Wat lief! Ja gaat helemaal super! Ik had vandaag voor het eerst een wat minder dagje, bij vlagen misselijk en heel moe! Verder doen mijn (.)(.) al pijn vanaf 5dpo.. en heb vaak buikpijntjes. Maar schijnt er allemaal bij te horen. Goed hoor, dat jullie ff de tijd hebben genomen om tot jezelf weer te komen, valt ook niet mee lijkt me. Maar je bent gelukkig weer back and kicking!!!! Succes met zwanger worden!
hoi allemaal, Vandaag een dag dat ik misselijk ben en geen eten krijg. Veel slijm afscheiding, maar dat hoort erbij volgens mij. mijn buik groeit als kool. Heb al buikbanden om, zo goed zie je het al. Heb keelpijn en verkouden dus gaat de goeie kant op om zo 2011 in te gaan, maar jah, tis niet anders. IK WENS IEDEREEN EEN GEZOND EN VRUCHTBAAR 2011 TOE!! EN DAT ER IN 2011 NOG MEER ZWANGERE ONDER ONS MOGEN ZIJN. HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG
an meid, ik snap je helemaal.. dikke knuffel!! en de rest ga ik pas na het weekend op reageren (A) we hebben het druk vandaag.. ik zelf ben er weer na het weekend of mss wel eerder, in iedergeval zijn we er weer in het nieuwe jaar 2011 voor iedereen een vruchtbaar nieuw jaar gewenst!! fijne jaarwisseling meiden en alles wat wenselijk is voor 2011!! dikke kussss!!
Lieverd jij bent zwanger hoor!!! Proficiat!! Wat een mooie test!! Wat een mooie afsluiting van het jaar echt geweldig
dank je wel voor de felicitatie kan het zelf nog niet geloven ben gewoon 6 dagen ongesteld geweest vorige maand maar wel anders dan normaal en was nu alweer 13 dagen overtijd dacht laat ik toch maar eens een test doen vanmiddag. morgenvroeg doen we hem nog eens maar wilde gewoon heel graag weten we zwanger 2011 ingingen
vanmorgen nog maar een nieuwe test gedaan en die is weer omo wit wat moet ik nou duurt lang wachten tot maandag dan huisarts maar gaan bellen
Ik had gister ook een slechte dag.. de hele dag op de wc gezeten en er boven gehangen maar denk dat het een virusje is geweest, heel mijn lijf deed pijn. Ik dacht eerst dat het een HCGaanval was maar voel me vandaag weer tiptop, weird!!!
pfff dat is ook minder he. ik weet het met die testen ook niet meer stond en staat nog steeds echt een streep op die van gister en nu gewoon omo wit mijn buik is hard en gespannen vanaf schaam been heb gisteravond heel veel last gehad van steken/branderig gevoel onder in de buik de lies links en rechts duurt lang tot maandag ochtend zo en de teller tikt door zou dan al meer dan 10 weken zijn zonder enige controle
Ja indd, ik had mijn oud & nieuw ook wel anders willen vieren maarja, niks aan te doen! Ben op dit moment ook nog een beetje misselijk... maar niet zo als gister pffff... Echt vreemd indd, mijn 1e test was echt heel licht en zeker niet zo duidelijk als die van jou hoor!!! Ik kon het toen al wel zien maar manlief wilde er nog niet aan, zo licht was tie... Je bent gewoon zwanger hoor anders kun je toch niet zo'n streepje krijgen?? Maarja dat dan je HCG zo schommelt dat die de andere dag weer wit is... weet ik helaas geen antwoord op...
nee weet ik ook niet. het gebeurd weleens bij dames dat het hcg gewoon veels te laag is voor een urine test dat zei de huisarts ook dan kan alleen een bloed test uitsluitsel geven. was in november 7 dagen overtijd stond op het punt om naar huisarts te gaan voor een eventuele bloedtest kreeg toen mijn menstruatie allemaal heel helder bloed maar wel veel. niet meer geklust daarna en nu dus weer zoveel dagen overtijd en al die rare dingen allemaal
ms rock vervelend zeg... iedereen nog een gelukkig nieuwjaar hier alles goednergens last van geen misselijkheid te bekennen meer echt vreemd gister aaf was wel super gezellig ben bij de buren geweest echt super gezellig mooi vuurwerk en lieve kinderen die ze hebben zeg werd gefeliciteert met men zwangerschap en heb toch genoten van alles ondanks me oor...heb alleen keelpijn niet normaal meer...maikki balen van die test en hcg schommelt heen en weer idd heb je gister veel gedronken?
ik heb gisteravond veel sap gedronken ja dat klopt. toen ik gister middag de test deed had ik nog niet veel gedronken over de dag heen en zoals je terug kunt zien op foto wel een streep
dan kan het zijn dat je teveel heb gedronken, morgen mischien test je wagen en dan vanaaf niet meer zo veel drinken? denk dat je morgen dan wel een streeepje op de test zou moeten hebben....
hoi dames ten eerste de beste wensen voor 2011, dat iedereen hier maar een kindje mag krijgen of zwanger mag raken dit jaar!! @maikki: jeetje meid, dit is wel heel raar jouw test is echt wel een positieve test hoor, maar misschien wat nooky al zegt, heb je teveel gedronken. maar wat geeft dit onduidelijkheid en spanning he meid? maar als ik zo naar jouw eerste test kijk, zou ik zeggen dat je zwanger bent. ik zou morgen weer testen en dan proberen vanavond niet te veel te drinken en zou wel even langs de ha gaan om te bloed te testen hoor. zo ik ga zo douchen, moet vanmiddag werken, maar ben stikmoe. wij hebben gisteren een feest gegeven en de laatste gingen om 5 uur weg. ben blij dat ik morgen vrij ben, ga ik heel de dag luieren denk haha, maar het feest was zeer geslaagd en daar gaat het toch om he?!!
hoi je vroeg om je op de hoogte te houden. heb vanmorgen met ochtendurine getest en helaas weer negatief ik kan nu alleen maar afwachten wat er verder gebeurt en misschien over een paar dagen nog is een test doen of afspraak met de huisarts maken als ik niet ongesteld ga worden.