@trine in ieder geval proficiat!! Heb vanochtend geen test gedaan,ik denk morgenvroeg dat is mijn nod,nog maar een keer,maar had cb digital al gedaan en daar stond in zwanger 1-2 dus zwanger ben ik,dat weet ik zeker,nu af wachten of dat het een plakbeebje is!! hope so... Ik bel denk ik woensdag de verloskundige... dan duurt het nog 6-8 weken waarschijnlijk dat ik mag komen voor een echo Maar misschien als ik zeg dat ik voor mijn nod al positief testte dat ik ook wat eerder mag.... hope so!! verders slaat de moeheid toe bij alle zwangere hoor ik, en de misselijkheid neemt af,gelukkig! tja dames die kwaaltjes horen erbij maar de meeste zijn over rond de 13 weken! met mij gaat het wel goed, alleen die moeheid (waar iedereen last van schijnt te hebben,hahahaha). en ik ben pas 4 weken aaaaaaaaaaahhhhhhh..... me gisteren opgegeven voor moeders voor moeders,dus die zullen wel contact opnemen als ik rond de 6 weken ben ben benieuwd, eigenlijk een beetje stom van mij, wou eigenlijk de vorige twee keer ook al mee doen,maar er niet meer aan gedacht.... Nu meteen maar opgegeven kan ik het ook niet vergeten! Nou een hoop geklets...hebben jullie weer wat te lezen!! @nooky en Nouvy Hebben jullie bijna jullie eerste echo? of alleen een van jullie? Ik zal er wel overheen gelezen hebben...sorry...!
Danielle83: Ook voor jou een héél dikke proficiat!!! Geniet ervan! Ikkuhdus: een dikke proficiat met jullie dochter! Geniet ervan!!!
@Danielle, ik heb vanmorgen getest maar die was negatief.. helaas! Ik voel van alles maar dan begin ik nu toch weer te twijfelen... *zucht*...
MS je symptomen klinken goed en 10 DPO, ik testte ook pas laat posi! Ff kijken wanneer ook alweer. Ikkedus: jaaaaaaa gefeliciteerd!!! Hoe gaat het met jullie??
Heeeey ik mag ook mijn symptomen neerzetten want ik ben zwanger hoop dat jullie er wat aan hebben! Ik vind het leuk om ook hier mijn eerst (dpo) symtpomen neer te zetten, andere topics zijn al zo vol : Eisprong, ik voelde dit keer duidelijk mijn eisprong had ongi krampen een halve dag en daarna trok het weg (CD18 ) Dpo1, Opgezette buik (CD19) Dpo2, ongi gevoel maar wel lichter zeurende druk zowel in onderbuik heel laag als in onderrug...even het gevoel dat het wel raak kan zijn (CD20 en 21) Dpo3 en 4, niets genoteerd helaas. (CD22) Dpo 5,voel erg weinig weer helaas, alleen hele gevoelige tepels, kan ook door tijdelijk stoppen bv komen en beetje misselijk ineens, moe en niet lekker, lichte hoofdpijn zelfs gaan slapen duizelig,hoofdpijn,licht misselijk vlagen,gevoelige borsten/tepels (CD23) Dpo6, misselijk licht in mijn hoofd geen afscheiding laat avond maagpijn opgezette maag opgeblazen gevoel,duizelig,,misselijk,gevoelige tepels/borsten (CD24) Dpo7, borsten doen echt heel pijn en tepels ook overgeven, van de mc donalds?is dat wegens evt zwschap of verkeerd gevallen/eten, emotioneel! opgeblazen gevoel,duizelig,,misselijk,gevoelige tepels/borsten, moe extreem moe met vlagen (CD25) Dpo8,duizelig,,misselijk,gevoelige tepels/borsten, moe extreem moe met vlagen, jeukende huid negatieve test! (CD26) Dpo9, jeukende huid, gevoelige boobs/tepels Na positieve test: (CD27) Dpo10,Positief getest !!!!!!!!! Ik ben zwanger !!!!!! duizelig, moe, licht misselijk, gevoelige borsten af en toe steekjes en vooral een borrelde buik maar amper ongi gevoel, jeukende huid. (CD28) Dpo11,duizelig, moe, jeukende huid, licht/beetje misselijk, gevoelige borsten af en toe steekjes in buik en vooral een borrelde buik maar amper ongi gevoel, lekker gevoel in onderbuik, dit had ik al eerder trouwens gewoon het gevoel dat ik zwanger ben
Dank je CM!!!! Strooi maar heel veel HCG.... Mijn emmertje is niet zo vol haha!!! Hoe is het met jou???
hai ms rock hopelijke komt je pendel uit idd....ik strooi ook nog hcg voor je nu weer verder met voetbal kijken gezellie
wacht nog een dag of drie... en test dan nog eens! Ik heb er net nog een gedaan en deze is echt dikpositief! Dus.... ik ben blij!! Nou jij nog ms rock!! en ikku86 moest geloof ik ook testen toch dit weekend? hoop dat ze nog wat laat horen!!