geweldig nieuws..!! maaruh mss een stomme vraag: als je een termijn echo hebt gehad, kun je dan weer een paar dagen naar voren gezet worden? of had je nog geen termijn echo? ik weet het niet meer.. maar desondanks dat, het is wel een super nieuws!
spannend msrock, nu jij ook een posi uitslag daar gaan we voor de 15de hebben wij de 3de echo, 16weken kben benieuwd.. begint nu wel op te schieten die weken hahaha
aaah meissie, probeer je niet gek te maken, en gewoon over 2dagen weer testen als je nog geen rode duiveltjes hebt! dus SSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTT: weg blijven rode duivels :x:x ik hoop het zo nog voor je meid!
Je mag tussen de 11 en 14 weken voor nekplooimeting... En de metingen van de kleine wezen uit op 17-8! Dus of je nou wel of geen termijnecho hebt gehad ze kijken naar de metingen van de kleine!@ msrock heb je al bloedgeprikt? Zoja dan krijg je meteen de uitslag zo niet dan snel laten doen! Anders moet je wel nog ff wachten voor de uitslag
Bah wat balen weer babyboom, ik hoop toch echt dat je snel een positieve test in je handen mag hebben
@ babyboom ik had die rode duivels niet besteld, wat jammer zeg. je had nog wel zulke goeie pendels, maar het valt weer tegen jammer. @danielle83 wat mooi dat de nekplooimeting helemaal goed was. Zijn er zwangere die met 13 weken bij de verloskundige kwam en een echo kreeg?
heey dames, Ben hier nieuw enne beetje ongeduldig.. haha.. Ik heb precies in me vruchtbare periode seks gehad, althans wel ongeveer in me vruchtbare periode. En voel me echt al dagen alsof ik ongi moet worden, me borsten zijn zo gevoelig en gisteren onwijs zwaar. Heb soms heeel warm, dat is voor mij dat ik dan weet owjah word ongi maar dat ben ik net geweest. Voel me ontzettend moe, allemaal klachten als ik ongi moet worden en heb kleine steekjes beneden in me buik, dat heb ik echt nooit. Van me eisprong voel ik persoonlijk nooit wat, dus dat kan echt niet zijn. Ik voel wel altijd wanneer ik ongesteld moet worden paar dagen vantevoren. Wat is jullie mening, kan het uperhaubt al zo vroeg? Het was 22 jan dat ik seks heb gehad en rond die tijd heb ik me vruchtbare periode. Liefs
dat kan altijd natuurlijk dat je zwanger bent maar een heel hoop dames zullen het met me eens zijn dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden helaas. de enige manier om erachter te komen is een test doen. wanneer heb je je nod? die moet wel bijna zijn toch? @nouvy: ik kreeg bij mijn vk een echo met de intake, dat was met 8 weken en toevallig heb ik vorige week een liggingsecho gehad, maar verder nooit. is ook niet gebruikelijk hoor. ze gaan dan wel meestal kijken of ze het hartje al kunnen horen met de doppler, maar het hoeft niet dat ze hem dan al horen. wel jammer he? je wilt je kleintje toch zo vaak mogelijk zien ik moet maandag weer naar de vk, hoop ook dat ze nog een keer een liggingsecho doen hoor haha, ookal zie je er niet veel meer van omdat ze al veel te groot is. de kraamhulp is net geweest hier en alles was goed. moet alleen nog het bed verhogen, maar klossen kunnen niet onder ons bed, dus moet even kratjes bier eronder zetten.
NOD lijstje: februari : 9 feb. Wolfje22 12 feb. Fidel2010 25 jaar ronde 21, 1e kindje maart: .... maa. Baby Boom 26 jaar ronde 8, 3e kindje Zwanger: 26 mar Jesje1982, 28 jaar MEISJE,ronde 3 raak 1e kindje 27 mei CM1978, 32 jaar, MEISJE, ronde 3 raak 1e kindje 27 juli Nooky 20 jaar, ronde 6 raak 1e kindje 28 Juli Nouvy 27 jaar ronde 3 raak 1e kindje 14 aug.Trine 26 jaar ronde 1 raak 1e kindje 22 aug.Danielle83 27 jaar ronde 2 raak 3e kindje 24 aug MsRock 26 jaar ronde 6 raak, 1e kindje 25 aug. ikkuh86 24 jaar ronde 2 raak 1e kindje 13 sep. DeniseG1986 24 jaar ronde 9 raak 1e kindje Bevallen : 12 dec. Ikkedus, 27 jaar, 01.00 uur, meisje, Hannah, 1e kindje baby boom dikke knuffel, ik kom je bijna achterna
MIjn leeftijd mag aangepast worden naar 25 jaar en mijn bevallingsdatum mag aangepast worden naar 31 augustus 2011
NOD lijstje: februari : 9 feb. Wolfje22 12 feb. Fidel2010 25 jaar ronde 21, 1e kindje maart: .... maa. Baby Boom 26 jaar ronde 8, 3e kindje Zwanger: 26 mar Jesje1982, 28 jaar MEISJE,ronde 3 raak 1e kindje 27 mei CM1978, 32 jaar, MEISJE, ronde 3 raak 1e kindje 27 juli Nooky 20 jaar, ronde 6 raak 1e kindje 28 Juli Nouvy 27 jaar ronde 3 raak 1e kindje 14 aug.Trine 26 jaar ronde 1 raak 1e kindje 22 aug.Danielle83 27 jaar ronde 2 raak 3e kindje 24 aug MsRock 26 jaar ronde 6 raak, 1e kindje 31 aug. ikkuh86 25 jaar ronde 2 raak 1e kindje 13 sep. DeniseG1986 24 jaar ronde 9 raak 1e kindje Bevallen : 12 dec. Ikkedus, 27 jaar, 01.00 uur, meisje, Hannah, 1e kindje
Sarah, ik denk niet dat dat aan jezelf manipuleren ligt of je wat voelt of niet. Ongesteld worden en zwanger zijn kan nou eenmaal heel goed dezelfde kwaaltjes geven. En je lichaam kan je heel goed voor de gek houden, of je dat nou wilt of niet De enige echte oplossing is een test, maar dan moet je nog even wachten tot om en nabij de 17e
NOD lijstje: februari : 9 feb. Wolfje22 12 feb. Fidel2010 25 jaar ronde 21, 1e kindje maart: .... maa. Baby Boom 26 jaar ronde 8, 3e kindje Zwanger: 26 mar Jesje1982, 28 jaar MEISJE,ronde 3 raak 1e kindje 27 mei CM1978, 32 jaar, MEISJE, ronde 3 raak 1e kindje 27 juli Nooky 20 jaar, ronde 6 raak 1e kindje 28 Juli Nouvy 27 jaar ronde 3 raak 1e kindje 14 aug.Trine 26 jaar ronde 1 raak 1e kindje 17 aug.Danielle83 27 jaar ronde 2 raak 3e kindje 24 aug MsRock 26 jaar ronde 6 raak, 1e kindje 31 aug. ikkuh86 25 jaar ronde 2 raak 1e kindje 13 sep. DeniseG1986 24 jaar ronde 9 raak 1e kindje Bevallen : 12 dec. Ikkedus, 27 jaar, 01.00 uur, meisje, Hannah, 1e kindje
Ja maar ik moet niet ongesteld worden dat is de ironie. En ik geloof zelf echt dat lichaam en geest 1 is en dat je door als je iets graag wil je zelf wel voor de gek kan houden, je lichaam doet dat alleen als je geestelijk, onbewust wel iets hoopt. En ik hoopte in eerste intstantie van niet bhhahaa maar goed het is gewoon even afwachten, je kan toch wel na 2 weken een test doen toch?
ja precies, dat is waa ja hahaha.. Sorry lekker snugger van me... Pff ik ga gewoon nu niet meer op de site, anders word ik gek en ik laat het weten of het zo is of niet. Bedankt lieve dames!