Toch leuk dat ze nu is bijgedraaid Ik ben lekker dagje vrij gelukkig pffff was moe zeg. Ik ga zo ff naar een grote babywinkel ff kijken voor een cadeautje voor mijn zusje, daar gaan we het morgen aan vertellen
Weet nog niet, ik had een een shirtje gezien met de tekst 'tantes kleine boefje' maar die kon ik alleen op internet bestellen. Ik ga vanmiddag even kijken bij de babydump en nog winkel in Velserbroek mss hebben ze het daar gewoon in de winkel. Ook ga ik alvast kijken voor een Angelsound, in het september topic was er iemand die hoorde het hartje al met 8 weken, dus ik vind het het proberen waard. Mss hoor ik het wel vanaf wk 10 ofzo dan heb je toch iets voordat je je babytje voelt
uhu maar als je placenta der voor ligt hoor je het veel moeilijker zeg maar....bij mij ligt die voor me kindje helaas waardoor ik dus het hartje nog niet gehoord
en leuk dat je zo'n shirt wil kopen voor je zus en ga ook kijken voor angelsound ding maar weet niet of ik ht echt ga kopen
Haha nou opschieten dan maar. Ik vind 30 euro voor een Angeldsound totaal niet veel dus ik heb het er wel voor over, ik hoop gewoon dat mijn placenta goed ligt en anders heb ik gewoon pech
Hi Denise, hier ook een voor en laag liggende placenta, ik hoorde het vanaf 12 weken. Nog steeds superleuk! Zo eens in de week luister ik nog altijd even! In het begin vaker, maar nu voel ik haar
heej Dames gaat wel goed hoor, k zit op het wacht bankje. Hopend dat het nou eens raak is kan ik ook gezellig mee kletsen met jullie? al wat echo's gehad en hartjes zien kloppen
Jah ik ben wel benieuwd, ik ga er gewoon 1 halen, ben er op voorbereid dat ik het ook niet zou kunnen horen, en dat er dan dus niets is om mij zorgen over te maken. Lijkt mij gewoon prettig om te horen dat het nog goed zit, zeker "voor"dat je het gaat voelen.....
hihi dank je wel lieverd hoop dat ik goed heb gekust want vriend was 2 dagen weg en juist die periode is mijn eisprong geweest
Oeh wat een goede berichten langs gekomen van goeie echos en nooky wow! zoveel vooruit gezet geworden? lekker hé, ben je in een klap meteen over de 12weken heen.. ik heb alleen maar 1echo foto voorbij zien komen, waar blijven de andere fotooooooooooooooooooos?? ben benieuwd wij hebben vorige week een doppler gekocht bij babyplanet, maar tot nu toe geen hartje kunnen vinden.. maar aangezien de 12 weken echo ook een 'probleem' was, denk ik ook dat het bij mij wat verder naar achter ligt vanwege de placenta ofzo.. maarja we blijven zoeken en zoeken.. net doktortje spelen: zoek je plekje hahaha.. hier willen we het ook weten wat het wordt, maar we zouden het tussen ons houden maar ben benieuwd of ik dat wel vol ga houden met jullie meiden hier hahaha.. voor niks te schrijven de namen hebben we ook al, ik heb de jongensnaam en vriend heeft de meisjesnaam uitgezocht/gekozen dit wordt op het laatste pas bekend gemaakt hihi.. bb, wachtbankje meid.. nog even volhouden.. en dat je 2dgn niet hebt geklust wilt niks zeggen hé sperma houdt wel meerdere dagen vol dus probeer positief te blijven ondanks je 2 misbare klusdagen.. hier draaien en duimen weer.. en voor de rest van de meiden die aan de klus zijn geweest natuurlijk ook! oeh dit wordt weer een boekverslag.. dus maar weer eens even stoppen
@bb ik duim voor je meid, ben heel benieuwd en zoals Nouvy zegt sperma gaat wel ff mee dus hoop dat het raak is voor je. Je hebt het verdiend net als al die andere hier die het nog jammer genoeg nog niet gelukt is. Ik gun het jullie allemaal dames.
hey heb jullie gevonden!!! dankjewel voor je berichtje fidel ik was jullie al kwijt hehe wat een hoop zwangeren op de lijst GEWELDIG!