Babyboom ik heb geen idee voor het feestje maar zal er even over nadenken . Leuke traditie! Welke cultuur is het? MS fijn dat je even kunt komen morgen! Met 7 weken 5 dagen is het hartje al mooi op gang, dus dat is leuk ! Morgen weer een date met de verloskundige, 20 weken echo bespreken en wegen, bloeddruk enz!
Ik ben half surinaams wij doen het in plaats van 1 x in de 5 jaar, 5 x in 1 jaar hihi nee hoor. Ik zou het niet weten meis.....als ik ergens op kom laat ik het weten
Hahahahhaha je laat me lachen Denise. ik wil ook wel 5x in 1 jaar feest maar doe maar niet met 2 kids word dat een dure grap hahaha
Hahahaha idd mijn moeder wil tegenwoodig alles uitgebreid dus dan krijg je dat......ik denk dat ze helemaal dol wordt als ze hoort dat ik zwanger ben
Ja de allereerste, en ik ben zelf ook eerste kleinkind van mijn oma dus die wordt net zo dol hihi, kindje wordt verwend, dat weet ik nu al hihi
Jah ik morgen de vk bellen, als ik daar zeker met 8 geen echo krijg ga ik naar zo'n echobureau, wordt sowieso zo onzeker van het niet hebben van kwaaltjes en wachten tot 12 weken wachten met echo en vertellen gaat me te lang duren
hahaha ja dat wil ik best geloven dat het vertellen dan lang duurt en als je al zo een goede band hebt dan is het helemaal moeilijk om je mond te houden. ik hoop dat ze niet moeilijk doen en je gewoon met 8 weken een echo geven ben zoiezo blij voor je dat het raak is
Ik hoop het ook Nou maar hopen dat het bij jou ook snel raak is, je kan in ieder geval weer aan de klus.....
Ja dat is al fijn dat ik aan de klus kan die periode vind ik echt 100x niks, maar ja zonder dat oook geen baby. komt goed hier hoor in de tussentijd heb ik 2 koters om van te genieten
Oh zo dus je kan vanavond weer Ik ga afsluiten, ff hondje uitlaten en dan naar bed, morgen weer werken na een week vakantie
ok ja ik ga er ook vantussen idd straks maar lekker naast me vent gaan liggen slaaplekker voor straks
Hi dames!! Denise van harte met je zwangerschap lieverd!! Dikke knuf!! Hier alles Oké. Heel erg druk met mijn werk(heb al 6 weken het werk van een collega erbij en t begint nu op mijn rust te werken. Daarbij ook al flink aan t inpakken voor t huis. Verder zijn we weer aan de veilige sex bezig. Wilde toch opassen na de controle. Aankomende week bloekprikken voor de chromosomen. Xx