Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    ja! dat is het! bij mij trekt het ook mijn vagina in... zeer pijnlijk! trekt helemaal naar onder, schijnt het ook te zijn, heb voor de zekerheid maar even mijn vk gebeld vanmiddag! Was toch wel ongerust

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    combinatietest was helemaal goed, hebben een laag risico. Mooi zo! :D Ben helemaal happy!

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik denk het niet fidel! Er zijn mensen die mij kennen die weten dat ik op deze site zit onder deze naam.. vandaar...

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @msrock: dat is idd bandenpijn, maar je wist het al van je vk. als je ongerust bent moet je gewoon bellen, daar zijn ze voor!
    fijn dat de combinatietest goed was!

@fidel: fijn dat je nu al positieve ovutestjes hebt! dus hup aan de klus!! :D

@cm: oh bij jou gaat het ook al hard dan! 7,5 week zijn zo om hoor!

ik heb vandaag de gordijnen voor de babykamer opgehaald. ze zijn echt mooi geworden:) de kamer oogt nu gelijk een stuk warmer, want er zit een raam in van 4 meter breed, dus zonder gordijnen is dat best kaal.

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden

wat is het stil hier...
    ik voel me ff wat minder nu. ik was vandaag bij de ha omdat ik toch wel veel last heb van het vocht in mijn voeten en enkels en toen ze mijn bloeddruk ging meten, bleek die een stuk hoger te zijn dan normaal tijdens mijn zwangerschap. dit kan dus duiden op zwangerschapsvergiftiging:( nu moet ik morgen gelijk de verloskundige bellen en misschien plas afgeven om te kijken of het ook echt zo is. normaal is mijn bloeddruk vrij stabiel, eigenlijk heel de zwangerschap rond de 115/65 maar nu was ie 150/90, een stuk hoger dus. ik hoop echt dat het niet zo is, maak me nu toch wel een beetje zorgen:(
    sorry voor mijn geklaag, maar zit er best mee. zodra ik meer weet horen jullie het

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ohh jesje je mag zo veel klagen als je wilt hoor, daar zijn we toch voor, valt vast allemaal wel mee, altijd positief blijven denken want stressen is natuurlijk helemaal niet goed voor je kleine princesje..

thja het is echt rustig hier, vind heel vreemd nog geen temp omhoog en nog steeds pos. ov testen, dus toch nog maar eens aan de klus, en dan echt hopen dat morgen de temp omhoog is..

verder net thuis van hondentraining, nog 3 weekjes en dan examen vervolg II, wie weet daarna behendigheid, heb een getalenteerd hondje..

7. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje klagen mag altijd he, daar zijn we voor. Hopelijk komt het allemaal goed en is het geen zwangerschapsvergiftiging. Je bloeddruk is wel ineens een stuk hoger. Ik mag morgenvroeg weer naar de verloskundige, kijken wat we te horen/zien krijgen. Ben eindelijk genezen van een buikgriep en gewone griep. Heb ze beide tegelijk gehad en ik kan jullie vertellen dat is geen pretje. Gister dacht ik dat er iets mis was omdat ik flinke krampen had, niet constant maar wel regelmatig. gisteravond flink aan diarree en toen was ik er vanaf dus zal toch wel duiden op buikgriep. welterusten allemaal.

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: raar dat je temp nog niet omhoog is. maar je testjes blijven posi dus idd gewoon doorklussen!

@ikkuh: he bah vervelend buikgriep en gewone griep bij elkaar:( gelukkig heeft jouw kindje daar geen last van! veel plezier bij de vk vandaag!

oh vandaag laatste werkdag! wel lullig, want als ik langs moet komen bij de vk red ik het niet om op tijd op mijn werk te zijn hihi. lekker begin van mijn laatste dag! maar mijn baas weet ervan, heb hem gisteren maar gelijk gebeld dat ik misschien wat later ben, maar hij zei ook dat mijn kindje belangrijker is.

9. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    @jesje heel veel sterkte vandaag en hoop dat de uitslag positief is voor je!

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Nou Jesje ik hoop dat de uitslag positief is ;) en je kindje is inderdaad belangerijker als je werk hoor.
    En klagen, daar zijn we ook voor, ja toch.

Fidel, wel raar van die ovutesten, heb je ook al een echt knaltest gehad, dan is ie officieel pas positief......hoop dat je snel je ei vind.
    Hier een ook getalenteerde hond qua cursussen, behendigheid is zo raar met een dikke dolle engelse bulldog dus toen zijn we gestopt :D

11. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi allemaal,

Alles was goed bij de verloskundige. 13 april weten we wat het wordt, dan ben ik ook precies 20 weken, ben heel benieuwd. Verder hebben we een heel mooi hartje gehoord.
    @ jesje succes met je laatste werkdag meid en geniet daarna van je verlof.

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Bij deze mijn lijstje achteraf terugbekeken

Ik zeur volgens mijn omgeving al 2 weken over vieze luchtjes, koffie stinkt sinasappel stinkt het schoonmaak middel stinkt deo stinkt.. achteraf gezien is dit dus door de zwangerschap, mijn moeder had dit ook direct en die kon zelfs niet meer de supermarkt in... o oooo!

Ik heb hoofdpijn al 4 dagen ( heb ik wel vaker maar zou erbij kunnen horen)

Ik was ineens misselijk snachts vanaf toen eigenlijk ook na elke maaltijd en bij nare geurtjes

mijn buik kan ik niet meer inhouden

mijn borsten zijn ronder.. ze lijken opzij te groeien?!

mijn tandvlees is zachter en gevoeliger, ik heb een gebit boven en dit ding vervloek ik nu als ik al niet moest kokhalzen door geurtjes moet ik dat wel door dat ding wat ineens zo naar voelt tegen me gehemelte..

seks is totaaaaal anders.. ik heb zelf niet veel zin meer maar kon me er toch toe zetten gisteravond na het goeie nieuws. Het voelde echter apart en echt anders dan ooit mijn partner viel dat ook op, ik kreeg enorm veel afscheiding ipv dat ik vochtig werd.. ( sorry voor de dirty details!)

Ik heb voor de rest geen honger wel honger geen honger wel honger.. weet het zelf niet eens precies

en ik moet enorm veel naar de wc ben gister geloof ik zo'n 14 keer geweest en dat waren elke keer behoorlijke liters!

Oja en ik heb giga puisten op me wangen en kin! :x

13. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Gefeliciteerd Aloha

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Gefeliciteerd Aloha!

Jesje, hoe was het bij de VK?

Ikkuh, 13 april, spannend hoor :). Fijn dat alles weer goed was.

15. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    meiden, ik lees morgen bij..

ik heb gisteren een auto-ongeluk gehad (gelukkig niks ernstigs, maar de schrik zit er goed in)
    ik lees en reageer morgen bij meiden..

knuff

16. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Oooo nouvy das schrikken! Je hebt niks ernstigs en de kleine ook niet? Gelukkig dat alles goed is..... Kom er maar ff van bij zou ik zeggen..?!

17. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Oooh bah nouvy, sterkte

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    he bah nouvy. dat was vast schrikken!

nou dames ik heb nu officieel verlof!! joepie!!!
    maar ik zal even vertellen hoe het was met de vk vandaag. ik belde dus vanmorgen op en legde uit dat mijn bloeddruk zo hoog was gisteren. kreeg ik ten eerste op mijn kop dat ik naar hun had moeten komen en niet naar de ha:) nou toen moest ze even overleggen en belde ze terug moest ik gelijk naar het ziekenhuis door, want ze vond het toch te hoog. heb een ctg gehad, bloeddruk paar keer gemeten, en bloed en urine af moeten geven. maar gelukkig zaten er geen eiwitten in. bloeddruk was voor mijn doen nog wel aan de hoge kant, maar heb gelukkig geen zw.vergiftiging. ik moet nu wel dinsdag bij de gyneacoloog terug komen, want ze willen me nog wel even in de gaten houden. de vk zei ook al dat ze me nu strenger in de gaten gaan houden.

zo heel verhaal, maar nu weten jullie hoe het zit;)

19. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @ Nouvy wat schrikken zeg, kom maar goed bij en hopelijk niks ernstigs met jou en je kindje.
    @jesje eindelijk is je verlof ingegaan en wat fijn dat ze je nu goed in de gaten houden.
    Ik vind de 20 weken superspannend, we denken allemaal een jongen haha, dus ben benieuwd.

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik had dat ook hoor met die 20-weken echo. vond het ook superspannend! nou is die wel meer bedoeld om te kijken of er geen afwijkingen ofzo zijn en als ze kunnen zien wat het wordt vragen ze of je het wilt weten. ben benieuwd dan of jullie gelijk hebben!

ik heb vandaag nog een echo gehad, maar kon er niet veel meer uithalen haha. ze was veel te groot om nog volledig in beeld te krijgen.

het is trouwens wel apart. ik moet nu dinsdag naar de gyneacoloog, dat is de sterfdatum van mijn vader, hij is dan 2 jaar overleden en ik moet ook nog precies op de tijd van zijn overlijden. is dat niet apart?

Deel Deze Pagina