@sarah: hier mag je zoveel zeuren als je wilt hoor meid haha, we zijn wel wat gewend inmiddels! en als je zwanger bent, ben je weer ongeduldig tot de eerste echo, dan de tweede en nu ben ik zover dat ik weer ongeduldig ben voor de bevalling hihi, dus wen er maar aan! heb je trouwens wel een vaste relatie?
@Jesje1982 Oh oke dat is heel erg fijn om te lezen AHAHHA ja dat kan ik heel erg goed begrijpen, dan wil je zien hoe hij/zij eruit ziet zeg maar en helemaal dat je dan eenmaal in je handen wil hebben haha... Bijzonder hoor. Uhm me relatie is pril, dat is ook beetje probleem. Maar goed, ik zie wel, ik kan me woensdag gaan testen of ik heb opeens hele andere klachten van me ongesteldheid. Of ik ben gewoon zwanger en dan zal ik oook heel erg blij zijn, dat heb ik nu wel heel erg. @Nooky, leuk zeg je babykamer!! Hopelijk gaat je hoofdpijn snel weg
@Denise1986, ik ben heel erg blij voor jullie! Gefeliciteerd, sorry helemaal vergeten te zeggen Pff ik ook, word langzaam beetje gek hahaa... Echt irritant dat het zo lang duurt, stomme HCG
Haha idd, je zou zo'n test van kruidvat kunnen doen, die van 2 voor 5 euro, die zijn heel gevoelig mss dat je daar nu al wijzer van wordt
Oh oke dat is ook wel een goede ja. Ik heb nu wel 1 van etos, knap van me he heb nog niet geprobeerd hahhaa... Maarre die zijn dus wel gevoelig? Die ga ik dan wel morgen halen en dan kan ik alsnog die andere op woensdag gebruiken. Nou als dan beide negatief is, dan lijkt me de hint heeeeeel erg duidelijk hahahhaa...
Er is lekker veel gekletst vandaag zie ik! Mijn schoonzus en zwager waren vandaag op visite, die ene die ook zwanger is, echt leuk.. ze loopt 4 weken voor op mij. Ze zijn de hele dag geweest en vanavond lekker naar de Mac met zijn 4en haha.. de mannen hadden al genoeg maar wij hebben 3x besteld... tsjaa.. we zijn niet vol te krijgen, de babytjes eten goed mee denk ik haha! Heb echt een buikje nu, was gister bij de kapper en daar wist nog niemand het... zag ze kijken naar mijn buik en toen kwam DE vraag natuurlijk... hoe kom jij aan die buik??? Dusja, ze waren allemaal heel blij voor me.
@sarah: ja je zou die kunnen proberen, maar is nog wel te vroeg denk. hoewel ik zelf wel 5 dagen voor nod met die van kruidvat posi testte, maar dat ligt er maar net aan hoe snel je hcg aan maakt. dat is bij iedere vrouw anders, sommige moeten echt ruim overtijd zijn om een 2de streepje te krijgen. maar ja, dat weet jij natuurlijk niet hoe dat bij jou zit gelukkig zijn die van de kruidvat niet duur en zitten er 2 in. je moet dan wel die van 2 voor 5 euro nemen hoor, die zijn heel gevoelig, die andere niet. mocht je nou gaan testen, moet je wel zorgen dat je niet te veel drinkt van tevoren, zodat je plas goed geconcentreerd is, vooral als je te vroeg test. haha ik klink net als een ervaringsdeskundige nu haha @nooky: geloof mij, je krijgt een stuk meer rust als je kamertje klaar is hoor, ik kan het weten @msrock: ik heb gister ook al mac op haha. en wat leuk dat jullie zo weinig schelen! kan je lekker alles samen doen! ik mag zo weer naar de vk, ben benieuwd of er weer veel kilo's bij zijn, hoewel het de laatste tijd wel meevalt moet ik zeggen. de laatste keer was ik niks aangekomen, maar denk dat er nu wel weer een paar aan zitten, aangezien ik de laatste tijd echt meer begin te eten
@jesje ben benieuwd dan of je veel bent aangekomen. @Sarah het is inderdaad vroeg om te testen maar die met Kruidvat 2 voor 5 euro kun je al 4 dagen voor je NOD testen. wij horen graag als het zover is. @Nooky wat leuk dat hij de kamer al in elkaar wil zetten. Dat wordt indd verbouwen als hij niet op de kleine kamer past haha.
jah idd het bedje staat al in elkaar en de kast ook nu alleen nog de commode in elkaar zetten der staan nu alleen nog 2 witte kleding kasten van ons op de grotere kamer met de babyspullen die passen niet op de kleine kamer dus ff kijken wat we daarmee doen...en dan nog slaapkamer verven of behngen ofzo
@Nooky dan heb je nog wat te doen haha. Wij zijn ook bezig met voorbereidingen. Hebben voor boven nieuwe laminaat gekocht. Dus die wordt binnenkort gelegd. Verder heeft mijn vriendlief op de babykamer 1 muur limegroen geschilderd. Echt supergaaf. Wij hebben namelijk alles groen. Alles wat we kopen zit wel limegroen in. Het is neutraal dus kan altijd.
hoi dames nou ben net terug van de vk, maar ben niks aangekomen. wel is mijn baarmoeder te hard gegroeid, dus moet morgen weer op zwangerschapssuiker laten prikken ik heb dat al 2 keer moeten doen en de vorige keer zat ik al op het randje, dus hoop niet dat het zo is. het kon ook met de groei van de baby te maken hebben, maar ze wilden het wel even testen.
Wel goed dat ze het even testen! Ik moet ook suiker prikken, heb vanochtend een formulier meegekregen van de vk. Verder is mijn volgende echo niet in de echopraktijk maar bij de gyn. Ze willen toch eerder dan 31 maart onderzoeken hoe het zit met de placenta enz. Ze denken nl. dat er naast de laagliggende placenta (wat al niet heel handig is) ook een bloedvat voorlangs loopt (vasa praevia) en dan kan de baby er niet uit...dat is zelfs gevaarlijk. Ik hoor zodadelijk wanneer ik bij de gyn terecht kan. Ik ben er rustig onder, want het voelt alsof ze alles goed onder controle hebben ! Bloeddruk, wegen en hartslag prima! Ze signaleerde wel zo'n rode verticale striae streep op mijn buik (had ik nog niet gezien)...tja, dat hoort erbij denk ik dan maar...!
Heey Dames, Net test gehaald van kruidvat 2 voor 5 en heb gestest. En ben niet zwanger, ik weet niet of het al te vroeg is om te testen maar voor mij is nu wel gewoon klaar haha.. Ben klaar mee, dus ik heb nu zoiets vanne, ben niet zwanger. Thanks voor al jullie luisterend oog haha... liefs!