@ Fidel gefeliciteerd, wat fijn om hem iedere avond thuis te hebben, heerlijk. Geniet ervan. @ Jesje ik geloof dat het bij jou geen bolletje meer is haha, dat mag ook wel na al die weken he. @Maikki hopelijk voel je je snel weer een stuk beter meid, beterschap. @ babyboom hoe is het met jou meid?
heej ikkuh, wat lief dat je nog aan me denkt *knuf* het gaat wel btje hoesterig temp is vandaag gestegen weet niet of het komt omdat ik me niet super voel of dat ik maybe zw ben. heb veel kwaaltjes dit keer dus hoop dat het raak is, nog 3 dagen w8en. hoe gaat het met jou?
@babyboom met mij gaat het goed. Mag niet klagen in ieder geval. De moeheid begint er een beetje uit te gaan, dus voel me wel fitter. Ben verder ook nog helemaal niet ziek geweest ofzo. Vandaag alweer 10 weekjes het gaat zo snel allemaal. Over 3 weekjes weer naar de verloskundige, kijken hoe het allemaal gaat enzo. Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Je kunt al 4 dagen voor je NOD testen he haha. Ben beetje nieuwsgierig *knuf* terug en ik blijf voor je duimen.
wat fijn dat het goed gaat krijg je dan ook gelijk je echo?? Spannend hoor je ik kijk wel of ik er vandaag 1 doe anders morgen ofzo
kwaaaaaaaaltjes? enne? welke heb je allemaal meid? spannend je nod komt eraan, wanneer ga je testje doen?
dank je wel meiden Ik heb op een ander forum afgesproken dat we morgen gaan testen, dus morgen Ik heb gevoelige borsten (altijd voor nod) Ik heb 3 dagen steken in mijn borsten gevoeld(voorheen 1 keer een steek gevoeld nooit zo lang) ik ben misselijk (niet heel erg) me buik rommelt en ik voel krampen btje alsof ik on word maar toch weer net niet zo. ik huil om alles hahaha en voel me uitgeput (kan ook zijn doordat ik me niet zo lekker voel)
Aan je kaartje ligt het in elk geval niet . Morgen 11DPO? Op dag 7 zou een innesteldip kunnen zijn...ik duim voor je
@babyboom, ga je morgenvroeg testen, ik ga voor je duimen meid. Veel succes met testen. Heb 26 januari mijn termijnecho al gehad en ben toen 6 dagen terug gezet, maar ik weet nu niet of ik elke keer een echo krijg als ik op controle moet komen. Hoe ervaren jullie dat?
heb zo juist een test gedaan OMO-WIT helaas en heb ook vannacht koorts gehad dus dat helpt ook niet mee kan niet op mijn temp vertrouwen pff dus afwachten heb echt het gevoel dat de duiveltjes komen
@babyboom, geef de moed niet op he. Misschien test je pas later positief, dat kan ook he. Even afwachten dus. Hoop niet dat de duiveltjes komen meis.
@BB, ik haat die omo-witte testen!!! Ik duim voor jou voor roze!!! @Fidel, WAT SUPER!!!! Owww wat heerlijk, elke avond je mannetje thuis!!! Gefeliciteerd en geniet ervan!!!
Hier is de bandenpijn weer voorbij, zal er wel bij horen... Mijn buikje begint een beetje te groeien nu, het gaat wel opvallen. Heeft lang geduurd bij mij! Vind het wel leuk dat het te zien is nu! Maar een bolletje is het nog niet echt, ik wil ook een bolletje hahaha!!!!
hoi meiden mijn nekplooimeting van gisteren was helemaal ok! ben ook nog twee dagen vooruit gezet, dus ben nu 12w1d en 17-8 uitgeteld! helemaal goed!!
Owww zeggen ze gelijk hoe het eruit ziet?! Hopelijk doen ze dat bij mij ook en hoef ik niet nog een paar weken te wachten op de uitslag... 15febr. mag ik!