Hier na de positeve test helaas wat oud bloedverlies terwijl ik eigenlijk zondag of maandag ongi moet worden. heb de dokter al gebeld want ik had wel de innestelingsbloeding gehad,en een positieve test. (predictor vroege zwangerschapstest.) De assistente van de dokter zei dat het oud bloed kan zijn om mijn lichaam schoon te maken en dat meer zwangeren daar last van kan hebben. Alle pendels die ik binnen blijft krijgen blijven zeggen nu zwanger te zijn van een meisje. Dus duimen jullie aub voor me mee dat dit idd oud bloed is en geen ongi? groetjes Bianca
@ bianca nou spannend nog wie weet ist gewoon niks.. maarja ik hoop het niet maar het kan ook een VMK worden.. duim voor je. @ alle zieke en zieke mannetjes beterschap!! @ jesje ohhh balen meid, wat een pech met de auto... verder thja hier gebeurt nog weinig.. wachtend op ei, nog een weekje en dan elke dag me kereltje bij huis.. en verder weinig te vertellenm
@nouvy: wat wil je precies weten over dat suiker? wanneer je daarvoor moet prikken enzo? ik moest daar in het begin van mijn zwangerschap voor prikken, omdat mijn vader suiker had en dan heb ik een hoger risico om zwangerschapssuiker te krijgen. ze doen het ook bij mensen met veel overgewicht. ik moest dus met 24 weken nog een keer prikken om te kijken of het nog steeds goed was, maar ik zat dus op het randje van zwangerschapssuiker. ik ben dus bang dat ik over een paar weken nog een keer moet prikken om te kijken hoe het dan is, maar dat weet ik dus niet. zal ik wel bij de vk horen als ik daar heen moet. @danielle: en nog getest vandaag? of wacht je nog een dagje? @biancje: heb je er ook rug en buikpijn bij? hoop dat het geen vmk is!
hoi hoi Ja weet dat om de dag beter is,maar heb vanmorgen nog wel een keer getest en weer een streepie!! wel nog licht,maar toch wat donkerder dan gisteren. Nou doe ik zondagmorgen nog een test en dinsdag wil ik zo een test doen waar je op kan zien hoever je bent... dan ben ik zomaar een dag overtijd,dus dan moet het wel te zien zijn hoop ik! En bah zeg jess dat je tegen het zwangerschap suiker aan zit, dat is echt klote! Hoop dat het niet doorzet!
weer even bijgelezen veel mannetje ziek dus goed verzorgen dames en veel dames op de wachtbank ben benieuwd hoeveel plakbeebes erbij gaan gekomen nog op het randje van 2010 succes dames
ik wou een foto erop zetten alleen krijg ze niet scherp dus dan zie je niets... sorry... als ik zondag een mooie streep of dinsdag die andere test duidelijk heb zet ik die hier neer...ok?
@biancamv2 Hoop en duim voor je dat het geen ongi is, maar idd oud bloed... en hoop voor je dat die pendels kloppen... Als ik die chinese geslachtskalender mag geloven en mijn zwangerschap zet door dan krijg ik ook een meisje!! Hope so.. Als het een jongen is ben ik ook heel blij hoor, maar heb twee jongens en zou het zoooo leuk vinden een meid erbij!! ikkuh86 geloof ik zou jij ook niet bijna kunnen testen? ben zo benieuwd!!en hoop voor je dat het zo is! Voor de rest die nog op het w8bankje zit succes!!
Nou bijna testers het is jullie van harte gegund, hoop dat jullie zwanger het nieuwe jaar ingaan.... Hier nog steeds ongi, deze maand te druk om mij druk te maken om het zwanger worden dus.... Ben waarschijnlijk ook minder aanwezig, want als ik hier ben merk ik toch wel dat te veel bezig ben met zwanger worden...
kunnen jullie nu mijn test zien of niet want anders weet ik niet hoe ik het moet doen.. hij wel echt onduidelijk!
Danielle83, ziet er positief uit meid! voorzichtige PROFICIAT!!!! Zondag testen we samen nog eens blijkbaar... Spannend he
Dan ben ik een week overtijd. Ik heb op mijn NOD een test gedaan en die was positief, maar wil gewoon echt zeker zijn...
Denise, begrijp ik heel goed! Als je in het topic meekletst zit het toch meer in je hoofd. Als je even afstand nodig hebt, zeker doen, we houden een plekkie voor je vrij. Knuffel!
Lieve dames, Ik hoop zo dat ik zwanger ben, maar moet nog 9 dagen tot ik 'mag' testen... aaah!!! Ik heb de volgende kwaaltjes (5 tot 7 DPO), zou ik zwanger kunnen zijn of kan dit ook duiden op ovulatie (misschien late eisprong ipv volgens berekening?) / normale cyclus klachten (is mn 1e eigen cyclus na stoppen met de nuvaring): - opgeblazen buik (2 dagen heel erg, nu iets minder) - scheetjes laten - af en toe steken rechtsonder, linksonder en in mijn schaamstreek (vooral gisteravond en vanochtend, nu minder) - bijna constant licht gevoel van zuurbranden (al 3 dagen) - lichtgevoelige tepels (beetje geirriteerd, alsof ze ergens langsgeschuurd zijn) sinds vanochtend Wat denken jullie?!!??!! Eerlijke antwoorden graag... Ben bang dat ik me van alles in mijn hoofd haal, maar aan de andere kant, bovenstaande is wel echt zo!! Liefs, Aily
Danielle : ook in dit topic wederom gefeliciteerd En Trine : jij ook!!!! Cool voor jullie hoor!!!!!!!!!!!!!
haai iedereen danielle gefeliciteet zie een streep ik zit er egt door heen ben moe echt zwaar moe als ik net 5minuten wakker ben kan ik al weer slapen hoort dat word er moedeloos van net ff huilbui door gehad...wie kan me helpen
het kan goed hoor aily.... ik had ook allemaal van die rare klachtjes... ik heb 4 voor nod getest en had hem al posi zoals je gezien hebt.... Ik zou nog een paar daagjes wachten ( en dat is rete moeilijk) en dan een test doen.. Succes de aankomende dagen!!