Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loekiemonster, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loekiemonster

    loekiemonster Actief lid

    22 jul 2009
    179
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames:),

    Maandag mn ei gehad, vanaf 2 dagen erna een zeer vochtig gevoel downunder ipv witte afscheiding??, nu sinds zaterdag mega gevoelige borsten, vooral aan de zijkant..

    vanaf ei ongikrampjes, deze houden normaal aan tot nod, nu zijn ze weg, alleen nog wat steekjes links en rechts..

    En als laatste zwaargevoel in onder buik, en een trekkend gevoel van navel naar beneden..

    Wat denken jullie? wie heeft ervaring met zulke vroege symptomen?

    ik hoop dat het nu eens raak mag zijn na 26 rondes:D

    Liefs Loekie
     
  2. devil81

    devil81 Actief lid

    20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hoi loekiemonster,

    Ik lees met je mee, heb hetzelfde als wat jij omschrijft, en heb vorige week zondag mijn ei gehad, (weet ik zeker ivm ovutestjes)
    ook gevoelige boobs, gevoelige tepels, vorige week tot afgelopen zaterdag steken gehad aan de linkerkant, en nu voel ik weinig of niks meer, geen steken als vorige week, wel wat bij mijn baarmoeder (vermoedelijk) en een zwaar gevoel in mijn buik,

    Nou toi toi toi meid, na 26 ronde's mag het wel een keertje hé???

    XXX
     
  3. loekiemonster

    loekiemonster Actief lid

    22 jul 2009
    179
    1
    0
    NULL
    NULL
    thanx devil:)

    Voor jou ook spannend, hoe lang ben je al bezig? eerste kindje?

    t is voor mij de vierde, maar mijn ervaring is dat elke zwangerschap anders is, de laatste is bijna 5 jaar terug

    Liefs loekie XX
     
  4. devil81

    devil81 Actief lid

    20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Zo de 4e,
    wij willen er ook wel 3 of 4, maar we moeten eerst maar eens beginnen met de 1e...haha, dit is ronde 3 en heb nu zoiezo in de juiste periode geklust..., dus wie weet!!!
    Maar 1e ronde was 30 dagen, 2e ronde 43 dagen en nu waarschijnlijk 35 dagen, dus lekker onregelmatig, vandaar dat ik maar met ovu testjes ben begonnen!!!
    Nou jij ook veel succes, wel leuk hoor zo'n 4e spruit erbij!!!

    XXX
     
  5. Omelet

    Omelet VIP lid

    14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik had dat iedere ronde, maar hoop dat het voor jullie roze nieuws betekent!
     
  6. fleur24

    fleur24 Fanatiek lid

    26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ik had ook al vrij snel na de innesteling het gevoel dat het zo was en kijk mijn banner maar!! Ik had ook van die steekjes enzo. Alleen later kwamen de krampjes er ook weer bij, beetje net als ongi maar dat was gewoon de groei van de baarmoeder.
    Hopelijk is het raak bij jullie!!!
     
  7. millow

    millow Lid

    4 jan 2010
    89
    0
    0
    fotografe
    Noord Holland
    kan het ookk 2 dagen na je eisprong? heb twee dagen terug mn ei gehad en ben nu ongelovelijk misselijk! :( en pijn aan mn borsten enzo!
     
  8. loekiemonster

    loekiemonster Actief lid

    22 jul 2009
    179
    1
    0
    NULL
    NULL
    #8 loekiemonster, 11 mei 2010
    Laatst bewerkt: 11 mei 2010
    dank je wel voor jullie reacties:)

    @devil hoe ist nu met jou??

    gister nog wat vergeten erbij te zetten:D

    * heb het 's avonds verschrikkelijk koud
    * mn darmen zijn erg bezig, veel gas
    * vanaf vanmorgen naast het trekkende gevoel het id dat ik een baksteen heb ikgeslikt;) zo'n zwaar gevoel in onderbuik..
    * en sta 's morgens op met een dichte neus, ben niet verkouden ook niet geweest.

    duim, duim ,duim voor een posi test volgende week

    Liefs Loekie x
     
  9. devil81

    devil81 Actief lid

    20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hoi loekiemonster,

    Hoop dat het voor ons beide raak is, maar voel me niet super, idd veel gas, opgeblazen gevoel, steken nu links én rechts, borsten worden wat zwaarder...., weet het ook niet,

    We gaan duimen!!!

    XXX
     
  10. MamaSaaf

    MamaSaaf Actief lid

    19 feb 2010
    141
    5
    18
    Nederland
    Bij mijn vorige zwangerschap, was ik 2 dagen voor mijn NOD ook echt ziek gewoon. Hoofdpijn, verkouden, maar toch anders dan normaal. En de test was wel POSITIEF toen op mijn NOD.

    Succes, hoop dat het goed nieuws zal zijn.
     
  11. loekiemonster

    loekiemonster Actief lid

    22 jul 2009
    179
    1
    0
    NULL
    NULL
    thanx mamasaaf, keep my fingers crossed;)
     
  12. mamavan3

    mamavan3 Fanatiek lid

    24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik had die symptomen ook 2 dagen na me eisprong de lichte steekjes met vlagen in me liezen elke dag, daarna werd ik 6 dagen na me ei ineens ochtend misselijk, en me zoontje van 3 riep ook mama baby in buik, en ik test 6 dagen voor nod duidelijk positief :D ik duim voor jullie! maar het kan dus wel degelijk zo vroeg symptomen
     
  13. loekiemonster

    loekiemonster Actief lid

    22 jul 2009
    179
    1
    0
    NULL
    NULL
    steekjes zitten met name rechts, trekt een beetje door naar bovenbeen, alsof daar spierpijn zit:D

    ppfff weet echt niet meer hoe dat de vorige keren was, aantal dingen komen wel vaag bekend voor:)

    de baksteen in mn buik, gevoelige borsten dat trekt nu helemaal door naar mn bovenarmen...

    en het ontzettend koud hebben, dat heb ik bij alledrie mn kindjes gehad..

    zeer slechte concentratie, alsof mn hoofd vol met watten zit..

    ben blij met al die positieve reacties, dat geeft hoop:p

    Liefs Loekie
     
  14. liebrando

    liebrando Niet meer actief

    ik was meteen na me eisprong kotsmisselijk, had enorme pijn in me zij, en enorm moe. Ik heb toen een week later (1 week voor me NOD) een test gedaan omdat ik gewoon eigenlijk zeker wist dat ik zwanger moest zijn. En die was ook al positief! Er stond al een lichte streep en die werd met de 2 dagen donkerder en donkerder. Dus het kan wel haha......
     
  15. loekiemonster

    loekiemonster Actief lid

    22 jul 2009
    179
    1
    0
    NULL
    NULL
    thanx jongmoedertje, dat geeft nog meer hoop;)

    in die 26 rondes heb ik zoveel gevoeld, iedere maand hield mn lichaam me weer voor de gek, nu heb ik eigenlijk voor het eerst echt zoiets van zou het??

    wat me echt opvalt is de lage rugpijn, begonnen afgelopen vrijdag, daar heb ik nooit last van hooguit de eerste 2 ongidagen.. dat is de reden dat het voor mijn gevoel wel eens raak zou kunnen zijn..

    misselijk ben ik nooit geweest bij geen van 3en.. hooguit beetje weeig gevoel ik mn maag, heb wel enorme honger sinds vrijdag, eet ook dingen die ik noit zou eten, omelet met kaas!! ik lust GEEN kaas hahaha

    liefs Loekie
     
  16. loekiemonster

    loekiemonster Actief lid

    22 jul 2009
    179
    1
    0
    NULL
    NULL
    Morgen;)

    De laatste nachten kan ik niet in slaap komen hoe moe ik ook ben:(

    Voor de rest is alles nog hetzelfde...

    af en toe wel flink felle steken rechtsonder, en maagzuur de hele dag door:(

    ik hou jullie op de hoogte!!

    Liefs Loekie
     
  17. loekiemonster

    loekiemonster Actief lid

    22 jul 2009
    179
    1
    0
    NULL
    NULL
    en vanaf vandaag is op mn linkerborst een blauwe ader te zien, ze voelen nu ook zachter aan, zijn wel erg gevoelig aan de zijkanten:D

    Liefs Loekie
     
  18. Laraxx

    Laraxx Fanatiek lid

    16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    lees toevallig dit topic, spannend meis! in welke ronde zit je?
     
  19. loekiemonster

    loekiemonster Actief lid

    22 jul 2009
    179
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey larax

    zit in ronde 26 voor een 4de kindje

    liefs loekie
     
  20. Debski

    Debski Fanatiek lid

    23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Wat leuk om al die verhalen te lezen, ik heb ook al 2 dagen last van onderrug, zwaar gevoel in de buik, heeeel erg moe en heel gevoelige borsten..
    Zou het echt al zo vroeg kunnen zijn dat ik wat voel??
    Ik hoop het!!
     

Deel Deze Pagina