ik ben 3 jaar thuis geweest (lichamelijk probleem) vorig jaar geopereerd.. kan mn oude beroep niet meer oppakken maar heb sinds mn zoon naar school gaat een andere leuke baan ps uit welke provincie komen jullie?? ik zuidholland liefs loekie
ik ook ben nog niet zolang actief hier... alleen in het zuidholland topic kom ik mensen uit mn eigen stad tegen liefs loekie
Ik kom ook uit Noord Holland...... Wat toevallig Zuid holland is voor ons Maera en ik verweggistan haha
Zeker in de Randstad. Had gisteren mezelf bijna bekenbaar gemaakt door een foto vanmezelf te plaatsen. Zag foto van Lydia en dacht waarom niet. Toen toch mara niet gedaan. Jullie gaan dus niet naar t uitje in juni?
hihi ja in de randstad, man werkt op schiphol welk uitje??...uuhhh nee ik plaats ook geen foto..hihi lekker anoniem zo liefs loekie
Owww ik zat in topic nod mei 2010. Heb begrepen dat ze 1 keer per jaar soort van uitje organiseren in Utrecht. Twijfelde ff maar heb besloten toch niet te gaan. Zo is het goed....
Tot straks.... Ga je vandaag testen??? Zo spannend.... Laat ff weten als het zo ver is. Ik zit toch geplakt achter mijn pc
Toch ff snel een krabbel. Kan iemand mij vertellen waarom ikmijn profielafbeelding niet kan wijzigen. Als ik wijziging wil opslaan krijg ik melding bestand is niet geupload. Is mijn afbeelding te groot of zo. Is wel te zien in profielwijzigen maar krijg het niet zichtbaar. Mijn oude afbeelding blijf je zien als ik krabbel.:x Ik hoor het . NU echt ff wat eten
Zo meiden, wat hebben jullie veel gekletste vandaag!! Even snel doorgelezen. Het blijft nog spannend met de testers hè. Ik test nog niet, vriend wil wachten en ik wil niet zonder hem testen, dat zou hij niet leuk vinden. En zit ook nog ruim voor m'n NOD dus probeer geduld te hebben deze week. Heb vandaag wel minder last van mijn buik, maar wel nog steeds van mijn liezen. Vanochtend ook erg weinig gegeten, meestal heb ik om 10:00 wel honger, maar nu krege ik pas rond 12:30 trek. Was ook echt misselijk, maar dat kan natuurlijk toch weleens... @ Hello kitty; geen idee hoe dat komt met die afbeelding. Kan inderdaad zijn dat ie te groot is. Kan je niet helpen, sorry.
hey heb net getest8) vraagje? heeft kv 2v5 indroogstreepjes?? heb getest met urine van vanmorgen, maakt dat wat uit? zo op t eerste gezicht issie nl nega, maar dr staat een heel licht 2de lijntje vandaar mn vraag liefs loekie
he heb je hier ook gevonden.... Ik heb vandaag heel veel afscheiding echt steeds nat vreselijk heb ik anders nooit