Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    BiancahHartkloppingen en een onrustog gevoel kunnen komen door evt hyperventilatie ;)
    Gewoon proberen lekker rustig te blijven en goed door te ademen.
    Hyperventilatie kan optreden doormiddel van stress/frustratie...

Succes meid

Ps, bloedneus? Gewoon zomaar? Of ben je verkouden? Net je neus gesnoten?

2. Biancah

Biancah Niet meer actief

Dan is het de frustratie haha

Nou ik had wat los slijm (dacht ik) en ging snuiten en kwam alleen maar bloed uit. Ben niet echt verkouden. En gebruik geen neusspray of iets.

3. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    had je al getest??

4. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja was negatief. Ik ga weer testen zodra die buik/lies kramp over is.
    Ik had me er eigenlijk al bij neer gelegd dat ik ongi werd van het weekend, maarja zolang het nog niet komt...
    In ieder geval bedankt voor jullie antwoorden enzo.
    Ik Hou jullie op de hoogte!

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @biancah balen meid, maar t enigste wat je nu kan doen is afwachten en echt pas op zijn vroegst over 2 dagen testen.. eerder testen heeft echt geen zin..

@nooky sterkte meis bah vervelend hoor, als je je ei kwijt wil, je mag me ook altijd pb-en.. een luisterend (lezend) oor/oog kan soms al helpen, dikke knuffel..
    @nieuwe zwangere dames, gefeliciteerd!!!

@hier vandaag weer controle gehad bij de vk, in 2 wkn tijd 0.5 kg aangekomen!! idieaal!! totaal nu 7,6 kg aangekomen.. verder alles goed, kleine ligt al in de starthouding, mooi met het hoofdje naar beneden.. lekker actief, nu eerst even een rennie vreten bah, zure oprispingen bah, ik hou niet van herkauwen whaha.. volgende afspraak 27 febr. en 12 maart bevallingsgesprek.. oei nu komt het echt dichtbij... spannend!!!

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    zo dat is lang geleden dat ik zoooveeel moest bijlezen! ik ben vorige week druk bezig geweest om carnavalspakken te maken voor mijn vriend en mij, dus weinig tijd gehad. ze zijn wel heeel leuk geworden!!

@fidel: ohh spannend meid! komt nu echt dichterbij he?!

@an: mooi hoor wat je vriend heeft gemaakt!

@nooky: heel veel sterkte meid! hoop dat jullie tot een juiste beslissing kunnen komen!

@bianca: meid ik zou echt nog even een paar dagen wachten hoor meid! ik hoop voor je dat het meteen raak is, maar je lichaam moet echt ff wennen weer, die kan van slag zijn, houd daar rekening mee anders ben je straks zo teleurgesteld. maar ik hoop voor je dat het wel zo is hoor!!

7. Biancah

Biancah Niet meer actief

@jesje ik ben mij er ook wel van bewust hoor, maar ik weet zo goed dat het mogelijk is door andere meiden om mij heen die spiraal hadden. En ik ben soms erg ongeduldig haha ik wil niet wachten wil t nu weten :p maar hels het word toch wachten op volgende test.

8. mirmir

mirmir Actief lid

26 jan 2012
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    @biancha wat spannend dat wachten tot je kunt testen.

hier het zelfde ik moet nog ff wachten de 20 moet ik ongi worden maar op dit moment begin ik erg te twijfelen aan mijn eigen gevoelens heb last van stemmings wisselingen voel me wat misselijk weeig gevoel op de maag en ik voel me anders dan anders. mijn man roept al de hele tijd dat het bingo is maar ik durf niet aan mijn gevoel toe te geven bang voor de terleurstelling als ikj maandag gewoon ongi word. daar komt bij dat ik het idee heb dat het nog wel erg vroeg is voor de syptomen die ik heb.
    het is ook alleen misselijk en stemmings wisselingen die ook wel passen bij een naderende ongi.

9. Biancah

Biancah Niet meer actief

@mirmir ik had dat ook een week ervoor. Er us nu wel meer bij gekomen en + 3 dagen over tijd.
    En kijk iedereen probeert mij voor te bereiden dat de test negatief zal blijven. En ik ben mij daar heel goed van bewust. Ik hoop heel erg op positief, maar ga op dit moment uit van negatief. Alleen voelt mijn lichaam zo raar.
    Maar ik denk dat Jij ook idd gewoon rekening moet houden met negatief. Al hoop ik voor je dat hij positief is voor je.

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @biancah: en nog een test gedaan vandaag?

@mirmir: in welke ronde zit je meid? ik had bij mijn dochtertje ongeveer een week voor mijn nod dat ik wat tekentjes kreeg. vooral mijn stemming was erg vervelend haha, ik had op iedereen wat aan te merken en de hormonen gierden gewoon echt door mijn lijf, ik had dan ook 5 dagen voor mijn nod een posi test

11. Biancah

Biancah Niet meer actief

Nee ik ga morgen weer een testje wagen.
    Heb inmiddels het idee dat het zo is wel opgegeven ook ben ik nog niet ongi. Ik durf er niet meer op te hopen.

12. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    Ik moest op woensdag tussen kerst en oud en nieuw eigenlijk ongesteld worden. dacht ook dat dat zou gebeuren want had krampjes en gevoelige borsten. Maar die dag dat ik ongesteld moest worden werd ik ook raar wakker, was misselijk en voelde me....anders. had vrijdag een test gedaan en die was tot mijn grote verbazing negatief. zaterdag nog 1 gedaan omdat dat oudjaarsdag was en ik wilde even bevestiging dat ik niet moest drinken. Maar weer negatief, toch maar niet gedronken want ik was er inmiddels zeker van dat ik zwanger was. Mijn lichaam deed zo anders! de woensdag daarna weer een test gedaan en die was eindelijk positief. Toen was ik al een week overtijd dus. Maar ik wist dus al eerder dan de testen dat ik zwanger was. Was wel lastig uit te leggen aan mijn man en vriendinnen waarmee ik erover praatte. Maar ik voelde gewoon dat mijn lichaam anders deed!!!

ik hoop dat je morgen een positieve test hebt Biancah!

13. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja mijn lichaam voelt ook heel anders. Zelfs in mn hoofd voel ik me anders. En normaal drink ik in t weekend een borrel, maar ook deze heb ik laten staan.
    Ik wil gewoon ook niet te teleurgesteld zijn als t niet zo is. Ik wacht gewoon maar af.

Jij heel erg gefeliciteerd! Geniet lekker van het zwanger zijn.

14. Biancah

Biancah Niet meer actief

Vandaag naar de HA geweest. Ik moet maandag bloedtest doen. Eigenlijk wil ik helemaal niet tot dan wachten. Hij zei wel dat ik van t weekend nog maar een test moest proberen.

15. mirmir

mirmir Actief lid

26 jan 2012
    129
    0
    16
    NULL
    NULL

zitten nu in ronde 4 ben benieuwd twijfel of ik morgen ga testen of nog even wacht tot dinsdag. vandaag ook weer een pest humeur bah ik vind het zelf zo erg mijn man kan niets goed doen maar ja zou er wel bij horen. het pest humeur helpt me wel bij het opruimen hele huis schoon hahaha

16. Biancah

Biancah Niet meer actief

Helaas vandaag ongi geworden. Komende maand hopelijk meer geluk.

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    en je cyclus even rustig afwachten, hoe moeilijk ook.

We weten dr alles van ;)

succes!

18. Biancah

Biancah Niet meer actief

Wat ik overigens wel apart vind is dat ik nooit eerder langer dan 1 dag over tijd was. En heb me ook nog nooit zo raar gevoeld. Voel me niet alsof ik ongi ben.

Hopelijk hebben de andere dames meer geluk deze maand.

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Dit was pas je eerste ronde zonder toch??
    Dan kan het alle kanten op gaan en dat kan nog wel vaker zo zijn.

IK had ronde 1-4 nette cyclussen van 27dgn toen ineens eentje van 30 en daarna 23 het kan alle kanten op, die hormonen zooi van anticonceptie doet een hoop met je lijf hoor...

liefs

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @biancjuh: balen meid maar zoals bezigbijtje al zegt je lichaam moet eerst die hormonenzooi kwijt. Toen ik gestopt was met de pil was mijn eerste cyclus 39 dagen, toen 26 en toen was ik zwanger. Ik heb me de eerste maand ook suf getest, maar was dus ook niet zwanger.

Nou hier is het een drukke boel, het is namelijk carnaval:D ik ben zaterdag weggeweest, gisteren naar de optocht, vanmiddag weer naar de optocht en vanavond weer feesten haha. Noa vond de optocht gisteren helemaal geweldig, ze ging heel hard dansen haha, zit er dus al vroeg in! Ze was verkleed als bijtje, zal een deze dagen wel een foto plaatsen, laptop is niet thuis, zit nu op de i-pad dus geen foto nu, was wel echt heel schattig!

Deel Deze Pagina