Ik weet het fidel, maar dat naar je lichaam luisteren is toch nog iets vreemds Lekker druk weekie hoor, zo kom je er in ieder geval snel doorheen
haajz dames!! en nog steeds geen kleine meid in de armen bij jesje ze zit toch nog lekker warm .. nooky hehe balen meid dat je ziek bent je mag trouwens wel 3x per dag een zuigtablet van strepsils (de honingsmaak) als je last van je keel hebt.. heb dit zelf ook gehad bij 6wkn zw schap en van de dr mocht ik er max 3 per dag hebben.. beterschap!! fidel, jullie mogen weer flink aan de klus hihi.. danielle, meid doen waar je lichaam om vraagt, is allemaal k*t maar als je ddl helemaal niks meer kunt dan ben je verder van huis.. en kan me best voorstellen dat je een rot gevoel daarover hebt etc.. update hier: vandaag weer gaan werken, wat viel dat tegen hahaha.. als je eenmaal aan je vrije dagen begint te wennen en nu weer eraan mag staan, maar over 5wkn weer 2wkn vakans voor verhuizing verder niet veel nieuws, gisteravond controle bij vk gehad en alles netjes in orde, eventjes naar hartje geluisterd maar na een minuutje moest ze stoppen van meneertje vond het helemaal niks en was zo hard aan het trappen dat ze zelf zoiets had van ooh ik zal maar stoppen hij vind het maar niks hahaha..
hoi meiden, nou nog steeds geen baby hier, maar dat zal ook nog wel even duren denk ik had vanmiddag toch de vk maar even gebeld, omdat ik toch krampen bleef houden en pijn in mn onderrug. die had toch liever dat ik even langskwam en heeft toen inwendig onderzoek gedaan. mijn baarmoeder staat al wel een vingertop open, maar verder nog geen echte ontsluiting ofzo. die krampen komen van het hoofdje af, want ze daalt elke keer met haar hoofdje en gaat dan weer omhoog. de vk zei dat het moeilijk te zeggen was hoe lang het nog gaat duren, kan een dag zijn maar ook gerust nog 2 weken, dus het wordt gewoon afwachten. mijn bloeddruk was wel weer te hoog, dus ben ook naar het zh door gestuurd voor ctg enzo, maar in het ziekenhuis was alles weer helemaal goed, dus mocht gelukkig weer naar huis. nou een heel verhaal hihi @nouvy: fijn dat alles weer goed was bij de vk! @nooky: hopelijk knap je snel weer op!
Vandaag naar de VK geweest, alles zag er goed uit! Ze had WEER moeite met het hartje te vinden maar uiteindelijk is het toch gelukt! Ik loop wat voor op de groei haha, maar ja das beter dan achterlopen toch?! Vannacht werd ik wakker met MEGAbandenpijn auw auw... was de 1e x dat ik dat zo had! Maar ja wel een goed teken dat het druk bezig is daar binnen! @Jesje, nog geen kleine meid, jammer zeg! Ik hoop voor je dat het snel doorzet en dat jullie snel kunnen gaan genieten! @NookY, beterschap! @Danielle, ja indd, gewoon naar je eigen lichaam luisteren hoor! Bij mij gaat het allemaal nog wel goed maarja, ik werk ook 38u per week, ben benieuwd of ik het vol ga houden tot het verlof, maar als mijn lichaam seintjes gaat geven trek ik ook op tijd aan de bel. @Nouvy, weer aan het werk lees ik. Zal wel wennen zijn maar je kunt het!
Hi dames, wat spannend allemaal jesje! Ik heb eerst de laatste pagina gelezen omdat ik niet kon wachten hahaha. Morgen gaan we eens bloedprikken. We zouden het gelijk doen na de check bij de fertiliteitsarts, maar de koerier was al weg. (maanden terug ondertussen). Op een gegeven moment stelde ik t maar uit. Ik vind t een doodenge gedachte dat er iets uit komt wat de mk-en verklaard en zegt dat we geen plakbeebje kunnen krijgen. Maar morgen gaan we!! Eeeeen haal adem. Hihi
Spannend hoor An, ik hoop op goed nieuws. Ik mag vanmiddag voor controle naar de VK, vind dat ik nu toch echt wel een buikje krijg, ff vragen of dat kan zo vroeg, als ik zo doorga kan niet meer lopen met 40 wk
@msrock: fijn dat alles weer goed was bij de vk enne...ik loop ook de hele zwangerschap al voor op groei hoor. die bandenpijn is alleen maar een goed teken, weet je zeker dat het allemaal goed groeit, maar het doet wel pijn! @an: oh spannend meid! hopelijk is alles goed!
@denise: het is wel normaal hoor dat je rond deze tijd een buikje begint te krijgen! hier verder nog niks veranderd. heb wel heel goed geslapen vannacht, ben maar 2 keer wakker geworden om te plassen, maar gelijk weer in slaap gevallen. heb van 12 tot 9 geslapen. zal het wel nodig gehad hebben, want was wel echt kapot gisteren!
@jesje Wat fijn joh...dat je hebt kunnen slapen. Maar geen last meer gehad van harde buiken enzo? Bij mij is het nog steeds roze afscheiding....het is dikker dan bloed maar dunner dan normale afscheiding (sorry voor de onsmakelijke details) Morgen ochtend ga ik weer testen en als het dan weer een dikke witte is...mogen ze in het ZH verder kijken wat we gaan doen. Ik had gehoopt op een mega week...mijn vriend is gisteren geslaagd voor zijn rijbewijs...morgen mag hij z'n contract gaan tekenen op 't werk...maar jah of ons wondertje zich aantreed???? Mijn gevoel hoopt nog steeds maar mijn hoofd zegt dat we het weer een maandje moeten gaan proberen Ik laat het morgen wel weer horen hier...
zo wat is het rustig dames hier... pffff ben nog bekaf van gisteren maar was supergezellig, portomonne leeg tassen vol.. gisteren om 8.00 vertrokken en we waren om 19.00 thuis, dus dat was een lang dagje.. over 2 jaar zeker weer heen
@fidel: het is heel rustig hier! ach ja iedereen zal het wel druk hebben fijn dat het zo leuk is geweest gisteren! ik moet vanmiddag weer naar de vk. ik hoop wel dat mn bloeddruk gewoon goed is, heb geen zin om weer naar het zh gestuurd te worden en daar een paar uur te zitten. verder heb ik weinig te melden eigenlijk...
Jesje, je meisje heeft het nog veel te goed bij jou ! Fidel, mooi dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Gisteren definitieve keuze gemaakt voor t geboortekaartje. Had allemaal sites bekeken en voorbeeldkaartjes besteld. Uiteindelijk geslaagd op www kaartmix nl leuke site! Na vandaag lang weekend, naar Center Parcs met ouders broers en aanhang. Zin in
@cm: ja ik denk het ook dat ze het te goed naar haar zin heeft in mn buik hihi. wat leuk een weekendje centerparcs! veel plezier!
hoi meiden hoe is het hier? weer stil zie ik ik moest vandaag weer naar de vk en die had me weer door gestuurd naar het zh, want gisteren voelde ik mijn meisje maar heel weinig en tot het moment dat ik naar de vk moest had ik haar nog helemaal niet gevoeld. sluiten ze me aan op de ctg, gaat ze ineens superhard bewegen hihi. wat een eigenwijs ding he haha. ik moest wel nog urine en bloed afnemen, omdat ik de laatste tijd toch wel een hogere bloeddruk heb gehad en ik wel extreem veel vocht vasthou. ik hoefde niet in het ziekenhuis te wachten voor de uitslag gelukkig, daar bellen ze vanavond nog over. maar ik verwacht wel dat dat goed is. maar pfff wordt helemaal gek hiervan, elke keer een paar uur in dat ziekenhuis zitten, maar ja wel goed dat ze het allemaal goed in de gaten houden.
hyai jesje hahaha jaa lekker eigenwijs is ze nu al he? ik ben aan het uitzieken vadaar weinig hier... hoest me longen uit me lijf en had gister 38,5 koorts dr bij nu nog steeds rond 38,3 maar met paracetamol red ik het wel nu dan kan weer beetje praten
@nooky: vervelend dat je zo ziek bent meid. gewoon lekker uitzieken, wij zien je vanzelf wel weer verschijnen als je je weer beter voelt. zh belde net, urine en bloed waren gewoon goed, wat ik al dacht.
@ Jesje! Wat had ik gezegd? 18e geloof ik!? Dan zou het morgen moeten gebeuren! Ik hoop dat ze snel komt joh!, kunnen jullie lekker gaan genieten! @ CM, veel plezier op Centerparcs!!! @ Nooky, beterschap!! Hier weinig te melden. Gaat lekker. Gister met mijn baas afgesproken dat ik straks 23,5 uur ga werken na het verlof. Ben blij dat het mogelijk was! Weer een last van mijn schouders af. Werk nu nog 38uur, ik hoop het tot het verlof vol te houden maar het is wel extreem druk op het werk pffff!!! Maar voel me goed, moe dat wel. Maar verder zou ik bijna vergeten dat ik zwanger ben, tis dat mijn buik hard groeit hihi!
ja ik heb net het lijstje terug gezocht. fidel had vandaag gezegd, maar dan moet er wel heel snel wat gebeuren hihi ik hoop maar dat jij gelijk krijgt msrock heb sinds 2 uurtjes ofzo wel weer meer buikpijn en rugpijn, maar ga nergens meer vanuit haha @msrock: fijn dat je je zo goed voelt! ik ga na mijn verlof ook van 38 naar 24 uur. het liefst zou ik zelfs nog een dag minder werken, maar eerst maar zien hoe dit financieel gaat, want ja, wordt toch iets minder straks he, maar ik wil wel mijn kindje het liefst zo veel mogelijk zelf opvoeden natuurlijk zo ik ga zo ff lekker in bad liggen, heb ik wel verdiend vind ik hihi en hopelijk zakt de rugpijn en buikpijn dan wat