@sansky en debby25: klinkt goed allemaal, maar alleen een test kan duidelijkheid geven. nog even geduld hebben dus. @msrock: nieuwe kleren zijn altijd leuk! ik heb de laatste tijd niets meer neiuw gekocht, vind dat een beetje zonde van mn geld voor die paar weekjes. @denise en nouvy: oh ben benieuwd wat het bij jullie wordt dan! nou ik mag vandaag officieel bevallen hihi, van mij mag het ook wel hoor, want ben het aardig beu aan het worden! mijn hele lijf begint pijn te doen en dan vooral mijn rug pfff. maar ja wat wil je, met 20 kilo extra aan mijn lijf ik heb zelf al weken het idee dat ik de 40 weken niet ga redden, heb zelf het gevoel van 15 maart, waarom weet ik niet haha. op mijn werk hebben ze een weddenschap gemaakt over wanneer ik ga bevallen haha, zo grappig, dus ik heb degene die wint, dat die een gebakje krijgt haha. maar ja kan ook zomaar zijn dat het niet goed geraden wordt. er is trouwens maar 1 iemand die denkt dat ik later ga bevallen en de rest allemaal eerder haha, we zullen zien! nou een heel verhaal weer. ga nu lekker mijn bedje opzoeken, want ben echt gebroken! hopelijk een keer een goede nacht
Ik heb een testje gedaan..... vanavond nog wel... hihihi. Ongeduldig he!!!! Ipv dat ik wacht tot morgenvroeg! Ik ben eens benieuwd wanneer je gaat bevallen!! Spannend he!!
en zag je iets op dat testje dan? of toch nog niet? is nog wel erg vroeg ja ik ben zelf ook benieuwd wanneer ik ga bevallen haha, hopelijk hoef ik niet nog 2 extra weken te wachten hihi
Ben benieuwd jesje, voor hetzelfde geld zit je dametje lekker waar ze zit, maar ik hoop voo jou met alle ongemakken dat ze wat eerder komt
hahaha goedemorgen jesje ik hoop voor je dat het dan niet lang duurt he?pfff 18maart 20weken echo gaat snel zeg de tijd hahaha bijna op de helft
ok anders over 2 dagen nog een test doen, maar dan met ochtendurine. dan moet je proberen om niet te veel te drinken de avond ervoor, zodat je urine goed geconcentreerd is. maar als het zo zou zijn, dan zou het over 2 dagen wel duidelijker moeten zijn. spannend in ieder geval!
zo dames, carnaval overleefd, net weer thuis, was supergeslaagd feestje( buiten het punt dat ik even tijdens de optocht fototoestel kwijt was) maar voor de rest super!!!!!
zo wij zijn ook weer thuis van de optocht, flink kou geleden maar jah je moet wat over hebben voor je neefje van 3 jaar he haha. Hij had zon buis die je moet draaien en dan gooit ie alle papieren snippers eruit. IK was zo slim om hem tegen mijn buik aan te houden rond mijn maag en toen knapte hij, dat deed ff zeer haha. Hoop dat het geen kwaad kan. Zat boven bij mijn maag dus dat zal niet. @ jesje voor jou begint het op te schieten he. Ik verwacht dat je volgende week ergens gaat bevallen.
@ikkuh: hihi laten we het hopen! ik hoop echt dat mijn voorgevoel van 15 maart uitkomt! heb het ff helemaal gehad pfff, mijn rug gaat met de dag meer pijn doen, weet soms niet meer hoe ik moet ziotten, maar ja alles voor het kind he haha @fidel: fijn dat je zo'n leuke carnaval hebt gehad meid ik ben al een paar dagen de taxi van mijn vriend haha, die is al vanaf vrijdag op pad. en aangezien ik toch niet kan drinken en weg kan breng ik hem maar elke dag, alleen terug mag ie mooi met de taxi haha zo ik duik nu lekker mijn bedje in.....slaap lekker iedereen
Fijn dat iedereen het zo naar zijn zin heeft gehad met carnaval hier gister middag zo moe en lag in het zonnetje op de bank dat ik in slaap viel.....me buik begint nu goed te komen zal binnenkort ff foto updatenet zoals van de echo... nog niet aan toegekomen
thja daar ben ik nog steeds niet helemaal achter.. tas lag in de kar was even plassen, en verderop in de optocht dacht goh ga nog wat foto's maken... keek in me tas, geen toestel, alle tassen in de kar opgepakt, niks te vinden... ohhh wat was ik kwaad.. want er waren alleen mensen van onze eigen vereniging rond de kar... bleek uiteindelijk bij een ander meisje in HAAR tas te zitten.. hoe deze daar gekomen is iig heb hem weer daar ben ik allang blij om... heb vandaag even een minder dagje, temp wat omlaag 36.5, gisteren niet kunnen tempen ( vergeten mee te nemen, sliepen bij mijn mama) daarbij wat steekjes, dus ben toch bang dat de ongi zich aankondigt
Ik heb weer iets bij gekregen.....vriend lief zag het ineens. Ik heb een kleine cupmaat (A) en hij vond ze al gegroeid/ anders gevormd de laatste dagen. Ik dacht jah dat kan...lekker sceptisch. Maar nu zag hij toch wel iets waar ik ook niet omheen kan en dat is dat ik aan de zijkant van me borsten striea heb gekregen....fijne witte lijntjes. Ook heb ik op de bovenkant van me borst breede aderen lopen.... Ik hoop echt niet dat mijn lichaam me voor de gek houd.....want het gaat nu wel ver dan
euhm das minder, maar wie weet.. ik probeer posi te blijven, maar als je zelf al zoiets hebt oohjee het kan waarschijnlijk eraan komen, dan is het meestal ook zo :x maar we hebben nog 1dagje meid!!
Leuk dat iedereen aan carnaval is mee het doen en heeft meegedaan, ik heb gewerkt de afgelopen dgn en vandaag is mijn vakans begonnen ff een weekje rust vandaag komt voor mijn straat de optocht langs, maar ik denk dat ik lekker binnen blijf dit keer.. eventjes niet zoveel zin om tussen de dronkenlappen te staan hahaha.. nooky; tjaaa.. of het ook een meisje is geworden weten we morgen pas verder niet veel nieuws te melden.. alleen dat ik nu elke dag meer merk en voel van de kleine wat betreft kleine schopjes geven.. echt geweldig!
@Nouvy spannend dan morgen. Wij moeten nog even wachten, maar hopelijk is het het wachten waard he haha.
bohjaa als je dat maar weet want dan hebben we de kleine al 8weken niet meer 'live' kunnen zien.. en dan ook nog spannend of alles gezond eruit ziet.. pff..