haaj dames.. makki, al terug van zh?? ik ben benieuwd.. jesje, gelukkig is het 'normaal' en ben je een beetje gerustgesteld fidel, wat een mooi tempkaartje van je! spannend ik duim voor je!! cm, wowwwwwwwww!! gefeliciteeeeeeeeerd dat je ten huwlijk bent gevraagd geworden echt super!! en wat was je antwoord? hihi.. babyboom, spannend meid!! ook ik duim voor je mee en de rest van de dames alles goed? hier een dagje vrij, lekker, even bij komen en goed uitrusten..
ja net terug. ik weet nog niks de gynacoloog weet het niet wel of niet op de echo was niks te zien had dik slijm en hij weet dus niet of het nu wel of niet is. bloed moeten prikken vrijdag in de namiddag telefonisch de uitslag pfffffffffffffffff
ik kan me herrinneren met de echo van mijn mk dat een dik slijm in de baarmoeder betekend: zwanger! wat raar dat ze niks zien, ik snap het ook niet meer meis,.. nog even doorbijten en hopen dat je iets van hcg waarde hebt in je bloed..
ik weet het echt niet meer waarom ziet hij dan niks zitten maar hij twijfeld zelf enorm vandaar bloedtest
ah balen zeg nog meer wachten,pfff ik ga vandaag toch ff de vk bellen om te vragen of het hoort dat ik niks voel en ook niet echt zwanger meer voel maar heb geen buikpijn en geen bloed verlies.....terwijl met kerst was ik aan gekomen en nu weer afgevallen hoort dat?
ik had toen bloedverlies en zagen bij mij ook niks zitten, het vruchtje bleek al naar onderen te zijn gegaan, want daarna heb ik het vruchtje verloren.. maar jij hebt geen bloedverlies dat vind ik toch wel raar zolang er geen bloedverlies is zeg ik: hou hoop! alles kan meid..
meid, probeer je niet zo druk te maken zolang je geen bloedverlies hebt.. dan zou ik me geen zorgen maken.. kwaaltjes komen en gaan.. en dat je niet altijd iets voelt hoeft ook niet slecht nieuws te betekenen.. dat je nu bent afgevallen, is mss omdat je darmen nu minder opgezet zouden kunnen zijn of?
als het 11 weken zou zijn want we hebben ja niet meer geklusd dan hadhij toch wel wat moeten zien zitten?? en nee ik heb totaal geen bloedverlies
jah dat is dus ook waar ik benieuwd naar ben.. wrom ze nu niks kunnen zien als je al zoooolang zwanger zou zijn.. maarja je kunt je van alles afvragen meid, maar helaas zal bloeduitslag toch meer duidelijkheid kunnen bieden.. nog even volhouden..
Tuurlijk heb ik JA gezegd ! Werd helemaal blij en warm van binnen (en dat bij -5 ) We gaan wel na de bevalling trouwen anders wordt het een beetje veel nu allemaal! Maikki, hmm dat klinkt niet helemaal goed dan...idd zoals je zegt, met 11 weken had hij toch wel wat moeten zien? Misschien dat je test vals positief was? Maar waar blijft dan je ongi? Of dat er wel wat is geweest...Pfff, bah wat irritant. Hoop dat de bloeduitslagen meer duidelijkheid geven! En dat je beeb een heeeeeeeeeele lange innesteling aan het doen is (weet dat dat soms wat langer kan zijn, maar weet niet of het zo lang kan zijn)...en dat er alsnog goed nieuws komt. Vrijdag dus...weer wachten :x. Knuffel voor jou!!!
weet ik ook wel nouvy maar woog voor zwangerschap 75 op kerst 81 en nu 77....dus beetje raar en buik is nog steeds wel dik en op geblazen net de vk gesproken geen zorgen maken idd ik hoor waarschijnlijk bij de mensen die vroeg nergens last meer van hebben....en 27januari heb die echo staan dus ff afwachten maar iddkrijg als het goed is ook hartje te horen dit keeren hoop wel dat ukkie al herkenbaar is
Dames de rode duivels zijn er hoor. vreselijk die gasten ze schoppen me in me rug en in mijn buik heeeeeel irritant hihi ach jah volgende ronde gelukkig laat mijn cyclus me niet in de steek Fidelllll ik heb ook even naar je temp gekeken ziet er geweldig uit ik duim heeeeeel hard voor jou en denise (weet even niet wie nog meer een aankomende nod heeft, sorry)
ohh wauw cm wat romantisch!!!!!!!!! BB superbalen !!!!! maikki ik vindt echt superraar hoor...hopelijk geeft de bloeduitslag meer duidleijkheid. ohh ik begin ehm te knijpen, temp nu een beetje van slag denk ik vanmorge naar beneden 36.6 , maar thja in combinatie met koorsts gehad vanacht... want was drijfnat van het zweet... ohhh duimend draaiend ik wordt gek van de spanning, nu maar afleiding zoeken en boodschappen doen...
Ja ik heb er 4 voor februarie Oweeeeej als die niet uit komt hahaha fidell we duimen met zn allen heeeeeeeeeeeel hard voor jou, nu is het leuk geweest en mag het echt raak zijn en al helemaal met zo een temp en logisch dat je temp van slag is na een nacht koorts meid. nog 2 dagen in spanning wachten.
@Maikki wat een raar verhaal zeg, jezus. Nu maar weer afwachten op de bloeduitslag vrijdag. Het duurt wel lang zo voordat je iets weet he, maar je doet er helaas niets aan. @babyboom wat jammer, maar februari moet aan je pendels te zien wel jouw maand worden he . @Nooky, ik zou met niet te druk maken meid. Het kan altijd dat je de baby wat minder voelt. Komt allemaal goed.
ik heb het allemaal een beetje laten bezinken nu maar echt prettig voel ik me nu niet er gaat vanalles door mijn hoofd nu
ik hoop echt dat je pendels uitkomen en idd met zoveel te gelijk, moet het vast komen !!! en tot die tijd gewoon lekker door blijven klussen