zo ik voel me goed he? een oude kennis die ik al een tijd op msn heb die geeft op eens dingen aan mij van der zwangerschap van borstkolf tot angelsound super cool
Verloopt prima An ! Vrijdag 26 weken al weer. Hoop dat jullie als je er over een tijdje weer voor gaat het gauw raak is voor jullie! En blijvend!!
joehoe lang leven de voorlichtingsavond, vriendjelief is 180 graden gedraaid!!! hij is nu naar zijn nieuwe werk, om de datum van 2 maart voor te leggen dat we dan dus naar het ziekenhuis moeten, ben superblij, hoe je daar te minste blij om kan zijn!!! avond was een succes, je kan de tekst wel krijgen in informatieboekjes, maar met een presentatie wordt het een verhaal, zeker voor me vriend begint het dan meer te spreken.. een vertegenwoordiger van freya was ook aanwezig, een vereniging voor mensen met vruchtbaarheidsproblemen, die er ook voor opkomen voor de belangen. het was een lange zit maar zeker de moeite waard
@fidel wat fijn dat hij helemaal omgedraaid is. Nu kun je er samen voor gaan en ik weet zeker dat het goedkomt. Informatie van iemand krijgen is altijd beter en informatiever als het lezen ein een boekje. Als je dingen niet begrijpt wordt het nog eens uitgelegd. Volgende week donderdag de babykamer uitzoeken, spannend, ben heel benieuwd.
@fidel: wat fijn dat je vriend omgeslagen is! nu wordt het dus aftellen tot 2 maart ik heb verder weinig te melden. begin het nu wel echt zwaar te krijgen, ben net een puinguin haha, normaal lopen zit er niet meer in voor mij. heb ook het gevoel dat ze sinds gisteren aan het indalen is. maar ja zal het toch nog even vol moeten houden haha
trouwens ben me gisteravond ook rot geschrokken, een van me katten was nog niet in huis dacht ik, reageerde ook niet op het rammelen met kattensnoepjes, nou komt wel dacht ik, me vriend al naar boven, kwam naar beneden met een ondergescheten badjas, kat lag boven op bed, kan gebeuren dat hij een beetje ziekjes is... mee naar beneden genomen, liep helemaal te wankelen, kon slecht zijn evenwicht houden... oei wat kneep ik hem, gelukkig niet uitgedroogt en reageerde al iets op snoepjes.. de nacht heeft het gelukkig goed gedaan, hij eet en drinkt goed speelt ook al met de hond en heeft 99% van zijn evenwicht terug, ik denk dat hij uit de boom gevallen is of net geschept door de auto ofzo, leek gister op een hersenschudding ofzo.. sansky wat goed dat je gestopt bent met roken!!! en dames ik heb weer op de weegschaal gestaan hihi goed he
Wat gek van je kat.. Germmm, zielig he. Ja, ik heb het er wel moeilijk mee. Maar gewoon doorzetten he! Jij zult het weten, 5 kg eraf? Wat goed, zeg! Dat is ook knap. Die 5 wat jij eraf hebt, heb ik eraan zitten nu (4,4 kg) door het stoppen met roken
ik ben altijd al, breed geweest, maar naar me mk en de stress rond me moeder begeleiden na heupoperatie, ben ik 7 kg aangekomen, daarbij moet er nog wel wat extra's af, wil echt niet superslank worden, dat past niet wie ik ben, maar een beetje kwijt wil ik wel, vriendlief zegt wel, borsten mogen niet kleiner hoooooor dan neem je maar siliconen.....
Ja, ga ik ook doen. Want samen gaat niet goed.... Kan ook niet he allebei, beetje te veel van het goede.
NOD lijstje: maart: 05 maa. Baby Boom 26 jaar ronde 8, 3e kindje 16 maa. Fidel2010 25 jaar ronde 22, 1e kindje 25 maa. Wolfje22 ronde 11, 2e kindje Zwanger: 26 mar Jesje1982, 28 jaar MEISJE,ronde 3 raak 1e kindje 27 mei CM1978, 32 jaar, MEISJE, ronde 3 raak 1e kindje 27 juli Nooky 20 jaar, ronde 6 raak 1e kindje 28 Juli Nouvy 27 jaar ronde 3 raak 1e kindje 17 aug.Danielle83 27 jaar ronde 2 raak 3e kindje 24 aug MsRock 26 jaar ronde 6 raak, 1e kindje 31 aug. ikkuh86 25 jaar ronde 2 raak 1e kindje 19 sep. DeniseG1986 24 jaar ronde 9 raak 1e kindje Bevallen : 12 dec. Ikkedus, 26 jaar, 01.00 uur, meisje, Hannah, 1e kindje heb even mijn leeftijd aangepast ben een jaartje jonger . hier gaat het allemaal rustig zn gangetje. hannah heeft wat problemen met poepen en daar heeft ze nu homeopatische druppeltjes voor gekregen. verder beloont ze ons regelmatig met en super vette lach! en dan krijg ik weer de slappe lach hehe. ben erachter gekomen dat ze liever niet op haar rug slaapt dus heb nu een handoekrolletje in haar rug en eentje tegen haar buik gelegd. verder is ze heel blij met haar speelkleed. dus nieuwe mama's zet op je wenslijstje zo'n leuk vrolijk speelkleed met boogjes, rammelaartjes en spiegel (vind ze vooral leuk als ze op haar buik ligt dan ziet ze zichzelf, is goede oefening) ze slaapt savonds nog wel in mijn armen maar slaapt dan wel 7 uur . gisteren ook enorm geshopped ook grotere kleertjes zijn nu allemaal in de aanbieding
CM wat een bericht wel fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt. Ze hebben je wel heel goed geïnformeerd, ik lag bij iemand op de kamer die precies hetzelfde had. Kijk of je van iemand een draagbare dvdspeler of zo mag lenen want het is doodsaai in het zh J heb er ook 2 x 4 dagen gelegen maar de 2e keer had ik mn kleine meisje om naar te kijken haha. Danielle MSrock en ikkuh wat gaat het hard met jullie! MS wat eng! Niet stressen he? Is niet goed voor je maar snap wel jeangst hoor. Hou vast ukkies!!! Jesje wat een mooi kamertje Denise wat een prachtige echo! Onvoorstelbaar dat dat kleine boontje straks jouw kindje is! Zo mooi! Fidel schrikken van je katje! Wel fijn dat nu alles weer goed gaat en wat ben je goed aan het afvallen! Bikkel J
@fidel: wat goed, weer 2 kilo kwijt zet hem op meid voor de laatste kilo's! @ikkedus: wat fijn dat het zo goed met jou en hannah gaat!
@ikkedus jah het gaat inderdaad heel erg snel haha. Voor we het weten hebben we ons kleine wondertje in onze armen. gister de 12 weken gepasseerd dus dat is wel ff een fijn gevoel. Volgende week de babykamer bestellen en dan wachten tot die komt. babykamer zijn we al mee bezig. Muren opnieuw gestuct en gespoten in wit en 1 muur in de kamer is limegroen, heel mooi geworden. Geniet van je kleine meid, want het gaat zo snel allemaal. @fidel, wat goed alweer 2 kilo eraf ga zo door meid dan ben je er bijna. Voor alle dames welterusten.
ikkedus wat fijn dat alles goed gaat zeg, plaats je binnenkort weer eens een nieuwe foto van knappe hannah?? we zijn wel nieuwschierig hoor, ja de weken vliegen voorbij, tis alweer bijna weekend, waarschijnlijk mag vriendjelief maandag beginnen, eindelijk, eerst voor halve dagen ivm toch nog vorst in de grond katje gaat al beter, slaapt nog wel veel, maar gelukkig weer goed actief en eet en drinkt goed.. zo even weer ov testen bestellen en dan verder met klussen bij mijne mams.. thja de kg,s statisties gezien mag ik dan nog wel 10 kg kwijt maar dat past niet bij mij, ik ben ook breed, altijd al geweest, en mag ook niet meer van vriendlief, wil geen dunne spriet als vreindin..
Ben vandaag weer bij de VK geweest, was weer eens zo ver vandaag. Ik blijf er echt last van houden, niet leuk meer! Maar alles was goed hoor!, gelukkig! De VK maakte me echt aan het lachen kwam niet meer bij, ze zei tijdens de echo.. och kijk nou dat kontje, wat heerlijk!!! Mijn man zo, ja die heeft de baby niet van mijn vrouw.. en bedankt manlief! Zij zo, en nu hoop ik dat je wakker wordt door het gelach van je moeder haha!
ms het zit je niet mee hoor bah, ik hoop dat het gauw gebeurt is met de bloedingen hoor, je zit toch iedere keer in de stress en dat is ook neit goed voor de baby ov testjes zijn binnen, vanaf maandag beginnen eens zien of het helpt, ben wel de dagen aan het aftellen voor het ZH, daarna genieten van carnaval 5 maart!!! dan gaan we echt wel aan de zuip hoor, hoort erbij, carnaval zonder drank is echt niet gezellig