Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @Nouvy geniet van jullie weekendje weg meid, je hebt het verdiend er ff lekker samen tussenuit dat is altijd wel lekker.

@Ashley Rose als het inderdaad raak is dan maken die 2 dagen ook niet meer uit, maar ik snap dat je het graag snel wilt weten.

@danielle: heel veel succes meid, ik ken het als je zo zenuwachtig bent, dat was ik ook bij onze eerste echo, maar alles komt goed. Heel veel succes.

@jesje, fijn dat je jezelf weer beter voelt meid en de badkamer uitsoppen kost heel veel energie, dus op zijn tijd even rusten dan komt het helemaal goed.

2. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hey ash!! Is er al nieuws?!

Ben gister naar huis gestuurd door mijn Engelse manager. Ben een beetje overwerkt omdat die collega van mij al 2 maanden ziek is. Ben vandaag nog maar thuis gebleven.

Voel me echt een muts. Koffietijd staat op en ik zag dat ze t opnemen in de gouden kooi?! Bizar.

Hoe is t hier verder?

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi dames

@ashley rose: hopelijk zijn vandaag je testjes binnen!! en volgens mij als je nou zwanger bent, waar het wel steeds meer op lijkt, dan MOET jij wel een knapstreep krijgen!;)

@an: wel een beetje aan jezelf denken hoor meid! je hebt straks al genoeg energie nodig voor de verhuizing!

oh ik ben blij!! heb net kaartjes besteld voor marco borsato voor mijn zus en mij:D wij gaan altijd naar het concert, maar door de komst van de baby kon ik elke keer niet bestellen, want shit wat kost het allemaal veel geld he! maar ik heb ze nu dus dat wordt helemaal leuk!!
    vanmiddag ga ik nog wat dingetjes voor de babykamer kopen, want we hadden van de oma van mijn vriend 300 euro gehad om voor de baby iets te kopen, dus daar waren we wel heel blij mee:D

4. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Hoi allemaal, ik heb vanmorgen mijn echo gehad en alles was goed! Het hartje klopte als een bezetene! En het was ook meteen te zien op de echo uitwendig dus! Wij blij de vk had gezegd dat de kans groot was dat er niets te zien zou zijn! Wel dus en ook meteen!! Wij weer helemaal opgelucht en superblij dat alles goed is!:)

5. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Ben trouwens een dagje vooruit gezet dus nu uitgetelde datum 19-8, ben nu 8w6d!

6. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @danielle83 wat mooi meid, fijn dat alles goed is zeg. Weet je hoe hoog het hartslag van jullie kindje was of niet?

7. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Nee dat kunnen ze niet zijn bij de vk

8. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @Ashley Rose en hoe staat het bij jou meid? Al nieuws?

9. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Hoop voor dr dat ze als ze thuis komt kan testen! Maar ga er van uit dat je wel zwanger bent!

10. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @danielle83 dat vermoeden heb ik ook wel, maar een test kan alleen maar positief aangeven he, dan weet je het ook zeker. Hoop dat ze thuis der testen aantreft en een positieve test heeft, maar dat zullen we misschien vanavond nog wel lezen.

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Fijn dat je echo goed was Danielle!

Ashley...Ashley....waar ben je dan...;)??

12. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    danielle, geweldig nieuws dat de echo goed is meid!! :D valt weer een spanning van je af he.. leuk!!

ash.......???? joehoe.....?? waar ben je dan?? :p

13. maikki

maikki Actief lid

17 nov 2010
    181
    0
    0
    zuid-limburg
    helaas zegt een positieve test niet altijd dat het raak is :(:(:(:(:(:( ik ben het bewijs mijn test hebben jullie gezien en de arts in het ziekenhuis had ook zoiets van vreemd maar dat kan nu eenmaal gebeuren dat het test positief is terwijl je niet zwanger bent.
    wil de moed niet ontnemen van Ashley. hoop voor haar dat het raak is weer eentje erbij een echte babyboom hier en de rest volgt hopelijk dit jaar ook nog

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou ik dacht hier wel te lezen dat ashley eindelijk kon testen vandaag, maar nog geen nieuws dus;)

@maikki: dat jij een vals-positieve test hebt gehad is heeeeel erg uniek hoor meid.

@danielle: wat fijn dat je echo zo goed was meid! en als je straks wat verder bent gaan ze naar het hartje luisteren met de dopler en daar kunnen ze wel het aantal slagen mee zien hoor;)

ik moet morgen weeeer bloedprikken. ben namelijk rhesus-negatief dus moet op antistoffen prikken en krijg een prik in mijn bil;) ook prikken ze gelijk weer op iijzer.

15. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Asley had nog een etentje van haar werk dus was zowizo laat
    thuis!
    Verdere ja jesje weet ik dat ze dat later gaan doen, mij maakte dat verders niet uit, ikkuh vroeg het:)

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    asley wat een spanning... blijf nog steeds duimen draaien maar je bent volgens mij gewoon hardstikke zwanger

17. maikki

maikki Actief lid

17 nov 2010
    181
    0
    0
    zuid-limburg
    ik weet na de echo en bloed prikken was het definitief nee weet nu wel waar ik aan toe ben en hoop dit nooit meer zo mee te maken je gaat blij 2011 in en nog geen dag later word de hoop je weer ontnomen maar ja zo is het leven we gaan gewoon lekker door

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja dat snap ik maikki. je denkt dat je droom werkelijkheid wordt en dan ineens zoiets. vind het ook echt raar dat jij zo'n positest had hoor!

19. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    Goede morgen ladies,

hier de dag van de 12weken echo vanmiddag.. maar kan jullie helaas na het weekend wat laten weten, na de echo ga ik meteen een weekendje weg met mannetje..
    hier slecht geslapen, zal wel de spanning zijn of het wel allemaal goed zit nog.. :) nog even werken en straks weten we meer.. ;)

ashley, ik hoop na het weekend een knal test van je te mogen bewonderen..

de rest van de dames, allemaal een super fijn weekend..

20. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    dat is helemaal waar meid, maar als je eenmaal een posi test hebt en daarna een mk krijgt dan zakt het wereldje even hard weer terug van hemelsgeluk naar harde werkelijkheid..
    hoe dan ook.. iedereen wilt het zo graag en dat maakt het wel fijn dat je je gedachtes kunt delen met andere meiden!!

Deel Deze Pagina