ik ga denk ik vrijdag of zaterdag testen. 31ste is normaal de dag dat ik ongesteld zou moeten worden. ik slaap nu elke middag een paar uur, afscheiding had ik wel erg rond innesteling, eten doe ik sowieso niet echt goed want heb niet veel trek en als ik trek heb zijn het hartige dingen. wel vervelend dat je zo slecht naar de wc kan trouwens, ik heb zelf vaak darmproblemen dus weet wat het is. heb nu er wel ietsjes last van ook. wanneer is jouw NOD? bedankt voor je reactie trouwens
Dat is inderdaad verstandig, om dan te testen! Weet je al welke testen je wil gaan gebruiken? Oh, ik heb echt precies hetzelfde.. ik was een avondje naar de bioscoop geweest en was pas 23:00 uur thuis, toen lekker naar bed gegaan en ik was pas om 16:00 wakker en verder gewoon het liefst de hele dag kunnen slapen.. Ook heb ik inderdaad trek in lekkere hartige dingen! Absoluut geen trek in chocola ofzo.. Vervelend is dat he! Heb echt een heel erg 'vol' en zwaar gevoel hierdoor.. Mijn NOD is als het goed is 2 januari.. heb nogal een schommelende cyclus. Maar ik wil vrijdag een testje gaan wagen
ik sta vaak rond een uur of 9 op, dan rond 13 uur moet ik echt gaan slapen en dan rond middernacht of uiterlijk 1 uur, moet ik echt weer me bed in. al merk ik wel dat, ondanks die paar uur slapen in de middag, ik moe blijf heel de tijd. ik zal voor je duimen dat er een positief resultaat uitkomt zodra je gaat testen
Hey dames, Ik wil toch een soort van afscheid mededelen. Mijn vriend en ik hebben onze toekomst besproken en aangezien ik nog gen vaste aanstelling heb op mijn werk en net een huis hebben gekocht en naar mijn idee een top baan heb willen we het risico niet nemen dat we dat kwijt raken door een zwangerschap. Ik ben van mening dat mijn manager het geen probleem zal vinden, maar zodra ze bij hr/pz erachter komen zullen ze hem opleggen mijn contract niet te verlengen. Ik zal wel lekker mee blijven lezen en af en toe een update geven hoe het hier is of even mee gillen als er iemand in verwachting is. We willen het weer officieel gaan proberen over een klein hal jaartje. Mocht het dan lukken dan is het nog niet zichtbaar bij het ingaan van mijn vast contract. Dag lieve meiden!!! Xx
An ik ga je hier wel missen hoor.... en hoe gaat het verder hier heb last van chronische oor suizen...heb een kuurtje gehad en hopen dat het over gaat want word echt gek van het suizen...ik ben moe en last van huil buien...huilen om niks en gewoon niet weten wat der is
@an: meid heel veel plezier in je nieuwe woning dan! vind het wel jammer dat je ons verlaat @freaky: oh mooi zo meid! dan weet je tenminste echt waar je aan toe bent! spannend!! @fidel: mijn duimen draaien weer overuren voor jou!! meiden ik weet niet of ik de komende dagen nog tijd heb om hier te zijn. geef namelijk een feest met oud en nieuw en er komen 21 man, dus heb nog veel te regelen! iedereen dus alvast een fijne jaarwisseling en een goed 2011 en voor de niet-zwangere onder ons: een heel vruchtbaar 2011!!
Ik verlaat jullie niet!!! Ik ben er nog steeds, maar meng me niet meer met het hopen op een roze maand
Hallo dames! Dank je voor jullie medeleven!!! Mijn moeder lijkt weer een beetje bijgedraaid, gelukkig! Ik ging vanavond langs want mijn zus vroeg of ik kwam, komt mijn moeder met een paar cadeautjes aan haha wel lief... maar zei al niet te veel kopen want tis nog vroeg hihi. Van mijn zus had ik ook al een paar cadeautjes. Ben echt happy nu! X
An meid, doe je ding en zodra jullie er weer klaar voor zijn zullen we je hier met smart weer opwachten, en fijn dat je toch nog mee leest en af en toe wat laat weten Dikke knuff
@An, veel plezier in jullie nieuwe huis! En heel veel succes met je baan! Spreek je vast nog wel, toch? @NookY, balen hoor! Goed uitzieken he meid! @Ashley, vind het fijn dat je er weer bent! Iedereen een leuke kerst gehad?!
@Nooky die huilbuien daar heb ik ook last van. Kan gewoon ineens op de bank gaan zitten huilen terwijl er niks aan de hand is zo gek, maar jah dat zijn de hormonen he. Ook ik ben vreselijk moe, kan smorgens mijn bed echt niet uit, maar ja. @An veel succes met jullie nieuwe huis en ik vind het super dat je hier toch blijft lezen, ook al reageer je niet elke dag.
Dankje ms rock zal proberen goed uit te zieken voelt echt klote hoor zo wat niks met links waardoor ik met recht alles moet horen vermoeiend en die pillen word ik ook nog is lekker misselijk van en ook nog zo moe terwijl ik al moe ben pfff ga nu lekker broodje eten en hopen dat ik niet misselijk word was al week niet misselijk nu die pillen en misselijkheid heerst weer hier...
dankje wel heb inmiddels broodje gegeten en kuur in genomen ga lekker rustig aan doen en hopen dat ik me snel beter voelben nu niet misselijk dus zal wel komen door de pil van gister aaf...en de lege maag
hoi heb al sinds 1,5e week meer moedervlekjes / bruine plekjes gekregen maar ik zie nu ook rode stipjes op mijn armen (hele kleine.. misschien wel bruine maar lijkt rood) weet eigenlijk niet wat dit is !
ik heb vandaag getest, 1 dag voor NOD maar helaas negatief. nou ben ik vandaag wel minder moe en ook minder misselijk dan de dagen ervoor. hopelijk weet ik morgen of overmorgen iets meer, want hoop echt dat het deze raak is.
@ an heel veel plezier in het nieuwe huis!! en jouw tijd komt ook hoor meid!! en gewoon wel blijven meekletsen hoor, anders gaan we je veel te veel missen @ jesje veel succes met de voorbereidingen pff 21 man, dat past niet bij ons in ons huisje.. me vriend en een goede kamaraad zijn druk aant klussen, nu in de bijkeuken, waar de wasmachine staat, irriteerde me toch het het grijze houtplaten die tegen de muren waren gelijmt, zachtboord er ook uitgetrokken... ohh een drama.. ze zijn nu bezig met electra... niks klopte qua kleuren en was een wirwar.. zooitje.. krijg nu mooi alles ingevreesd. en dan tegels op de muren idiaal want de achterdeur komt er ook op uit en tegels zijn wel net zo makkelijk schoon te maken, waarschijnlijk ook een design radiator... maar nu een dikke stofbende bah.. ik denk dat ik pas na het weekend op zp ben dus: IEDEREEN ALVAST EEN GOED UITEINDE EN EEN VRUCHTBAAR 2011 VOORSPOEDIGE ZWANGERSCHAPPEN EN DAT ER MAAR VELE GEZONDE BABY'S GEBOREN MOGEN WORDEN !! xxx fidel
@ An Begrijpelijk meis! Ik vind het fijn dat je hier nog even blijft kijken want ik vond het altijd erg gezellig met jou te kletsen. Ook erg verstandig dat jullie deze keuze nu gemaakt hebben. @ Ms.Rock Wat lief! Ik heb jullie ook wel gemist hoor vind het nog steeds echt helemaal super voor je dat het raak is! Hoe gaat het nu verder met je? Nog typische zwangerschapsklachten? @ catwoman Wat jammer zeg! Nog even afwachten dan.. het kan nog alle kanten op. Laat je het even weten als je weer getest hebt? Ik zelf heb ook een testje gedaan vandaag maar had een rare test denk ik.. kreeg gelijk een tweede streepje te zien, wel erg vaag, maar toch wel aanwezig.. dus ik doe er nog eentje.. NIKS TE ZIEN pfff dus nu wacht ik maar even braaf tot zondag! @ fidel Ook voor jou een heeeel fijn oud&nieuw, zoals ik je al gezegd heb gun ik het je onwijs dat 2011 helemaal jouw (roze) jaar is
hai iedereen denk dat ik pas na weekend weer hier ben alvast een leuk en goeie jaarwisseling gewenst en dat in 2011 iedereen een vruchtbaar jaar mag hebben en gezonde baby's geboren worden groetjes en tot het nieuwe jaar
voor iedereen fijne jaarwisseling en een gezond en vooral vruchtbaar 2011 voor mij nog even afwachten heb veel krampen in mijn linker lies dan weer rechts pijnlijke (.)(.) opgezette buik cyclus staat op dit moment op 40 dagen normaal altijd 28 , 40 dagen geleden gewoon ongesteld geweest wel alleen helder bloed maar wel veel nadat ik 7 dagen overtijd was na klussen. testen zeggen nog steeds "niet zwanger" terwijl lichaam toch wat heel anders zegt. als het dus wel zou zijn blijven plakken ondanks ongesteldheid zou ik nu al aan dag 71 bezig zijn pfffff we wachten nog even af tot tweede week januari en als dan nog niks is dan maar eens de huisarts weer eens gaan opzoeken. wie weet ga ik wel gewoon met z'n tweeen 2011 in en weet ik het niet eens. ik hou jullie op de hoogte tot 2011 allemaal