Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maikki

maikki Actief lid

17 nov 2010
    181
    0
    0
    zuid-limburg
    ik had het al gevonden
    ashley heel veel sterkte

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    hey meiden..
    nee niet weer voor ashley, dat zijn er dan 2 achter elkaar.....
    ik pb zo wel even..

over verlof hihihi kan ik zeggen dat ik die nu al heb.. geen werk..
    over de sex, ik zal wel weer een uitzondering op de regel zijn geweest, ik had juist meer zin in sex.. maar ben altijd al apart geweest..

heb papieren vanuit het ziekehuis binnen, een hele vragenlijst, ze willen alles van je weten... hoe oud je moeder was met hoeveel weken je zelf geboren was, ziektes en afwijkingen hoeveel je klust, of zich daar problemen bij bevinden etc etc...
    als ik die opstuur dan kan ik de afspraak verwachten.. spannend

an je zal het net zien dat het nu wel raak is... zo werkt het vaak wel...
    bb goed klussen he wij maken dit lijstje roze deze maand (hoop ik)

heb de pre-seed binnen wel enorm prijzig.. 35 euro voor 6+2 tubetjes voor eenmalig gebruik.. eens zien of we het vergoed kunnen krijgen door de verzekering, even momenteel kluspauze, gereedschapproblemen:D:D hopelijk genezen voor me ei, nog geen ei gespot..

3. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ooh nee he, wat erg voor Asley............

4. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Fidel nou moet het lukken hoor.
    ik moet vanavond laat zal wel snachts zijn gaan klussen echt beter is die vent van mij niet moe, want tussen de middag kon niet moest gelijk weg belangrijke afspraak

het word een rose februari

5. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hahaha idd een roze februari :D ik strooi hcg

6. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hier vanmiddag MVM langs geweest, ik mag tot 31 maart plassen in van die mooie blauwe containers :D

7. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @Denise ik ben ook vanaf vorige week donderdag bezig met MVM. Vind het fijn om mensen te helpen die moeite hebben om zwanger te worden. Hoeft alleen in een maatbeker te plassen en om te gieten, verder hoef je niks te doen.

Morgen is mijn verjaardag joehoe. Dan word ik 25, is mijn laatste verjaardag als niet moeder zijnde. Zal wel latertje worden, dus ben morgen niet op Zwangerschapspagina en lees zondag alles bij. Allemaal een fijn weekend en een fijne avond nog.

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ikkuh, veel plezier morgen!

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ikkuh: gefeliciteerd met je verjaardag!!

@babyboom: klus ze meid!!

@ashley rose: jeetje meid, wat ontzettend klote voor je!! heb er geen andere woorden voor....sterkte ermee...

@an: hoe is het bij jou meid? nog geen ongi? wanneer ga je testen?

10. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    ladies,

zoals jullie zien ben ik gister ongi geworden. absoluut geen shock zoals ik al zei voelde ik me echt niet zwanger als de vorige keer.

weer enorme krampen gehad!!

ik ben blij als de uitslagen van het bloed er is... eer we die hebben kunnen we rustig gaan klussen en hopen dat alles goed gaat.

11. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Toch balen An

Gefeliciteerd Ikkuh, veel plezier

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    dag dames nog geen ei gespot dus tot nu toe geen korte cyclus....

heb wel mega-anders nieuws.... ik wordt tante !!!
    me zus is zwanger.... van de week heeft ze het verteld... 1e echo gehad alles goed, beetje heel dubbel gevoel... heel blij voor haar/hun maarja..... we wachten geduldig af en we gaan ervoor... zal wel mooi zijn als het nu lukt, dan samen zwanger zijn...

13. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Gefeliciteerd Ikkuh :D

Wat leuk Fidel
    En toch wel een beetje jammer an

14. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hey Fidel,

Wat leuk nieuws!! snap het dubbele gevoel wel, maar zo mag je toch een beetje "oefenen" tante Fidel :)

het is idd wel een beetje jammer babyboom, maar het is beter zo.. ff huisje op orde.. vast contract in de pocket krijgen en dan mag er een kleintje komen!!

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    net me temp ingevuld, daar heb ik volgens hun me ei al gehad, geloof er niks van anders heb ik echt een ronde overgeslagen...

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Fidel, gefeliciteerd met het tante worden! Het is zo leuk om dat te horen, ik word dit jaar ook 2x tante:) Snap je dubbel gevoel wel hoor! Het is jullie ook zo gegund!!!

17. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Goedemorgen iedereen alles goed hier? hier we hoor beetje last van me maag maar dat is het ook wel en veel bubbeltjes in me buik dacht van de week dat ik "geaait"werd aan de binnenkant van me buik kan dat?

18. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Wij hebben van de week slecht nieuws gehad. Mijn schoonzus (de vrouw van de broer van mijn man) is 20jan uitgerekend. Dus we zitten echt te wachten wanneer dat kleine manneke komt. Moet er wel bij vertellen dat die broer ruzie heeft met de hele familie, zo ook met mijn man... ik ga het hele verhaal niet vertellen. Deze zwangerschap was ook al niet gepland, ze kenden elkaar 2 weken toen ze zwanger raakte. Toen zijn ze uiteindelijk getrouwd. We denken allemaal ons 'eigen' ervan.

Nu belde mijn schoonmoeder van de week dat de baby van hun niet helemaal in orde is. Hij heeft een kransslagader die of verstopt zit of vernauwd is. Hij zal binnen 2 weken na de geboorte een hartoperatie nodig hebben. Ik schrok me rot... en heb gelijk maar iets laten horen aan mijn zwager. Waar ik tot nu toe nog geen antwoord op heb gekregen. Ikzelf ben ook nooit echt boos geweest op hun. Maar ik moest dit gewoon even doen van mezelf en ben er blij om dat ik mijn medeleven betuigd heb.

Nu is het wachten of de bevalling vanzelf begint en anders wordt ze a.s. donderdag ingeleid. Ik hoop dat de bevalling goed zal verlopen en dat dat manneke helemaal weer gezond wordt na de operatie. Maar het is wel een dubbel gevoel, want hun hebben de familie allemaal wel wat aangedaan.

Ik kan wel 1 ding vertellen, zij heeft de zus van mijn man dreigbrieven gestuurd en ze wilde wel wat vrienden achter haar aansturen... Ze zal voor altijd over haar schouder moeten kijken werd er gezegd. En dat alleen maar omdat mijn andere schoonzus niet echt reactie gaf toen op het nieuws dat zij zwanger is. Ik snap dat wel, mijn andere schoonzus was toen al 2,5jaar bezig met zwanger worden, zij had echt zoiets van... waarom duurt het bij ons zo lang? En is zij binnen 2 weken in verwachting??

Al met al zijn wij nu met zijn 2en gelijk zwanger, mijn schoonzus loopt 4 weken voor op mij en dat is natuurlijk wel heel leuk! :)

19. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Het is idd leuk dat jullie tegelijk zwanger zijn, maar mensen zeggen en doen snel dingen die ze niet menen als ze boos zijn. Ik denk dat er gewoon is goed gepraat moet worden in de fam.

20. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja vind ik ook, maar de familie is nogal koppig.. zacht uitgedrukt

Deel Deze Pagina