Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    bah t was echt smerig bah bah bah en dan echt 2 uur zitten en niksdoen, frummel was daardoor goed actief, dus dat was wel even genieten hahaha daarna even uitgebreid vroeg geluncht lekker broodje gezond met warme chocolademelk met slagroom mmmmmmmmm. ohja nuchter was de uitslag 4.7, dus dat is supernetjes

enne vriend is def. aangenomen!!!! vanmiddag contract getekend whoeoe!!!!!!!!!!

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: ohhh mooi zo voor je vriend!! gefeliciteerd!! en ja dat suikerprikken is echt ranzig he bah!

3. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @fidel, gefeliciteerd met je mannetjes nieuwe baan. DAt scheelt inderdaad een hoop stress. MIjn mannetje zat in het begin stadium ook thuis en dat doet je zelf geen goed, daar weet ik alles van.

Dank je wel voor de reacties op de foto van Luc.

4. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    Hallo dames,

an; als je nu met verlof moet gaan kan ik idd voorstellen dat je daar niet op zit te wachten en aan de andere kant wel weer.. als je manager dat zegt dan zou ik gewoon nog meer gaan genieten van je zwangerschap (maar dat doe je zowiezo al :)..)

fidel; gaat het alweer iets beter met je? want ik las iets over een soort 'aanval'? en ik las dat je vriend weer een nieuwe baan heeft :D wooow super hoor!!

jesje; zo nu en dan laat ik zeker weten hoe et gaat en lees ik toch wel even door, want ik heb het gebabbel wel gemist!! maar het is zo druk!! fulltime werken we allebei en verschillende diensten en als ik vrij ben heb ik D voor mezelf tot dat vriendje savonds thuis komt, dus de tijd vliegt echt enorm voorbij!! :);) maar daar weten de rest van de dames ook wel alles van :D

ikkuh86; wat een heerlijk mannetje!!

bb; die kilos vallen reuze mee hoor :) je draagt een 2ling dus komt goed hihi..

Hier een weekendje samen vrij gehad en we D is voor de eerste keer een nachtje bij opa en oma blijven logeren :$ ik vond het maar niks hihi, maar moet wel zeggen na 6maanden was het wel even nodig om samen met mijn vriendje even ertussenuit te zijn geweest! maar was wel enorm blij dat ik D weer ging halen hihihi..
    We zijn dit weekend naar vrienden van amstel live geweest en hadden een hotel geboekt in r'dam, aangezien we van het zuiden komen en mijn vriend geen rijbewijs heeft wou ik niet op een dag heen en weer rijden.. dus we hebben er een weekendje weg van gemaakt, lekkerrrr... nu mag ik weer van de avonddiensten gaan genieten :( hehe..

D groeit echt super goed, op 12-12 was hij 74cm en 7225gram. hij doet het super! we hebben nu eindelijk een eet ritme kunnen vinden, heel veel weken last gehad met D over de voedingen, hij wilde maar meer en meer.. nu zitten we een geruime tijd op 4flessen van 250cc per dag. Daarmee houdt hij het goed vol hahaha.. fruithapjes gaan er ook goed in.. en de papfles is in no time leeg hihi.. bij de gastouders gaat ook alles prima, top mensen! gelukkig maar..

5. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    ff wat update foto van ons mannetje :D

6. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hai dames alles goed hier? hier wel sophie half jaar en 2 daagjes oud dat gaat snel zegg ff update kwa foto's

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Zo boterbloempje dan is d wel lang zeg! De laatste keer dat ik bij het cb was, was noa 73 cm maar toen was ze al 9 maanden hihi. Ik denk wel dat meisjes wat kleiner zijn dan jongens.

Ik moet eind februari weer naar het cb, dan is noa 11 maanden en krijgt ze weer prikjes bah!

Oh ja helemaal vergeten te vertellen, sinds een aantal dagen kruipt noa:D ze wil nu ineens ook allemaal stappen aan onze handen, dan pakt ze onze handen en trekt ze zich op en dan gaat ze stapjes zetten hihi. Zo moeten we best lang wachten op het kruipen en zo wil ze ineens gaan stappen

8. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    Ooooh wat leuk jesje!! ik kijk al erg na uit dat D gaat kruipen :) erg hé.. als ie op de buik ligt en we zetten onze handen achter zijn voeten dan schuift die naar voren en dan gilt ie het uit van het plezier hahaha..

we hebben trouwens wel een helm-indicatie gekregen voor D :( omdat zijn hoofdje achter niet helemaal rond gevormd is vanwege de ligging, heeft die vanaf 3maanden fysio gehad en is goed veranderd het achterste gedeelte, maar we hebben gisteren de uitslag gekregen dat hij toch een indicatie is voor een helmpje.. Maar goed, dat gaan we dan ook wel doen.. alles voor ons jongetje!

nooky; leuke fotos en wat gaat de tijd snel hé!!

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    effe spammen

Bekijk bijlage 219811

Bekijk bijlage 219813

vandaag de 3D echo gehad, bij de eigen VK, meteen controle erbij, dus hoef nu 8 febr. niet heen, dit wordt dan 13 febr.
    alles was weer in orde, wel resusfactor positief dus een spuit int been gehad. suiker was goed, bloeddruk goed en 0.7 kg gegroeid

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ahh mooie foto's fidel!:D

@boterbloempje: ach ja als zo'n helmpje helpt, dan is het maar zo, ja toch?

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Wat een mooie foto's zie ik hier voorbij komen!!!

Fidel, geweldig die echo!!!! :D

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nu kan ik niet achterblijven he :D

13. Verlangen

Verlangen Lid

5 feb 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik ben nieuw hier, ik ben 43 en heb een dochter van 13.Ik vermoed dat ik zwanger ben ,maar kan as dinsdag pas testen met een sensitest, eigenlijk kan ik pas 11 februari testen als eerste testdag.
    Ik heb alle symptonen:pijn in borsten gezwollen gevoelige tepels, en pijn weeeig gevoel in onderbuik, baarmoeder , eigenlijk al vanaf de conceptie.Ook ben ik emotioneler.Sinds gisteren wit gezicht en soms algehele malaise.Ik heb totaal geen afscheiding, dat had ik bij de zwangerschap van de eerste ook niet!Dus afwachten maar.
    Ik had de hoop al opgegeven, we waren er ook niet meer mee bezig en gebruikten condooms.Alleen deze ene keer niet, alsof het zo moest zijn.Ik hoop het ,hopen jullie met me mee?;)ps. ik ben een beetje bang voor de reacties van anderen, zo van :nu nog?maar ik ben er zo blij mee als het zo mag zijn,dat zal ik ze dan ook zeggen, want mijn geluk neemt niemand me af.duim duim duim;)

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Wat spannend, ik duim voor je! ( en geef zeker geen reactie op je leeftijd hoor, soms zit het allemaal niet zo mee!)

weet alleen wel dat die sympt niks hoeven te zeggen. Maar ik hoop dat je gevoel klopt!

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @verlangen, ik duim voor jullie hoor!!! Niets is mooier dan zo'n wondertje!!! En leeftijd zegt toch niks joh! :) Laat je de uitkomst van de test nog even weten hier?!

16. Verlangen

Verlangen Lid

5 feb 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ja ik hoop het en ik laat iets weten of het ja of nee wordt, bedankt voor de leuke reacties.Mocht ik eerder mailen dan moet ik gewoon mijn verhaal kwijt, wat kan wachten lang duren, tussen hoop en vrees....:(;)

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @verlangen: spannend meid! en over je leeftijd: mijn moeder was 41 toen ze mij kreeg, maar had daar niet voor gekozen om zo laat nog een kindje te krijgen. ze hadden bij haar na mijn oudste zus gezegd dat ze geen kinderen meer kon krijgen en toen was ze ineens na heel wat jaren zwanger van mijn andere zus. toen heeft ze gezegd dan wil ik er nog 1 en is gelijk weer begonnen aan mij hihi, maar dat duurde ook weer 3 jaar voordat ze zwanger van mij werd. ik heb er niks onder geleden hoor, dus mocht het nu zo zijn bij jou dan neem ik aan dat jouw kindje daar ook geen last van zal hebben;)

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: leuke foto's meid! het wordt al een echt dametje he?!

hier is sinds vandaag het derde tandje door en de 4de is er ook bijna.

vandaag ga ik naar mijn zus, haar dochtertje is 6 jaar geleden dood geboren door fouten van de verloskundige, is dus een zware dag voor haar, dus ff haar door de dag heen slepen.

19. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Stel hem toch maar even hier. Vorige week de 3e als het goed is mijn ei gehad.
    Nu was ik gister al emo en vandaag dus ook echt opeens. Voelde me zelfs een beetje een aansteller, was niks aan de hand :D

Heb normaal rond mijn ei geen last van emo zijn.
    Natuurlijk hoop ik zwanger te zijn, maar kan dat emo zijn al zo snel?

20. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    @Wen86, ik denk niet dat je al zo snel symptomen kunt hebben. je ei is nu volgens mij nog aan het innestelen... meestal kun je zo een dag of 4 voor je nod wat symptomen gaan zien, maar 11 dagen voor NOD is wel heel vroeg hoor!

succes!

Deel Deze Pagina