Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    wat rot! ik hoop op innestelbloed voor je

verder even ego: vriendlief zijn creatie hangt in de babykamer! ben zo trots :)

2. Biancah

Biancah Niet meer actief

Sorry dames maar moet het even kwijt.
    Alles wijst erop dat ik zwanger ben. Ben moe, opgeblazen buik (gevoel), zo emotioneel als het maar kan enz. Ik zat net editie nl te kijken en op het moment van t jaar van 97 dat ze zeiden da de tocht door ging zat ik met tranen in mn ogen. Op de meest bizarre moment heb ik dat sinds gisteren. Heb ergewoon de hele nacht niet van kunnen slapen.
    Ik ben erg bang om te gaan testen over 4 dagen. Bang dat mn lichaam me voor de gek hield. Vooral omdat het de eerste ronde is na t verwijderen van mn spiraaltje.
    Is dit normaal vanwege zenuwen, of zal het er echt bij horen?!
    Ik Hou jullie in ieder geval op de hoogte.

3. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb hetzelfde! En ook over dag of 4 testen.. pff spannend he!
    Probeer mezelf niet gek te maken, maar dat gaat toch automatisch.

4. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    leuke kamer anne:)
    en dames die aan wachten zijn geduld hebben is moeilijke zaak weet zelf ook maar het komt van zelf:)
    hoe is het hier verder?
    ik zelf loop al 5 weken te kwakkele met gezond 5e kuur nu bij blaas ontsteking die maar niet over wil gaan:( sophie gaat alles gelukkig goed mee groeit goed brabbelt heerlijk en probeert een poeppie te laten tussen der lippen door alleen meer speeksel dan geluid:p

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @an gezellig he dat het weer wat drukker wordt.. het was ook wel heel stil.. maarja kan ook niet anders nu de vaste schrijvers zwanger/kind hebben whahah... nieuw bloed nieuwe gespreksstof.. enne mooie creatie hoor wauw!!!!!!!!

@verlangen ohhh balen hoor, ik hoop nog dat het innestbloed is, maar vrees met grote vrezen.. leefdtijd maakt niet uit, als het gewenst is en het is negatief dan is het altijd een tegenvaller..

@biancah... dit is de 1e ronde?? had je een hormoonspiraaltje?? vergeet niet dat je lichaam dan nog moet ontpillen ( onthormonen) en je lichaam daar soms hele misleidende kwaaltjes van heeft.. ik hoop natuurlijk dat het in 1 x is gelukt... dat zou geweldig zijn..

@fleur wat zijn jouw kwaaltjes ?? en wat is je gevoel??? spannend hoor wanneer ga je testen of ben je een brave afwachter ( ik had het niet volgehouden, teste 4 dagen voor NOD dik positief)

@nooky BETERSCHAP!!!

6. Biancah

Biancah Niet meer actief

Daar ben ik mij van bewust. Had idd hormoonspiraal. Ik had 2 dagen na verwijderen de hormonale bloeding al waar ik goed ziek van was. Bij mij was dat dus al heel snel waar sommige weken of maanden op wachten. En ik weet van vriendinnen dat vanaf dan als het goed is allemaal eruit is. En vanaf moment dat de spiraal eruit is ben je gelijk vruchtbaar. Ik heb ook gewoon mn eisprong gevoelt.
    Nog paar dagen dan kan ik testen. Spannend!

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    je bent indd gelijk vruchtbaar maar dat wat je zegt over eruit zijn...

dat kan wel maanden duren hoor.... ik heb 21 rondes lang gedacht van alles te voelen... en de ronde dat ik niks had/voelde was ik zwanger. Dus pin je nergens op vast... zeker de eerste rondes niet. Dan let je op alles toch net wat meer...:)

8. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik ken de wisselende verhalen erover inderdaad. We wachten het gewoon af :)

9. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Hallo allemaal,

Ik ben als sinds vorige week vrijdag misselijk, vooral als ik eten zie of ruik, ben af en toe ook duizelig, ik hoop dat dit goed bericht is.
    16 Feb is mijn NOD dus zal nog ff moeten wachtten met testen.
    Ik hoop dat t raak is want we zijn al 1 jaar bezig.

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Het lijkt me wel erg vroeg hoor.... als ik heel eerlijk ben:)
    Ze vonden mij al erg vroeg misselijk (en dat was met 4.5 week)

Maar ik duim natuurlijk wel voor je!:D

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @samantha ik vind ook wel erg vroeg om nu al misselijk te zijn hoor... er heerst op t moment ook erg veel griepjes.. duim voor je.. hou ons op de hoogte van andere kwaaltjes??

@BB die misselijkheid van jouw kwam omdat het er 2 zijn whahaha. hoe is het nu hou je het nog een beetje vol??

hier vanmiddag de keuken gesopt, pfff ben nu kapot, moet eigenlijk nog de was opvouwen maar dat komt morgen wel weer. mama wil morgen met me winkelen, even weer wat anders..

12. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Mijn temp is hoog nog steeds, dat geeft wel hoop. Maar ik zit op 11dpo, dus het kan nog alle kanten op. Maaaaaaar, ik vind het vreselijk spannend! Dit weekend ben ik weg zonder mijn man. Als ik dan niet ongesteld geworden ben, testen we maandag. Moeilijk vol te houden, maar misschien wel een keer verstandig.

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nou ik duim voor je!!! en vandaag heeft weer gebleken de wonderen zijn de wereld nog niet uit, op een ander deel van t forum (mmm) is er eentje net voor de start van ICSI,
    Spontaan ZWANGER geworden !!!!!

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja indd kan wel jah, dubbele hormonen!

Ik heb nergens last van opzich, alleen die KL*TE misselijkheid.... het is week goed gegaan met die nieuwe pillen maar nu is het weer 2 dagen rot geweest.... hopelijk nu weer ff wat beter. Het put je zooo uit en je kunt gewoon niks dan. Maar op de misselijkheid na heb ik nergens last van :)

jij?

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ik mag nog steeds niet klagen, buiten dat ik me na het eten, drinken even rustig aan moet doen en niet teveel bukken, dan last van maagzuur, jah en soms moet ik mezelf even intemmen.. dan doe ik teveel.. en dan wordt je vanzelf terug gefloten.. maar echt gaat hier nog steeds geweldig... al als ik nu lang op me zij lig te slapen dan wordt heup iets pijnlijk, maar dat schijnt heel normaal te zijn voor de termijn.. vanmiddag winkelen met mama, en zondag komt vriendin van mij langs.. dus nu huisje poetsen.. maar zo hondjes uitlaten, dan komt vriendlief thuis, en kan ik auto meenemen..

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Het is weer heerlijk druk hier! Fijn!!

Ik duim voor jullie dames!!!!

Sorry dat ik er niet vaak ben maar heb tegenwoordig alleen in het weekend een laptop! :)

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    die heup.... dat heb ik sinds deze week ook indd! Ik slaap het meeste op mijn rechter zij, linker is nie fijn.... en dan word ik wakker van een zere heup..

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    als ik dan draai dan is het weer weg, tis echt zo'n gevoel dat ik er te lang op heb gelegen, overdag nergens last van !!

dames heb gisteren een babyshower gehad, dikke verrassing, ontzettend gezellig en ontzettend verwend

19. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    cool fidel!! ben benieuwd of ik die ga krijgen :)

20. meidenmamsie

26 jan 2012
    11
    0
    0
    huismama
    in het oosten..
    hallo meiden.

ik ben nieuw hier,ik lees al wel een hele tijd mee maar nog niet gereageerd en ik heb nu toch wel even advies nodig van jullie experts:D

ik slik de pil,maar vorige maand wel 3x vergeten..ik ging dan wel gewoon door met strip.nu moest ik officieel 31 january ongi worden dmv de stopweek.
    echter had ik die dag veel gepland en normaal heb ik de eerste 2 dagen migraine met de ongi dus ik heb hem doorgeslikt.

maar nu heb ik sinds een week elke dag lichte vage hoofdpijn,vaak aan 1 kant.het is niet heel erg maar toch tja..storend zeg maar.ik neem er weer geen paracetamol voor in,zo erg is het nu ook weer niet.

verder moet ik vaker plassen,zijn mijn borsten zeker een halve cupmaat groter en zijn deze bijna heel de dag pijnlijk,niet alleen gevoelige tepels maar heel de borst doet zeer,beurs gevoel zeg maar.en verder MOE,echt moe!als ik sochtends wakker word ben ik al doodmoe en dan moet ik nog heel de dag..terwijl ik tegenwoordig toch voor 22uur in bed lig omdat ik savonds echt kapot ben.

en ik heb last van mijn baarmoeder en tevens ook onderrug en dan aan de zijkant.
    baarmoeder voelt ..tja hoe zal ik dat uitleggen..ook niet heel pijnlijk,beetje stekend,krampachtig,maar vaak ook zeurderig gevoel helemaal onderin.

en ik sta nu al een poosje elke keer op de weegschaal en ik ben nu 2 kilo aangekomen..

kan ik nu toch ondanks de pil zwanger zijn door 3 pillen vergeten te zijn? het zou onze derde worden en uiteraard ontzettend welkom maar we waren er niet zozeer mee bezig,anders nam ik de pil niet:)

ik slik trouwens de nep variant van microgynon.zeg maar de merkloze.

of zou dit ineens komen doordat ik de pil doorgeslikt heb?

Deel Deze Pagina