ooh dan hebben we nog even hahaha.. want in het begin was ik toch zooo blij dat ik alleen maar hoofdpijn had en steekjes her en der hahaha.. maar nu idd mss een optie om samen met je baas een vaste tijden te kunnen krijgen en mss wel halve dagen vanaf 6weken ervoor.. maar zo nu en dan te lezen, lees ik vaak bij je dat je volgens mij niet zoooo een moeilijke baas hebt he dus dat zal wel allemaal goed komen
Hoi allemaal ben 22 oktober gestopt met de pil.. mijn ontrekkingsbloeding gehad en 6 december kreeg ik bruinverlies met in mijn plas een klein beetje rood bloed. ook heb ik al ongv 3 weken een hele opgezette buik eerst was het alleen savonds nu begint het sochtends al.. en de hele dag is hij bol & het zet zich iets uit naar voren.. ook sinds een week heb ik er wel 12 moedervlekjes bij gekregen op mijn borsten, buik, rug en armen en een onder mijn oksel.. ook sinds 2 dagen heb ik hele dikke afscheiding en licht gevoelige tepels (niet prettig tijdens aanraking) zou dit kunnen duiden op zwangerschap of is het toch ontpillen?
hmmm moeilijk te zeggen meid. die gevoelige tepels en opgezette buik herken ik wel, maar dat van die moedervlekjes niet. misschien dat je anders eens een testje moet wagen? dat bloedverlies kan namelijk ook innesteling zijn, maar ja ook ongi.
@nouvy: nee ik heb inderdaad niet een moeilijke baas. hij is nu op vakantie, dus als hij terug is ga ik het er wel even met hem over hebben.
om nog even over nare reacties terug te komen... misschien ook een vorm van jalozie ofzo... ik was eens gaan nadenken en bedacht me dat me zus zei dat ik vertelde over me MK dat ze zei... ohh dan zijn jullie er wel optijd bij zeg!!! ze is een aantal jaren ouder als mij en heeft nog zelf geen kinderen omdat ze er nog niet aan toe zijn.. ik weet wel dat zulke reacties heel vervelend en pijn doen... maar jammer dan, het gaat er om dat jullie gelukkig zijn en wat een ander er van denkt moet je dan maar naast je neer leggen.. en idd wie weet moet het nog even bezinken en draaien ze vanzelf bij.. @ asley zet je jezelf ook weer even in ons lijstje ??
Januari : 02 jan. Ashley Rose 21 jaar ronde 1, 1e kindje 06 jan. Fidel2010 25 jaar ronde 20, 1e kindje 06 jan. Baby Boom 26 jaar ronde 6, 3e kindje 08 jan. DeniseG 23 ronde ronde 9, 1e kindje 17 jan. Wolfje22 25 jaar ronde 9, 2e kindje 19 jan. An1985 25 jaar ronde 9, 1e kindje Zwanger: 26 mar Jesje1982, 28 jaar MEISJE,ronde 3 raak 1e kindje 27 mei CM1978, 32 jaar, echo 6 jan. 2011, ronde 3 raak 1e kindje 27 juli Nooky 20 jaar, ronde 6 raak 1e kindje 28 Juli Nouvy 27 jaar ronde 3 raak 1e kindje 14 aug.Trine 26 jaar ronde 1 raak 1e kindje 22 aug.Danielle83 27 jaar ronde 2 raak 3e kindje 24 aug MsRock 26 jaar ronde 6 raak, 1e kindje 25 aug. ikkuh86 24 jaar ronde 2 raak 1e kindje Bevallen : 12 dec. Ikkedus, 27 jaar, 01.00 uur, meisje, Hannah, 1e kindje Mezelf even aan het lijstje toegevoegd Fidel Heb maar ronde 1 neergezet, aangezien mijn pauze/nieuwe start met het zwanger worden.
Hoi hoi,,''ben ik weer... Ik baal als een stekker !!!! ik moest vandaag langs mn huisarts''om vast te stellen of ik zwanger ben ivm 1 posi test (vage) en 1 nega test... Nu heb ik vannacht totaal niet kunnen slapen ik was om 8 uur nog klaar wakker en wilde me even opfrissen en dan vertrekken,,alleen ben ik het vanaf daar ook kwijt,,en werd om half 4 wakker .... Ik ben gelijk gaan bellen,,ik kan niet meer langskomen vandaag en moet wachten tot de maandag na oud en nieuw. Het zat me niet lekker en heb weer gebeld nu kreeg ik het antw dat als ik zwanger ben het niet zou wegkruipen en het er volgende week ook nog wel zou zitten :x niet de reactie waar ik op wachte... Maar ik baal er goed van !!! en van mezelf het meest pfff. Ik ben uiteindelijk maar naar boven gegaan om een bad te nemen eenmaal naakt dacht ik toch even kijken in de spiegel ,,en moest een beetje grinneken ...lol....Ik krijg nmlk een klein bol buikje,,en het begint ong bij mn schaambeen en loopt bollig op naar boven mn navel (half peertje )..... En de pijn in mn rug is ook niet prettig meer,,ook ben ik behoorlijk emo op de raarste momenten en soms ook erg neerslagtig,,mn missy is minder en de buikpijn neemt ook af ... Wel is mn buik erg aan het rommelen en voel van alles gebeuren,,vooral achter mn navel en rechts er van en links soms belletjes gevoel en achter mn navel lijkt het wel een soort schraap gevoel (zachtjes voel geen pijn)... En mn honger is niet te stelpen en droom de sterren uit de hemel haha.... Als ik niet zwanger ben vreet ik een bezemsteel...lol... Nu toch nog ff afwachten door mn eigen stomme fout !!! om het zwart op wit te krijgen... P.s Weet iemand misschien of ik ook evt een afspr kan maken bij een v.k om evt een echo te laten maken ? in plaats van naar de huisarts te gaan ,, omdat ik al vanaf sept al niet meer ongi ben geweest. Groetjes,, xxxxxx Voor alle net zwangeren ,,Gefeliciteerd !!! En voor wie het dit jaar niet is gelukt,,een HEEL VRUCHTBAAR NIEUW JAAR GEWENST !!!!!! ....
@freaky: nee volgens mij kun je niet naar een vk daarvoor. dan zou iedereen daar denk heen gaan hihi maar waarom probeer je anders zelf niet nog een keer een testje? die van kruidvat 2 voor 5 euro vond ik heel fijn.
@freaky waarom test je niet met de clear blue digital, die zou toch wel betrouwbaar moeten zijn. Dan weet je het zeker en hoef je niet naar de huisarts om een test te laten doen. Toen ik 2 lichte streepjes had met de KV 2 voor 5 euro ben ik de CB Digital gaan halen en die gaf zwanger aan. En ik moet zeggen mijn buikje is er ook naar haha. Heb al zwangerschapskleding aan, omdat mijn kleren niet meer passen. Sommige denken dat het er 2 zijn haha.
hoi allemaal had gister tijdens de seks bloedverlies.. herkent iemand dit? .. in mijn plas zat verder niks (gelukkig)! wel heb ik de hele tijd nu last van mijn onderrug ook toen ik op mijn buik wakker werd vanochtend ..
@suuzie2 ik zou ook een test doen als je het zeker wilt weten. Symptonen alleen zeggen niks. Daar moet de test uitsluitsel over geven. Ik dacht ook al eerder dat ik zwanger was, maar helaas wat dat ontpillen, dus je weet het nooit van tevoren. Hoop voor je dat het raak is, maar daarvoor moet je wel eerst een test doen.
@ freaky in zeldzame gevalle zijn er zwangerschappen die geen positieve testen aangeven... ik zou nog even doorbijten en op de bloedtest wachten.. MAAR je lichaam kan je heel raar voor de gek houden hoor!!!! @ asley je moet er bij zetten waar jij je prettig bij voelt hoor!! @ suzie nee herkent het niet, maar het kan echt van alles zijn... testen en afwachten is helaas alles wat je kan doen gisteren op kraamvisite geweest bij mijn teamgenoot, wat een droppie.... alleen dacht wel even oei... kleintje had ongelovelijke last van buikkrampjes... ik geniet nog even van de ongestoorde nachten... verder wachten we nog wederom ongeduldig af.. gisteren echt dikke steken gehad ter hoogte van me heup... ook weer een nieuwe ervaring, temp is deze maand hoger als anders... dus dames strooien !!!!
* hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg * zo genoeg gestrooid? hier is alles goed heb alleen last van suis oor waar voor ik om 10 voor half 3 naar de dokter ga... ben moe maar meer ook niet weet niet wat het is maar voelt wel goed..
hoi allemaal, ik ben nieuw hier en wil graag mijn ervaring met andere delen en ook die van andere weten. ik heb mijn laatste menstruatie gehad om 3 december. heb mijn innesteling (denk ik) gemerkt en sinds die tijd ben ik ook misselijk en vooral in de avond eigenlijk. mijn NOD is 31 december mijn klachten zijn nu: meer moe als normaal buik en borsten voelen hard aan gevoelige tepels pijn aan de zijkant van rechter borst (beetje branderig) heel de dag door een beetje misselijk en in de avond wat meer sinds gister lichte kramp onderin mijn buik stemmingswisselingen (volgens mijn vriend) want merk het zelf niet zo vaker plassen in de rechterzij een gevoel alsof er iets word strakgetrokken (kan het niet beter uitleggen) ik weet niet of iemand deze klachten herkend maar ik kan niet wachten om te testen
ik kom ook maar weer eens even kijken hier. hoe gaat het met de zwangere dames onder ons? en uiteraard hoe gaat het met de niet zwangere dames onder ons? mijn cyclus is geloof ik de weg helemaal kwijt ben alweer meer dan 8 dagen overtijd en heb niet eens geklust opgezette buik vanaf schaambeen naar boven dan wel en dan niet gevoelige borsten en enorm moe en toch zeiden alle testen nee niet zwanger. laat me maar verrassen en zie het allemaal wel als ik in januari nog mijn periode niet heb dan maar eens de huisarts bellen want als het wel gepakt heeft dan zit ik inmiddels al aan dag 70 van de zwangerschap dus afwachten geblazen..... ik wens iedereen bij deze alvast een heel goed uiteinde en een een gezond en vruchtbaar 2011 toe
Hoi hoi Jesje,,Ikkuh en fidel !!!!! ... Ik wil iig danken voor de lieve reacties !!!,, Heb vanmorgen toch ff gebeld met de v.k en het hele verhaal uit gelegd... Ze vond het noodzaak om na oud en nieuw gelijk langs te komen voor een echo... Ik hoef niet eerst langs mn huisarts en kan er gelijk terecht ... Ik begin nu wel heel zenuwachtig te worden haha.... De tests die ik heb gedaan kwamen ook van de kruitvat en waren er 2 van 5 euro...Dit heb ik de v.k ook verteld en volgens haar zijn die beter te vertrouwen als de c.b testen. De k.v test zou heel gevoelig zijn voor het hcg hormoon en bij de c.b schijnen zelfs mannen positief te testen (geen ervaring mee )... Ik kan voor nu alleen nog steeds afwachten en hopen ,, Dus kleine spruit als je er zit lekker blijven plakken hahahahaha..... Iig heel erg bedankt voor de antwoorden en ik laat het gelijk weten als ik zelf meer weet !!!!!!!!!!!!!! Dikke Knuffelssss ,, xxxxxxx
Oeh ik zie net je temp kaartje, ziet er goed uit meis!! Afwachten is inderdaad het enige wat je kan doen, maar de tijd mag soms wel wat sneller gaan he.. pff hahah Ik heb net testjes besteld op internet en wil eigenlijk voor het nieuwe jaar een testje doen, al is het 2 dagen te vroeg..
Wat spannend! wanneer wil je gaan testen? Want je zit ook bijna op je NOD natuurlijk Pas als je over tijd bent of op de dag zelf? Hier ook allemaal 'symptomen' maar ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, ik ben vooral onwijs moe, veel dikke, witte afscheiding, met vlagen gevoelige borsten, hoofdpijn, ik zit snel vol en ik kan niet poepen :x haha echt onwijs vervelend!
Oh wat vervelend zeg! Als het niet raak is wil je natuurlijk het liefst zo snel mogelijk ongesteld worden zodat je op kan naar de volgende ronde.. maar heel irritant als je lichaam 'spelletjes' met je speelt Welke testen heb je gedaan? Anders, als je dat nog niet hebt gedaan, kan je misschien nog eens een kruidvat testje proberen.. daar hoor ik altijd wel goede verhalen over!