gefeliciteerd!! suc6 met de volgende cursus En jesje hoe is het zit ze er nog offf..... is het door gezet vannacht? Ikkuh86 14 maart nooky 15 maart jesje1982 15 maart Fidel 17 maart MsRock 18 maart Denise 19 maart Nouvy 20 maart Danielle83 21 maart CM1978 24 maart ikkuh86 24 maart 2e poging fidel2010 27 maart 2e poging jesje1982 23 maart 2e poging NookY 30 maart 2e poging Danielle83 25 maart 2e poging verders voel ik de kleine echt heel veel sinds een paar dagen echt zo een leuk gevoel... ik heb trouwens 31 maart 20 weken echo en 6 april afspraak vk (weet niet meer zeker ofdat ik dit al had doorgegeven) zwangerschapsdementie?? nou verders gaat het redelijk hier..nu dat ik niet meer werk heb ik echt minder last van mijn bekken moet ik thuis natuurlijk niet teveel doen
ik heb nog niks geen sms ofzo gehad, dus we kunnen er vanuit gaan dat babyjesje nog lekker warm in de buik zit.... over last van bekken hahahahah ik had al geregeld voor als het zover is, dat ik op naam van mama een electricsche rolstoel regel... aangezien de hondjes toch veel beweging nodig hebben... lijkt me dan idiaal... ach waar hebben we het over laten we eerst maar eens raak schieten hihihi
Fidel, goed van die cursus ! Nooky fijn dat er toch niets aan de hand was! Jesje ? Vandaag jarig, 33 alweer ! Tot 15.00 werken en daarna van het mooie verjaardagsweer genieten.
@CM van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid. De laatste verjaardag zonder je kleine beeb . Een fijne dag vandaag.
haha nog steeds hetzelfde hier hoor meiden er is niks doorgezet vannacht, alweeeer niet ik zal er wel flink overheen gaan lopen haha. ik heb gewoon een heel eigenwijs kindje, maar ja, haar papa en mama zijn dat ook allebei dus wat wil je hihi morgen naar de vk, ga ik wel vragen of ze willen en kunnen strippen, want hier wordt ik echt gek van! @cm: gefeliciteerd met je verjaardag!! maak er een leuke dag van! @fidel: gefeliciteerd met je diploma! en succes met de volgende cursus
@danielle: oh spannend bijna 20-weken echo! wel fijn dat je je beter voelt nu je niet meer werkt maar oh wat zal jij het nog lastig gaan krijgen om thuis niet veel te doen, als straks eenmaal de nesteldrang begint bij jou haha
hee ik heb een vraagje he? is het slecht om achter op een scooter te zitten emt 21weken zwangerschap?Cm gefeliciteert met je verjaardag en jesje mijn kind is ook vervelend nu al niet goed liggen enzo net zo vervelend als mij
Zolang je niet valt is het goed. Ik ben vorige zw gevallen met brommer, en vanaf dat moment niet meer op bromemr geweest, was "veilig" op mijn zijkant gevallen. Moet er niet aan denken om op je buik te vallen. Dus ik zou het zelf niet meer doen.
Tja nesteldrang heb ik nu al af en toe last van.... maar dan hou ik mezelf maar voor 1 kamer tegelijk... en dan maar weer rusten en dat voelt erg onnatuurlijk..maar helpt wel.. We hebben het behang en de verf voor de babykamer binnen joepie!! Dan kunnen we echt beginnen echt supermooi.... en allemaal met lichtroze erin...zooooo nieuw maar wel kei leuk!! Nu nog de muurstickers en deco van nijntje en dan is het helemaal af!! (doen we pas bestellen als het behang en de verf tegen de muur aan zit!) Maar kan niet wachten Nou jesje hoop dat je gestript kan worden morgen, want dan is de kans zeker aanwezig dat het gaat beginnen.. al een bad met rozemarijn geprobeerd?
een bad met rozemarijn? nee dat heb ik ook niet eerder gehoord. heb wel al vaak in bad gelegen de laatste dagen, omdat dat lekker ontspannend is. ik heb sinds ik vanmorgen uit de douche ben gekomen veel harde buiken, om het kwartier, dus er komt regelmaat in! maar ga er niet vanuit dat het door gaat zetten, ben de laatste tijd te vaak teleur gesteld. ik hoop ook echt dat ze me gaan strippen morgen, maar niet elke vk doet dat al voor de 40 weken en het moet ook maar kunnen he? je moet namelijk wel wat ontsluiting hebben hiervoor anders gaat het ook niet. zo genoeg over mezelf hihi heo is het met de dames hier? @danielle: oh dus jullie kunnen lekker gaan beginnen aan de kamer echt leuk is dat he? ik ben echt helemaal klaar in de babykamer, het enige wat ontbreekt is de baby hihi
@fidel Wij zitten echt precies in het zelfde stadium van het zh. Wij hebben afgelopen dinsdag dus de samenlevings test gehad, er waren bewegende zaadjes te vinden maar me slijm was nog troebel. Dit kan komen omdat ik vandaag me eisprong pas heb maar dat kan ook altijd zo zijn en dat zou de kansen voor ons een heel stuk verkleinen. Dinsdag moet ik bloed laten prikken om de preciese eisprong te bepalen. 26-4 naar de feriliteits gynaecoloog om de volgende stap te gaan bespreken, wat in mijn geval een kijk operatie zal zijn. Ben wel benieuwd hoe jou ziekenhuis verder te werk zal gaan. Of het het zelfde zal gaan of toch anders. Ik lees het wel weer
@fidel: mocht ik je niet meer spreken meid, heel veel succes in het ziekenhuis morgen! ik ga slapen. harde buiken blijven om de 15 min komen! nu nog korter op elkaar, maar er zit in ieder geval regelmaat in en zwakt niet af. slaap lekker allemaal!!
@ debby wat raar dat je al de samenlevingstest heb gehad terwijl je nog geen eisprong hebt... heb je dan geen cyclusanalyse van te voren gehad om het juiste moment van de eisprong te bepalen?? thja ik lees al hier en daar dat elk zh anders is, sommige worden al meteen aan de clomid gezet, terwijl de onderzoeken volop lopen.. vanmiddag om half 12 dus om 10.00 haalt me schoonmoeder me op.. nog geen sms gehad dus baby jesje zit nog lekker warm!! ze maakt het wel spannend hoor
nope nog steeds geen baby hihi ik moet om half 12 bij de vk zijn. ga het wel vertellen dat ik vooral gisteren zo regelmatig ongi-gevoel had, is nu wat minder, maar misschien dat ze dan wel wil strippen om het op gang te helpen. als ik tenminste ontsluiting heb ben benieuwd bij jou fidel
nou ik denk dat aan jouw hoor, hoop dat het goed komt, we zij reuzenieuwschierig naar die kleine meid van jouw.. succes straks.. ik ga eens even wat doen, tis een bende hier in huis bah
OOoeeeeh spannend Jesje, begint toch wel te kriebelen hoor hahah, ben echt benieuwd wanneer jouw meisje zich wil laten zien.....