Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oehla

    oehla Lid

    5 mrt 2012
    15
    0
    0
    Nou ik weet het niet meer hoor:(
    Ik werd gisteren ochtend ongi, dacht ik. En gisteren na 18:00 was het al weer over:(
    Was ik nou wel/niet ongi:( Nou ik wilde eerst de echo van de 19de afbellen maar nu toch maar ff langs gaan en kijken wat er aan de hand is.
    Het was gewoon helder rood bloed zonder stolsols of wat dan ook. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn:(

    Kortom een helehoop vraagtekens:D
     
  2. fidel2010

    fidel2010 VIP lid

    26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ik weet niet hoeveel je gebloed heb maar het kunnen altijd innestelbloeding zijn...
     
  3. jesje1982

    jesje1982 Fanatiek lid

    1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @meijke: wow nienke is ook alweer10 maanden zie ik, gaat echt snel!

    @oehla: zou idd misschien innestelingsbloeding kunnen zijn, ik zou voor de zekerheid toch maar even de echo doen.
     
  4. boterbloempje83

    boterbloempje83 Fanatiek lid

    14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    Dames, wilde even afscheid nemen van jullie!! Omdat het veelste druk is met alles om ons heen en met onze kleine man, merk ik dat ik er gewoon niet meer aan toe kom om op de hoogte te blijven van alles en iedereen hier!!

    Afscheid in de naam van, dat ik me dan hier doe afmelden, jammer dat ik gewoon niet meer tijd heb, ik ga zeker nu en dan eens deze site opzoeken en nog even lezen hoe de aanstaande bevallingen zijn gegaan, en hoe het gaat met de kleintjes etc..

    Dames die ervoor staan voor de bevalling: Succes!! en dat er nog meer mooie kindjes op de wereld elke dag erbij komen!!

    Voor de dames die nog in spanning zitten en of wachtende zijn: heeeeel veel succes!! en ook jullie zal het gaan lukken!!

    Dikke knuff voor iedereen!! en thnx voor de gezellige klets tijd met jullie meiden!! xx
     
  5. jesje1982

    jesje1982 Fanatiek lid

    1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ik denk dat er meer zijn die hier kletsten die daar last van hebben hoor! Geniet van je kleine man en je grote natuurlijk ook hihi:p
     
  6. jesje1982

    jesje1982 Fanatiek lid

    1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi dames hoe is het hier?
    hier gaat alles goed, het 5de tandje is eindelijk door, dus gelukkig geen slapeloze nachten meer hihihi
    morgen naar de stad, shoppen voor noa voor verjaardagskleren:D

    verder weinig te vertellen
     
  7. fidel2010

    fidel2010 VIP lid

    26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    heir alles goed
    15-03 de trotse tante geworden van een Nichtje, ze is 51 cm groot en 7 pond. moeder en dochter gaat alles goed mee, en wat heeft ze veel haar!!! zaterdag op kraamvisite geweest, nu wel een beetje spanning voor ons zelf hoor, dat kan ook zo gaan gebeuren hahahaah
     
  8. Meijke

    Meijke Niet meer actief

    Gefeliciteerd Fidel! Fijn dat alles goed is gegaan! Nog even en dan jij ook, wat is de tijd toch voorbij gevlogen :D
     
  9. Meijke

    Meijke Niet meer actief

    Jesje, dat is wat hè die tandjes! Hier nu 2 door onderin, maar dat zorgde voor best wat nachtelijke onrust...;)
     
  10. jesje1982

    jesje1982 Fanatiek lid

    1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: gefeliciteerd met je nichtje!

    @meijke: ja ik vind dat toch wel het zwaarste hoor, die tandjes, noa doet dan echt geen oog dicht!
    En hoe gaat het allemaal bij jou en de kleine meid?

    Noa is sinds het vroeger licht is ook vroeger wakker nu, elke x rond 7 uur ipv 8 uur of half 9, is wel minder, maar ik heb een jaar lang gebofd als ik soms andere moeders hoor.
     
  11. NookY

    NookY Fanatiek lid

    12 mei 2010
    2.263
    0
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hier ook die tandjes ze had eergister oppeens koorts 39,7 graden... en gister was ht over...ze heeft inmiddels al 5 tandjes... ze heeft meer last van der boven tandjes met doorkrijgen dan der onder tandjes... en allemaal zo snel achter elkaar:(
     
  12. jesje1982

    jesje1982 Fanatiek lid

    1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Hoi meiden hoe is het hier? Hier druk druk druk, morgen is noa jarig! :D
    Vandaag even boodschappen doen en nog wat dingetjes in huis en vanavond de boel versieren, heb er echt zin in!

    Fijn weekend allemaal!
     
  13. miranda1984

    miranda1984 Nieuw lid

    26 mrt 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeimorgen

    ik loop al een paar dagen met een twijfel gevoel ik wordt er gek van.
    Ik denk dat ik zwanger ben ik heb afgelopen week een lichte bloeding van drie dagen gehad het was licht helder rood /rose

    omdat ik een cyste van 6 cm in me eierstok heb zitten ben ik langs het ziekenhuis gegaan ik schrok eerst ik dacht misschien heeft het daar mee te maken..maar alles was goed ze vond me baarmoedermond er onrustig uitzien en ze wou testen doen (soa en baarmoer) waarop ik best gepikeerd raakte ,ik heb net al die testen gehad en ik was schoon :s
    het lijkt mij als je zwanger bent dat je baarmoedermond ook onrustig is??
    ze heeft een echo gemaakt maar er was niks te zien , ze vertelde als ik een innesteling heb dat hun dat nog niet kunnen zien
    dus nog wist ik niks.
    me gevoel zegt wel dat ik zwanger ben ik heb ook al symtonen
    zoals erg moe soms misselijk gevoel gelukkig hoef ik niet te braken maar soms kan ik geen zoetigheid vedragen of lig ik in bed en wordt ik misselijk
    toen ik die bloeding had had ik ook geen gevoel van ongesteltheid wat ik normaal de eerste dag best extreem heb
    ook krijg ik een kriebel gevoel in me buik net of er vlindertjes in vliegen
    en s'nachts wat steken in me buik maar niet heel veel of heftig
    ook heb ik het heel koud vaak en s'nachts ben ik net een kachel ik zweet heel erg
    heb eigenlijk de hele dag het gevoel of ik een beetje verhoging heb maar dan temperatuur ik mezelf en ik heb geen koorts
    van de week werdt ik extreem duizelig en viel bijna om tot een paar x aan toe ..ik ben zelfs naar huis gebracht door een vriend omdat ik niet goed meer op me benen stond echt heel vreemd was dat :s
    ik heb ook veel dorst en als ik s'morgens uit me bed kom heb ik meteen honger
    en normaal gesproken heb ik dat niet..
    rommelig gevoel in me buik

    ik heb al een dochtertje van 9 jaar maar bij haar maakte ik het stoffie hg niet aan en heb ik 5 testen gedaan en nog was ik niet zwanger dus dat heeft nu denk ook geen zin (zonde van me geld)

    wat denken jullie ben ik zwanger??

    Gr Miranda
     
  14. miranda1984

    miranda1984 Nieuw lid

    26 mrt 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeimorgen

    ik loop al een paar dagen met een twijfel gevoel ik wordt er gek van.
    Ik denk dat ik zwanger ben ik heb afgelopen week een lichte bloeding van drie dagen gehad het was licht helder rood /rose

    omdat ik een cyste van 6 cm in me eierstok heb zitten ben ik langs het ziekenhuis gegaan ik schrok eerst ik dacht misschien heeft het daar mee te maken..maar alles was goed ze vond me baarmoedermond er onrustig uitzien en ze wou testen doen (soa en baarmoer) waarop ik best gepikeerd raakte ,ik heb net al die testen gehad en ik was schoon
    het lijkt mij als je zwanger bent dat je baarmoedermond ook onrustig is??
    ze heeft een echo gemaakt maar er was niks te zien , ze vertelde als ik een innesteling heb dat hun dat nog niet kunnen zien
    dus nog wist ik niks.
    me gevoel zegt wel dat ik zwanger ben ik heb ook al symtonen
    zoals erg moe soms misselijk gevoel gelukkig hoef ik niet te braken maar soms kan ik geen zoetigheid vedragen of lig ik in bed en wordt ik misselijk
    toen ik die bloeding had had ik ook geen gevoel van ongesteltheid wat ik normaal de eerste dag best extreem heb
    ook krijg ik een kriebel gevoel in me buik net of er vlindertjes in vliegen
    en s'nachts wat steken in me buik maar niet heel veel of heftig
    ook heb ik het heel koud vaak en s'nachts ben ik net een kachel ik zweet heel erg
    heb eigenlijk de hele dag het gevoel of ik een beetje verhoging heb maar dan temperatuur ik mezelf en ik heb geen koorts
    van de week werdt ik extreem duizelig en viel bijna om tot een paar x aan toe ..ik ben zelfs naar huis gebracht door een vriend omdat ik niet goed meer op me benen stond echt heel vreemd was dat
    ik heb ook veel dorst en als ik s'morgens uit me bed kom heb ik meteen honger
    en normaal gesproken heb ik dat niet..
    rommelig gevoel in me buik

    ik heb al een dochtertje van 9 jaar maar bij haar maakte ik het stoffie hg niet aan en heb ik 5 testen gedaan en nog was ik niet zwanger dus dat heeft nu denk ook geen zin (zonde van me geld)

    wat denken jullie ben ik zwanger??

    Gr Miranda
     
  15. an1985

    an1985 Fanatiek lid

    22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Lastig om te zeggen miranda, vooral omdat je gebloed hebt... even de onderzoeken afwachten?

    Tante fidel gefeliciteerd!! Je bent bijna zelf aan de beurt!!

    Hier zaterdag verast met een babyshower. het was geweldig!

    Hoe was noa's feestje?
     
  16. fidel2010

    fidel2010 VIP lid

    26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! alweer een jaar geleden zeg.. wat gaat de tijd hard..
    @an ohhh wat leuk en verwend ??? jah gaat snel he, weet je nog al die tijd dat het niet lukte, wat lijkt dat alweer lang geleden... jij schiet ook op nu, gaat t nu wat beter eindelijk dan ??
     
  17. jesje1982

    jesje1982 Fanatiek lid

    1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Hoi meiden de verjaardag was echt super! Ze is echt ongeloofelijk verwend zeg! Het was heel druk en vermoeiend maar oh zo leuk! Ik zal morgen ff foto plaatsen, zit nu op de i-pad

    @an:wat leuk zeg een babyshower! Heb ik toen ook gehad was erg leuk!

    @fidel: meid gaat spannend worden bij jou nu!

    @miranda: ik zou toch ff een test wagen, je kan die van de kruidvat van 2 voor 5 euro proberen, die zijn erg gevoelig en elke zwangerschap is toch weer anders he? Misschien test je nu wel positief, succes in ieder geval!
     
  18. fidel2010

    fidel2010 VIP lid

    26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    zo gisteren controle gehad, met echo maare die is een beetje mislukt... kleine ligt al helemaal ingedaald en vast int bekken dus er was eigenlijk niks te zien op de echo... wel natuurlijk hartje geluisterd.. tis nu afwachten wanneer frummel zin heeft om naar buiten te komen... de vk verwacht gewoon met 40 wkn en dat t een 7 ponder wordt... we zullen zien!!!!
     
  19. jesje1982

    jesje1982 Fanatiek lid

    1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: nou spannend meid! ben benieuwd of je kleine zin heeft om zolang te wachten haha. bij mij was op die echo ook niks te zien hoor, moest echt in delen gedaan worden, maar zelf kon ik er echt niks uithalen en dat was met 30 weken, dus kan wel begrijpen dat er met bijna 38 weken niet veel meer te zien is haha. en staat je vluchtkoffer al klaar? of wil je gewoon thuis bevallen? zelfs ik vind het spannend voor je, laat staan jij en je vriend haha
     
  20. jesje1982

    jesje1982 Fanatiek lid

    1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda

Deel Deze Pagina