hoi dames, Hier nog weinig klachten, gelukkig, maar wat niet is kan nog komen he. Heb wel paar dagen last van mijn maag en hele dag koud en heet hoofd. Pff. Maar je moet er iets voor over hebben he. Ik eet de laatste week ook echt veel, niet normaal. Maar we moeten eten voor 2 zeggen ze altijd he. Mijn familie is zo bezorgd om mij en dat is zo fijn. We hebben het ze al verteld deze week. Waren allemaal heel erg blij, dus weer een zorg minder. fijne avond allemaal.
Gelukkig maar! Laten we het zo houden! Maarja, kwaaltjes horen er nu eenmaal bij. Ikzelf heb vandaag 2 misselijke buien gehad. Nog steeds heel makkelijk diarree, pijnlijke borsten en af en toe van die menstruatiekrampen. Maar over het algemeen valt het nog wel mee. Ik eet ook heel veel! Je lichaam zal wel meer energie nodig hebben nu neem ik aan. Daarom slaap ik ook veel haha!
Oh bronchitis is niet fijn nee!! Maar en mooi excuus zolang mnsen t nog niet weten hè!! Hihi hier nog steeds snel op mijn tenen getrapt, extreem pijnlijk borsten en ben me toch moe!! Goeie dingen! Maar kan ook ongi zijn
oooowww spannend An! vandaag maar mooi een testje ertegen aan gooien! @ms rock....het kan echt geen kwaad,maak je maar ni druk! Zolang je zelf maar geen drugs gebruikt, maakt het niets!
ik duim ook voor je ann...alles goed hier verder? je misselijkheid enzo word rond je 6de week erger schijnt en is ook wel zo....van af week 6 ben ik elke dag misselijk geweest en nu zakt het wel aar keer op de dag maar niet non stop lang
@an: oh meid spannend!! hopelijk is het gewoon raak voor je! zou toch wel heeel mooi zijn, vlak voordat je naar het ziekenhuis zou moeten
Dank je wel meiden voor jullie reacties!!!! Ben weer gerustgesteld. Verder heb ik lekker een rustig avondje gehad. Voel me goed, lekker uitgeslapen, net wat gegeten zonder misselijkheid. Wel wat buikpijn en mijn borsten doen zeer. Maar dat hoort er allemaal bij. Ben benieuwd NookY of bij mij vanaf 6 weken ook erger wordt.
uhu geen idee denk iedereen anders is maar heerlijk he eten zonder misselijkheid nou dat heb ik dus ook totdat ik me vitamine pil in moet nemen daarna ben ik een partij misselijk echt heel raar...
Ja ik heb puur mama van VSM, die zijn me toch een potje vies En van die grote tabletten maar ja... voor het goede doel!
uhu idd voor het goede doel... pff ben nu wel al heletijd misselijk maar gaat over als ik lig dus lig al hele tijd op de bank onder een deken en 2poezies der bij
hahah jaa idd vriendlief is kerst versiering op hangen bij zijn vader en ik lig lekker lui op de bank te genieten van aardbeien loly en net ijsje op
Hey, Ik ga op controle bij mijn huisarts en die stelde zelf voor om te controleren via een bloedtest of ik wel echt zwanger ben en of alles in orde is met toxoplasmose en CMV,... Weet niet hoe het in Nederland is, sorry meiden... Wilde geen paniek veroorzaken
hehe, en om 't verhaal af te maken... belde gisteren naar mijn gynaecologe en ik mag morgenmiddag voor een eerste echo gaan. In België werken we niet zoveel met verloskundigen... Zal een spannende dag worden dus Ik hou jullie op de hoogte!!!
dat is super stoer ik mag woensdag bij verloskundige en zag op tv al dat belgie alleen maar gyn zowat werken