dat herken ik denise, wij pakken ook alles nieuw, wordt ook ons eerste kindje.. en de spullen pakken we meteen door voor ons 2de kindje. morgen heb je weer een echo he? hoelaat? ik hoop dat ik morgen nog even erop kom om bij te lezen iig geniet ervan..
sow dames, hier weer een dagje werken erop zitten.. en ga zo lekker naar bedje toe.. want ik heb hier en daar behoorlijk wat spierpijn gevoel pff.. over 2nachtjes hebben wij ook weer een echo, ik vind het wel spannend allemaal ondanks dat we de 12weken voorbij zijn.. nog even en dan de 20weken echo. als die ook nog helemaal goed is, nou dan kan ik helemaal gaan genieten..
Mooie kamer Jesje ! Al bijna met verlof, heerlijk hoor! MS, dat bloedverlies zal schrikken zijn geweest zeg!!! Fijn dat het is opgehouden! @all knuffel voor jullie! Beetje druk geweest dit weekend dus niet veel geweest.
Ik heb de echo morgenmiddag om kwart over 1, ik vind het wel heel spannend hoor al heb ik een goed gevoel
Ik mag dinsdag weer, echo met nekplooimeting, spannend!!!! Maar afgelopen donderdag zag de echo er goed uit, dus ben niet zo gestresst! Hopelijk krijg ik wel een goede uitslag van de combinatietest!
Kijkt er hier iemand naar Ik Ben Saunders?? Mijn zus is de tattoo-artiest die dat portret gezet heeft! Ben supertrots, ze zag er goed uit op TV!
Echo was super, ben nu officieel een week terug gezet maar dat is niet erg, ben nu uitgerekend op 19 sepember
jesje wat een mooie kamer !!! kan het me wel voorstellen hoor dat daar binnenkort een kleine babyprinsesje in ligt, vreemd idee.. en welke film ben je geweest?? denise gefeliciteerd met de mooie echo, plaats je hem nog hier even?? ben benieuwd. verder weinig beleefd het weekend, wel een drukke week op de planning, morgen trainen, woens voorlichting, vrijdag uit eten, en zaterdag het restant van de babykamer ophalen met de aanhanger
@Denise wat fijn dat de echo goed was. Ik ben toen ook 6 dagen terug gezet, maar ik zat daar ook niet zo mee. Als het kindje maar gezond is en er alles goed mee is, dan is dat ook helemaal niet erg. Fijne avond iedereen.
NOD lijstje: maart: 05 maa. Baby Boom 26 jaar ronde 8, 3e kindje 16 maa. Fidel2010 25 jaar ronde 22, 1e kindje 25 maa. Wolfje22 ronde 11, 2e kindje Zwanger: 26 mar Jesje1982, 28 jaar MEISJE,ronde 3 raak 1e kindje 27 mei CM1978, 32 jaar, MEISJE, ronde 3 raak 1e kindje 27 juli Nooky 20 jaar, ronde 6 raak 1e kindje 28 Juli Nouvy 27 jaar ronde 3 raak 1e kindje 17 aug.Danielle83 27 jaar ronde 2 raak 3e kindje 24 aug MsRock 26 jaar ronde 6 raak, 1e kindje 31 aug. ikkuh86 25 jaar ronde 2 raak 1e kindje 19 sep. DeniseG1986 24 jaar ronde 9 raak 1e kindje Bevallen : 12 dec. Ikkedus, 27 jaar, 01.00 uur, meisje, Hannah, 1e kindje ik zag dat wolfje vandaag de rode duiveltjes heeft ontvangen... balen zeker op valentijnsdag.. hele dikke knuffel
Morgen weer echo! Leuk hoor! Heb ukkie afgelopen donderdag nog gezien maarja.... kan er geen genoeg van krijgen! Heb echt rugpijn onderin... niet fijn! Ze zeiden al dat ik dat kon krijgen omdat mijn baarmoedermond naar achter gekanteld ligt, pffff fijn hoor!
@denise: wat fijn dat de echo goed was meid, is toch altijd een hele opluchting! @msrock: veel plezier bij je echo morgen! @fidel: we zijn naar een komedie geweest, want de rest vind mijn vriend niks aan haha. weet alleen de naam niet meer hihi, maar het was wel gezellig! verder heb ik eigenlijk niet echt iets te melden
goed met jou dan an? ik ben allen iets te vroeg op gestaan denk ik ben alweer moe maar heb smorgens ook zo'n honger zeg... pff ookal weer bijna jarig en dan is het al weer bijna 18maart en dan eindelijk onse uk weer zien
@An spannend nog een paar daagjes kun je weer testen! Hier gaat alles goed,alleen heb weer bekkeninstabiliteit. @Nooky ben jij ook bijna jarig? Ik ook! 27ste word ik al weer 28! En wij zien onze uk 3 maart weer! Dan weten we ook wat het wordt!!!AAAAAAAHHHHH kan niet wachten!!