wat leuk een babykamer uitzoeken. wij gaan over 2 weken ook kijken voor een babykamer, hebben er al eentje in gedachte dus dat is ff afwachten. Mijn ouders, zus en schoonbroer gaan ook mee dus dat wordt een dagje shoppen in de babyzaak haha. Vandaag helaas ziek thuis met beginnend griepje, hopelijk snel weer beter, want dit is ook niks. sinds ik zwanger ben heb ik het al 3 keer gehad, dus heel erg vatbaar.
klik links boven aan op home, dan staan er drie foto's.. de eerste is van de baby van de maand, de derde voor de buik van de maand, de winnaar hiervan wint een prijs, dus wel zo leuk als er zoveel mogelijk mensen stemmen... ikkuh beterschap, en trouwens op het moment staan er zowieso veel babyspullen ook in de gewone folders.. deze week ook bij de lidl luiertas, boxkleed, vorige week bij de kruitvat, soms dan neem ik wel wat kleins mee, voor de babyuitzet
hoi dames! Wat leuk dat jullie babykamers zijn uit aan het zoeken! hihihi.. vandaag is mijn NOD... en normaal als ik op sta ongesteld.. Dus deze keer wat meer hoop! Nog geen buikpijn ondekt! Dus ik hoop het echt! ik heb eigenlijk nu al zo'n week.. vaak hele erge stijve tepels.. Koud of warm... maakt niet uit... Mijn vriend viel het meteen op, eigenlijk nog voor mij, want was er niet zo mee bezig... Maar haha, hebben er wel een beetje om moeten lachen... Vreemd toch? Kan dit ook een zwangerschapskwaaltje zijn? Lieffs.
wow wat leuk meid, goed dat alles goed is gegaan hebben ze niet een echofoto gemaakt? ik ben namelijk reuze benieuwd hoe groot je kleintje al is geworden ik mag komende dinsdag ook hartje luisteren bij de vk.. ben benieuwd wanneer wij de 20-wkn echo krijgen
poeh meid, dat kunnen er zoveel zijn, kwaaltjes etc.. maar ieder lichaam reageert anders natuurlijk.. helaas kan alleen een testje uitslag geven.. maar natuurlijk kun je een opsomming maken met kwaaltjes waaruit je achteraf denkt, zie je toch dus wie weet meid.. morgen anders een testje wagen? succes
jaaa ik ga zeker een testje doen.. Hopelijk word ik niet zwanger! hihiihi Vind het elke maand weer zo spannend!
geen echo helaas hoe graag ik het ook wil maarja 18maart de 20weken echo en ben idd ook benieuwd hoe gegroeid men ukkie is
ik voel hem nog niet echt wel een geaai gevoelt in me onderbuik maar voor de rest nog niet.....kan ook pas volgens de vk rond de 19weken zegt ze
Ik voel het pas een paar weken echt heel goed , het verschilt idd erg per persoon! En wat ik nu voel? Nou, gekickboks
heel erg maar me ventje wordt alweer bijna 3, dus moeilijk te herinneren maar voelde gewoon dat me buik omhoog geduwd werd... hiih
@nooky: altijd weer mooi hoor, het hartje horen ik voelde de baby voor het eerst met 15 weken, voelde een soort plopje haha, maar ik ging haar pas echt voelen met 17 weken. lijkt ook een beetje op dat je darmen rommelen, maar toch voel je wel het verschil dat het de baby is. het ligt er ook een beetje aan waar je placenta ligt. als deze voor ligt kan het wat later zijn dat je het voelt. waarschijnlijk hoor je met de 20-weken echo waar die ligt. @fidel: is alleen maar slim dat je nu alvast wat spulletjes aan het kopen bent. is allemaal zo duur, vooral een eerste kindje, dan heb je alles nog nodig.
Hi, ik ben weer terug uit het ziekenhuis! Ik ga definitief over naar de gyn en het zkh. De placenta ligt dusdanig laag en volledig over de baarmoedermond (placenta praevia), dat een natuurlijke bevalling onmogelijk is. Het wordt een geplande keizersnee. Met 32 weken krijg ik weer een echo, want er zit een stuk placenta wat nogal dun is en dat willen ze in de gaten houden. Als dat dunner wordt, wordt het met ongeveer 36 weken KS, anders rond week 38. Ze zei dat ze het goed vindt dat ik nu overgedragen wordt. Dan staat er overal een rood stipje bij mijn naam... Tja, beter een rood stipje dan dat het niet gediagnosticeerd is!! En ze waarschuwde me ook dat de kans groot is dat ik vanaf einde tweede trimester bloedverlies ga krijgen en dat ik dan gelijk naar het ziekenhuis moet komen voor controle en evt. tijdelijke opname. Ik word goed in de gaten gehouden, dus dat is een geruststelling.
@CM1978 wat fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt, dan weet je ook zeker dat alles goed is he. Alle dames nog bedankt voor de beterschap wensen. Helaas is het er nog niet beter op geworden. Griep begint nu door te zetten helaas, maar dat komt wel goed. Fijne avond allemaal.
zo dag dames weer veel bijgelezen, verder zelf weinig te melden, de dagen naar 2 maart aan het aftellen... spannend hoor.. weer de auto vandaag weer volgeladen, nu met autozitje, buggy, en een superluxe buggie, en speelgoed...