sow, net terug van de vk, hebben helaas geen echo gehad, maar wel alles gecontroleerd: alles in orde, en hartje geluisterd.. nu opweg naar de 20weken echo, spannend..
Ik kom terug van een babymiddag, nekplooitmeting/echo gehad. Alles zag er prima uit! En ook naar de VK geweest, hartje gehoord! Ben helemaal happy! Ben vooruit gezet naar 13 weken, fijn!!! MAAR!.... nu ben ik precies uitgerekend op mijn verjaardag... 23 aug, hoe konden we het zo timen haha!!!!
Ik ben nieuw hier... Ik moet eigenlijk vandaag ongesteld worden, maar er is nog niets.... Meestal heel stipt op tijd. Ik gebruik de nuvaring, maar ben hem de laatste keer vergeten op tijd in te doen, nog wel gedaan... Ik heb sinds 2 weken ongeveer bijna elke nacht dat ik rond 3 uur wakker word en moet plassen, ook overdag moet ik steeds vaker, en heb geen blaasontsteking. Vandaag 2 keer een heeeeeel klein beetje licht bruin in mijn inlegkruisje. Met tussenpozen van 2 tot 3 uur zeg maar... Is er reden voor hoop op een klein wondertje?
@ms Rock wat fijn dat alles goed was. en weer een beetje vooruit zo kom je dichterbij de eindstreep he haha. Wel heel fijn dat alles goed was en het hartje gehoord. Volgende week donderdag moet ik naar de verloskundige en ben benieuwd of we het hartje gaan luisteren. Morgen ben ik alweer 12 weken, het gaat zo snel zeg pfff.. maar voor we het weten hebben we ons wondertje in onze armen he .
dus aardig wat vissen hier, vanavond voorlichting, maar ik denk dat de afspraak met de gyn toch wordt verschoven, vriend wil niet buigen, werk gaat voor.. eerst maar eens zien wat ze vanavond te vertellen hebben
gossie jammer dat je vriend idd niet echt mee werkt fidel hier alles goed maar zou zo graag willen dat het al 18maart was kan niet meer wachten om men ukkie te zien en te weten wat het word..
@Nooky dat geloof ik wel ja. Het komt nu ook zo dichtbij. Ik zou ook wel willen weten wat het wordt haha. Ben ook heel benieuwd. Alles bij ons wijst erop dat wij een jongen krijgen, dus ben benieuwd. Ga je het hier vertellen of hou je het even geheim? Wij vertellen het hier nog niet, maar jullie horen het pas als hij/zij geboren is, om het een beetje spannend te houden he. @fidel wat balen dat hij niet meewerkt zeg. Kan me wel voorstellen hoe je je voelt. Zijn er nog nieuwe foto's van echo's?
ik weet niet als ik men mond kan houde dan hou ik het geheim maar denk dat ik voor de rest van familie behalve me zus daar krijg ik de kleertjes van het geheim hou me moeder gaat zoiezo mee naar de 20 weken echo
Hey Denise wat een mooie echo!! Ik ben vanochtend ongi geworden. Iets te vroeg maar eindelijk weer normale cyclus en een keer geen krampen!! We wachten nog lekker een paar maanden en dan gaan we weer klussen