaauuwww!!!! verder alles goed, wordt de misselijkheid nu wat minder dan??? mooie foto's hoor... hier ze zijn niet zo geweldig ik zal mijn leven beteren en mooiere maken, met hulp van vriendlief, ik ben nou eenmaal niet zo fotogeniek.. hier verder wel goed, maar moet wel iets gas terugnemen... beetje last van kramachtig gevoel gehad gisternacht.. dus gisteren rustig aan gedaan, tis nu helemaal weer over. had ook even gebelt met de vk... hoort er wel bij maar toch wat rustiger aan doen.. vervelend ahahahhahah ohja wel beginnende keelpijn bah alweer...
Ik had t volgens mij ook niet officieel gemeld in dit topic Dolly! Het is hier sowieso rustig zeg! Fidel: misselijkheid is draaglijk geworden, maar helaas nog steeds dagelijks last van
ja vroeger pagina's bijlzen en nu... rustig een aantal dagen geen nieuws.. bah niks aan hoor whahahaha @an bah vervelend zeg...ik ben een van de boffers... begin nu wel last van maagzuur te hebben, vooroverhangen is ook niet komfortabel meer... buikje lijkt iedere dag wel te groeien.. jas gaat al moeilijk dicht... dinsdag mag ik weer voor controle dan ook de uitleg wanneer bloedprikken ivm resus-factor en suiker.. ( suiker is verzoek van het lifestyle onderzoek). en dan eens het gesprek aangaan dat ik niet een plaatselijke ZH wil bevallen ( geen lekker gevoel daar)
Haloo lieve meiden, ik zag dit topic en wilde gewoon even reageren, heb pagina 1 terug geelezen en daar 3 bekende gezien nog van "vroeger" dus wel zo leuk rustig is het hier of niet? Ik was ook weggegaan omdat EN iedereen toen zwanger was EN er heeel veel zaten die ik niet (meer) kende... ging mij te snel Hoe is het met jullie allemaal meiden? Jesje; mooie meid heb je zeg! Fidel; alles gaat bij jou best goed dus. ja en an die spreek ik regelmatig, we kunnen elkaar de hand schudden met misselijkheid he..... wat een HEL! hier mijn buikje van vandaag... wel 2 linng he
@bezigbijtje: meid ben je zwanger joh! dat wist ik helemaal niet en nog een tweeling ook! whaaaa echt leuk! dat is het wachte dubbel waard geweest haha @an: hopelijk gaat je misselijkheid snel helemaal weg meid! @fidel: ja wel luisteren naar je vk hoor, over dat rustiger aan doen! sorry dat ik hier niet zoveel meer ben, maar er werd zo weinig gezegd. het lijkt wel alsof iedereen die nu een kindje heeft geen zin meer heeft om hier te zitten, of geen tijd, ik weet niet, maarrrr ik blijf hoor! jullie hebben mijn klachtjes en kwaaltjes en alles lang genoeg aan moeten horen en nu wil ik alles van jullie horen hihi! noa slaapt gelukkig weer hele nachten door, ben erachter wat er was. ze was bang in het donker, wist niet dat dat nu al kon, maar sinds ik een nachtlampje heb neergezet op haar kamer slaapt ze weer als een roosje. het gaat nu weer heel goed met haar gelukkig!
Hihi YEP! Alweer 22 weken... al kunnen ze mij niet snel genoeg gaan want ook al bijna 22 weken kots en kots misselijk.... heb er al van alles vooer gehad maar helaas helpt/werkt er niks... dus ben het echt aan het uitliggen op de bank helaas.... BLEGH och erm meiske... goed dat je het gevonden hebt! Fijn voor beide het is hier indd zeer rustig jah!
ik ben der ook nog alleen is idd wel wat drukker geworden hier... ook gewoon familie problemen gehad en uit gepraat... Gellukig want maakt wel stukie gezelliger... ook veel weg geweest en bezig met opruimen aangezien we weer willen verandere van hoe het allemaal staat... en ben na een goed gesprek met de ha weer terug bij diana pil... en heb in overleg met vriend besloten dat als het goed gaat over jaartje of over 2jaar een 2e willen...
ja het is echt rustig hier... gisteren weer naar de vk geweest, alles goed wederom, 1 kg aangekomen, bloeddruk 125/75, suiker niet nuchter 5.5 ijzer 7.5. hartje weer gehoord helemaal in orde!!! nu 8 febr. weer heen dan een echo krijg wel nu last van maagzuur en eten in kleinere hoeveelheden, want anders zit ik echt mezelf in de weg.. gisteravond had ik een kleine voetballer zeg. poeh hee echt actief... zo fijn.. veilligheid voor alles we hebben nu ook een termostaatkraan in de douche ( aanbieding praxis) in plaats van een mengkraan. morgen komt de verz.agent om de verzekeringen aan te passen + kippenhok inspeckteren op waarde van schade.
@bezigbijtje: en weet je ook al wat ze worden? leuk joh 2 kindjes, maar het lijkt me ook wel eng, ineens 2 baby's haha @fidel: gaat allemaal hartstikke goed dus! @nooky: wat fijn dat de problemen zijn uitgepraat dan! wij willen verhuizen en dan willen wij toch ook wel aan een 2de gaan denken hihi, maar nu hebben we daar gewoon nog geen ruimte voor, anders had ik het misschien nu al wel gewild haha het blijft allemaal toch kriebelen enzo en ik heb gewoon sinds ik bevallen ben dat ik het zwanger zijn echt mis, dacht dat het na een tijdje wel minder zou worden, maar is dus niet zo haha, maar ja eerst een ander huisje, maar wij kunnen niet kopen, mijn vriend moet eerst 5 jaar een eigen bedrijf hebben eer hij een hypotheek kan krijgen en aangezien ik geen inkomen meer heb is dat sowieso lastig. ik sta al wel 7 jaar ingeschreven bij de woningbouw, maar hier staat ongeveer 8 jaar voor een huis, hopelijk gaat het snel gebeuren haha
oh ja iemand nog een tip waar ik een zwarte of gele maillot of legging in maat 74/80 kan vinden? heb namelijk voor de carnaval een bijenjurkje voor noa gekocht, moet alleen nog een legging of maillot hebben voor eronder, maar kan het nergens vinden
Ik ben er ook nog hoor! Heb geen laptop meer, zit op mijn foon, niet handig. @bezigbijtje, prachtige buik meid! Wel balen dat je zo ziek bent! @jesje, sep ja!,of de greef in breda??? @fidel,euk ne dat kicken hihi, genieyen! Ik mis t! @an, alles goed?
Met lizzy gaat alles prima! Met haar fysio ook. Vd week naar de KA geweest, ze loopt iets acher maar niet zoveel dat er gelijk actie ondernomen moet worden. Ze groeit goed. Mt 68 weer. Sokjes 74/80! Ze leeft op grote voet hihihi.
@siren: oh dan groeit ze zeker goed ja! noa zit nu al een tijdje op 74, maar denk dat dat niet heel lang meer gaat duren. het is ook wel fijn dat ik de kleertjes in deze maand eens wat langer aan kan houden hihi noa zit nu op schoenmaat 17, ik denk dat dat gemiddeld is hihi, alleen laarsjes krijg ik nooit aan bij haar, ze heeft een hele hoge wreef en rolt haar teentjes altijd op als ik ze aan wil doen, dus dan gaan laarsjes echt niet meer werken hihi ik heb op de site van de h&m een zwarte legging zien staan, dus zal die binnenkort wel gaan halen in de stad, in ieder geval bedankt voor de tips!
Hi Siren, alles goed hoor! druk dagje gehad vandaag dus blij dat het weekend is. wat raar eigenlijk om te lezen hoe oud jullie kiddo's allemaal al zijn.... de mijne moet nog op de wereld komen!
raar he an nog even en dan zijn wij ook mama's... vind het soms nu wel eng worden hoor, er zo lang aan gewerkt, komt nu hard dichterbij. 31 jan. laten we 3D echo maken, 8 febr. controle + echo 3 wken, 16 febr. intake kraamzorg... en elke dag wordt er steviger geschopt kleine voetballer/ster!!