NOD lijstje: maart: 05 maa. Baby Boom 26 jaar ronde 8, 3e kindje 25 maa. Wolfje22 ronde 11, 2e kindje april: 07 apr. Fidel2010 26 jaar ronde 23, 1e kindje Zwanger: 26 mar Jesje1982, 28 jaar MEISJE,ronde 3 raak 1e kindje 27 mei CM1978, 32 jaar, MEISJE, ronde 3 raak 1e kindje 27 juli Nooky 20 jaar, MEISJE ronde 6 raak 1e kindje 28 Juli Nouvy 27 jaar ronde 3 raak 1e kindje 17 aug.Danielle83 27 jaar, MEISJE, ronde 2 raak 3e kindje 24 aug MsRock 26 jaar ronde 6 raak, 1e kindje 31 aug. ikkuh86 25 jaar ronde 2 raak 1e kindje 19 sep. DeniseG1986 24 jaar ronde 9 raak 1e kindje Bevallen : 12 dec. Ikkedus, 27 jaar, 01.00 uur, meisje, Hannah, 1e kindje[/QUOTE]
@fidel: neee shit zeg:x:x:x enne ik denk niet dat het alleen een lang gekoesterde droom is hoor, je bent tenslotte al wel zwanger geweest. en klagen mag je zoveel doen als je wilt hoor meid, ik vind ook wel dat jij daar recht op hebt. enne...ik kan er de laatste dagen ook wat van @sansky: zijn de supermarkten niet open bij jullie? daar verkopen ze ze ook namelijk
Hallo dames, Wat is het toch een gezellige boeg hier!! Heb toch wel het een en ander gelezen.. en wat is het leuk dat zoveel meiden zwanger zijn!! Voor alle zwangeren gefeliciteerd meiden.. En voor degene die nog bezig zijn, hoop dat het voor jullie ook zo snel mogelijk raak is Wij zijn zelf ook bezig, alleen duurt het allemaal zo lang vind ik zelf!! Ik ben sinds september 2010 gestopt met de pil, dus ben benieuwd wanneer het raak is Ik moet volgende week ongi worden, maar heb sinds een aantal dagen last van misselijkheid, pijn aan mn tepels en heel erg hoofdpijn.. Ik weet onderhand ook wel dat je lichaam je echt voor gek kan houden, maar het blijft spannennnnndddd.. Gaan jullie ook voor mij duimen damesssss.. ??
@Fidel :x:x:x K*tzooi!!!!!! Het is je zo gegund meid!!! @Moi78, cool! Gefeliciteerd!!!!! Geniet ervan! Ik voel me weer goed hoor! Tiptop! Dank je wel meiden! Morgen gaan we er weer tegenaan op het werk, wel lekker een paar vrije dagen, (ook al doen we niet aan carnaval)... is toch mooi meegenomen om ff bij te tanken! @Jesje, ik ga ook in origine bevallen. Moet nog ff kijken of ik daar een aantal dagen wil blijven of de kraamzorg thuis neem. Mijn man gaat in opleiding maar we weten niet precies wanneer... als hij dan ermee bezig is ga ik daar de 1e kraamdagen doorbrengen. Als hij thuis is wil ik ook zsm naar huis. Nog ff afwachten. Maar ziet er echt mooi uit he?!
NOD lijstje: maart: 05 maa. Baby Boom 26 jaar ronde 8, 3e kindje 25 maa. Wolfje22 ronde 11, 2e kindje april: 07 apr. Fidel2010 26 jaar ronde 23, 1e kindje Zwanger: 26 mar Jesje1982, 28 jaar MEISJE,ronde 3 raak 1e kindje 27 mei CM1978, 32 jaar, MEISJE, ronde 3 raak 1e kindje 27 juli Nooky 20 jaar, MEISJE ronde 6 raak 1e kindje 28 Juli Nouvy 27 jaar ronde 3 raak 1e kindje 17 aug.Danielle83 27 jaar, MEISJE, ronde 2 raak 3e kindje 23 aug MsRock 26 jaar ronde 6 raak, 1e kindje 31 aug. ikkuh86 25 jaar ronde 2 raak 1e kindje 19 sep. DeniseG1986 24 jaar ronde 9 raak 1e kindje Bevallen : 12 dec. Ikkedus, 27 jaar, 01.00 uur, meisje, Hannah, 1e kindje Zo ff mijn uitgerekende datum aangepast, zag dat hij niet klopte. Mooi he, precies op mijn verjaardag uitgerekend!
jammer dat er niet wordt gereageerd op meiden die echt met evt eerste symptomen zitten Ik weet dat dit topic bij zwanger zijn staat...maar juist daarom stelde ik het hier. Zal mijn vraag in een ander topic stellen.
@fidel wat kut zeg, het is je zo gegund meid. voor degene die vanavond de 20 weken echo had, ben benieuwd
@msrock: je mag op de dag zelf nog beslissen of je blijft of niet, dus je hebt de tijd. ikzelf denk dat ik gewoon naar huis ga hoor, lekker in mijn eigen omgeving. en grappig dat je op je verjaardag uitgerekend bent! @nouvy: hoe was je echo meid? en we willen foto's zien nou ik wil weeeer klagen hoor meiden. ik was vandaag op die verjaardag en mijn oudste zus was daar dus ook. maar ik zei dus dat mijn oren van binnen kloppen en suizen, zegt ze dat ik dat wijst op een hoge bloeddruk. nou was ik met haar mee naar huis gereden want zij heeft een bloeddrukmeter en nou kwam hij uit op 155/89. mijn hele zwangerschap zit hij rond de 115/65, alleen laatst zat hij op 150/90 en toen werd ik doorverwezen naar het ziekenhuis voor ctg enzo. nou weet ik dus niet of ik morgen de vk hiervoor moet bellen. wat zouden jullie doen? sorry voor mijn geklaag
Goede morgen meiden!! laatste update: wij brengen verandering in de aanstaande meidenclub it's a BOY!! Ik zal vanmiddag even de foto uploaden, alleen zonder het geslachtsdeel, want meneertje schaamde zich dus duidelijk hahaha.. wilde niet met zijn geslachtsdeel goed op de foto komen.. tevens was de echo super goed, meneertje was wel lui en sliep veel, maar met een aantal porren werd hij even wakker maar daarna had die toch zoiets laat me lekker met rust en ging weer verder met slapen hahaha!! en dat zal die beslist niet van mij hebben
sorry hoor soms wordt er wel eens overheen gelezen.. misschien nog een keer het plaatsen.. nouvy ohh wat leuk een jongen, dat is hier weer wat anders hihi. jesje gewoon bellen hoor anders worden ze weer pisses off hihi.. thja ik zal eens straks bellen naar het zh, op dag 14 moet ik komen voor de eerste cyclusanalyse ( eisprong controleren)
poeh het is misschien toch wel wat vroeg voor zoveel tekenen, maar wij vrouwen zijn allemaal verschillend.. het enigste is, focus je er niet teveel op want je lichaam kan je goed voor de gek houden, en rustig afwachten, al weet ik dat dit moeilijk is thja het zijn allemaal bekende kwaaltjes, maarja het kan nog 2 kanten op, spannend en we duimen voor je wij duimen !!!!
@nouvy: wat leuk een jongen!!! en fijn dat hij helemaal is goedgekeurd! ben benieuwd naar de foto's! @fidel: oh ben benieuwd wat ze zeggen dan in het ziekenhuis tegen je ik ga zo toch maar even bellen dan, mijn vriend vond dat toch ook wel fijner.
ik heb gebeld naar de vk, assistente zei dat ik even met dienstdoende vk moest bellen, maar die was niet bereikbaar, zal waarschijnlijk wel met bevalling ofzo bezig zijn. ik moet zeggen dat dat kloppend gevoel wel weg is nu, alleen nog wat suizen. ik denk dat ik maar gewoon wacht tot mijn afspraak, is toch morgenochtend al.
Jesje, toch zo nog even weer bellen hoor! Zo'n hoge bloeddruk houden ze volgens mij liever goed in de gaten. Precies wat Fidel zegt, anders worden ze straks weer boos als je gewacht hebt !
NOD lijstje: maart: 05 maa. Baby Boom 26 jaar ronde 8, 3e kindje 25 maa. Wolfje22 ronde 11, 2e kindje april: 07 apr. Fidel2010 26 jaar ronde 23, 1e kindje Zwanger: 26 mar Jesje1982, 28 jaar MEISJE,ronde 3 raak 1e kindje 27 mei CM1978, 32 jaar, MEISJE, ronde 3 raak 1e kindje 27 juli Nooky 20 jaar, MEISJE ronde 6 raak 1e kindje 28 Juli Nouvy 27 jaar JONGEN ronde 3 raak 1e kindje 17 aug.Danielle83 27 jaar, MEISJE, ronde 2 raak 3e kindje 23 aug MsRock 26 jaar ronde 6 raak, 1e kindje 31 aug. ikkuh86 25 jaar ronde 2 raak 1e kindje 19 sep. DeniseG1986 24 jaar ronde 9 raak 1e kindje Bevallen : 12 dec. Ikkedus, 27 jaar, 01.00 uur, meisje, Hannah, 1e kindje